Onko Rosso sinusta hieno ravintola?
Kommentit (35)
Vierailija:
En kaipaa hienompaa ravintolaa johon pitäisi vielä parempaa vaatetta laittaa.
Katsos kun laaturavintolassa panostetaan LAATUUN, ei määrään.
nimenomaan seurustelu-ja perheravintola, josta saa pizzaa yms. Ainakin Porvoon Rosso ihan ok :-)
Kerran pomo vei meidät ulos syömään " hienosti" yhteen nimeltä mainitsettomaan ravintolaan kun olimme Helsingissä työmatkalla. Kyllä oli karmeita sapuskoita mutta pakko oli jotain tilata ja vielä syödäkin se kun ei kehdannut olla epäkohtelias.
Ruokalistaa kun katseli niin tuli ensimmäisenä mieleen että missä täällä on pippuripihvi yms. normaalit ruoat. Ei iske mustekalat tai muut meikäläisen makuhermoihin.
Ja ainakin ympäristö oli aika paljon kivempi kuin hampurilaispaikoissa? Onko Rosso ja Fransmanni siis samaa tasoa? Siinä tapauksessahan mun pitää joskus mennä Rossoon, kun Fransmannista ihan tykkäsin.
Vierailija:
En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että sakki katsoo hampurilaisravintoloita nenän varttaan pitkin - ja kuitenkin samojen ihmisten käsitys hienosta ravintolasta liikkuu tuollaisten Rosso/Fransmanni -paikkojen tasolla.Oikeasti niissä on ruoka niin pliisua vakiomättöä, ettei niillä kannata kehuskella ainakaan siinä mielessä, että ne olisivat jotenkin fiinimpiä ja niissä syöjät parempia ihmisiä.
Minusta ulkonasyöminen on hyvä juttu, mutta eri ruokapaikoilla on erilaiset funktiot. Hampparipaikka on hyvä vaihtoehto nopeaan pikatankkaukseen. Kun mennään syömään ajan kanssa ulos, mennään persoonalliseen, tasokkaaseen ravintolaan. Rosso ei ole kumpaakaan noista, vaan sekasikiö.
mutta riippuu varmaan missä R tai F:ssä käy.
Harmi kin Pizza Hut lähti meiltä pois!
Vain pakkotilanteissa menisin Rossoon. Eli jos ei muita paikkoja ole.
Romanttinen ruokapaikka se ei ole, jos sellaista hakee, mutta viihtyisä ravintola ja mukava henkilökunta siellä on. Ruokakin taivaallisen hyvää. Perheenkanssa aivan ihana paikka käydä =)
Seinäjoen Rossossakin aivan ihana ruoka ja hyvä palvelu =)
Olen käynyt myös ns. hienoissa ravintoloissa, mutta nälkä niissä ei lähde ellet aloita alkuruuasta ja päätä jälkiruokaan. Annokset pieniä eikä ruoka aina ole makuhermoja hivelevää.
Hampurilaispaikkoja en kyllä alkaisi rinnastamaan Rosoon, fransmanniin tai muihinkaan ravintoloihin... Fransmanniin en mene enää koskaan syömään ellei ole ihan pakko...
opettelemaan lasten kanssa ravintolakäyttäytymistä.
Ovat kyllä saaneet siitä palautettakin.
Itse en olen öykkäröinyt tms. vaan ollut ihan fiksusti seuralaisineni, mutta jostain syystä siellä ei hymyä tarjoulijoiden kasvoilla nää. Olen kuullut samaa myös muilta jotka ovat siellä käyneet, joten asia ei varmaan johdu vain minusta.
Siellä ei tehdä mitään itse, vaan kaikki tulee ihan pusseista ja purkeista. Kastikkeet on tehty jauhoista, perunat kaikki valmispakasteita, pihvit on valmiita pakkasesta ja joku amiksen käynyt keittäjä niitä paistelee. Salaatit on pussista valmiita rouheita ja suikaleita jne. Lisäaineita löytyy järkyttävästi.
Itse olen ollut paljon ravintoloissa töissä ja satsaan kyllä parempiin ravintoloihin. Joka ravintolassa ruoka valmistellaan etukäteen esim. aamulla, mutta paremmat ravintolat tekevät tämän homman tuoreista raaka-aineista, toisin kuin nämä halpisketjuravintolat.
Kyllä on ihmisen makuaisti vinossa, jos Rosson ruoka on hyvää. Itsekin olen sitä joskus syönyt, mutta aika lahjakasta väkeä siellä on keittiössä, kun saavat ruuat niin pilalle. Mutta varmaan se on niin, että kun makuaisti on tottunut Rosso-tyyppiseen ruokaan, on vaikea maistaa mitään oikeita makuja paremmasta ruuasta. Siksi se Rossoruoka tuntuu ainoalta oikealta, hyvältä ruualta.
Olimme kerran syömässä, ja yhden meistä tilaama pihvi oli mädäntynyt... HYI HELVETTI!!! Eipä ole sen jälkeen enää siellä paikassa käyty.
on tosi tympeät tarjoilijat ja ruoka on ollut kärähtänyttä. YÖK mikä paikka.