Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun haluat palavasti lappumekon ja joudut pohtimaan, haluatko pukeutua kuten haluat vai hyväksyä sen ettei 41 vee akat käytä lappumekkoja

Vierailija
16.07.2019 |

Vihaan jumalauta vanhenemista.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lappumekko?

Kuule, puet just sitä mitä haluat. Niin minäkin teen.

N42

Vierailija
2/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et lakia riko, voit pukeutua ihan mihin tahansa. On turhaa välittää muiden mielipiteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy. Ostan lappumekon!

Vierailija
4/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minakaan en tieda mika on lappumekko mutta just nyt kovasti haluan sellaisen :D

N44

P.S. Kaytan myos muumitunikoita. Niissa on usein taskut ja materiaali on mukava paalla. ;) 

Vierailija
5/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sun elämääsi ohjaa, sinä vai joku muu? Onko sun elämä sun vai jonkun muun? ❤

Vierailija
6/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lappumekko se hameversio farkkuhaalareista, joita jotkut myös farkkulappuhaalareiksi kutsuu?

Vierailija
7/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lappumekko sama kuin roiskeläppä? Eli tosi lyhyt hame?

Vai niinkuin lappuhaalari mutta hameosalla? Silloin sitä kai sanottaisiin essumekoksi?

Vierailija
8/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat käyttää lappumekkoa niin sitten käytät, ei sen pitäisi ketään haitata ja jos haittaa niin se on sen ihmisen ongelma, ei sinun. Lappumekko päälle vaan!

Vierailija
9/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et voisi käyttää lappumekkoa? Laita ihmeessä ne on ihania! :)

Vierailija
10/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, niissä mitään ikärajoja ole!  Oma lempiasuni on musta, tekonahkanen lappumekko ja tytär kulkee aina kädellä silmää peittäen "Mutsi , please heitä toi keräykseen " :D Olen 44v.  Minulta löytyvät myös rastat peppuun asti ja  lävistykset  ylähuulen päällä ja kielessä, tytär meinaa valua pöydän alle kun juo kavereitensa kanssa kahvia ja minä näytän piruuttani kieltä kun tiedän ettei tyttö halua kavereiden näkevän koruani.

Minulla on ollut kielikoru 12 vuotta, enkä näe syytä ottaa sitä pois. Medusalävistyksen hankin  itselleni 40v  synttärilahjaksi.

Ikä on vain numero, sinä olet yhä  siellä vanhenevan kuoren alla, sama ihminen kuin parikymppisenäkin ,hiukan ryppyisempi ja fiksumpi vain.  Ei vaatteissa ole lappuja "käyttö kielletty  yli 20-vuotialta sakon uhalla" !

Vierailija
11/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi kalkkis, jota vähän tytötyttää.

Vierailija
12/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarit, hupparit, lappuhaalarit, lappumekot... mikä ihme on että noihin on lyöty joku teinivaatteen leima ?! Siitäkö se johtuu ettei 70 ja 80 luvuilla kotiäiti tehnyt ruokaa hupparissa ja farkuissa vaan villatakissa ja hameessa. Maailma muuttuu, eskoseni! Tatuointeja on kunnon naisilla eikä sunnuntaina pueta pyhävaatteita. Jos ap tahtoo lappumekon niin ap on hyvä ja laittaa lappumekon.

Vierailija
13/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin juhlissa, joissa oli pullea 13v tytär ja pullea 42 v äiti, molemmilla mustat lappumekot ja valkoiset t-paidat. Tunsin myötähäpeää.

Vierailija
14/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen kyllä, että pukeutumisen ja tyylin jollain lailla pitää kuvastaa ikää. Lappumekko sopii vain alle 7-vuotiaille.

Vierailija
15/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on punainen (!) ja sininen farkkulappumekko, jossa henkselit. Olen 63v. Ihan täysipäinen. Ja ponnari, saparoita en sentään laita. Onneksi en ole pullea, jotta muut säästyvät myötähäpeältä.

Vierailija
16/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen kyllä, että pukeutumisen ja tyylin jollain lailla pitää kuvastaa ikää. Lappumekko sopii vain alle 7-vuotiaille.

Kerrohan meille kaikille nelikymppisille, kuinka kuuluu pukeutua. Saa muutkin vastata, jotka ovat samaa mieltä lainaamani kanssa.

Vierailija
17/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan katso sinun lappumekkoa. Kaikkien tuijottaa, onko kantapäät hoidettu.

Vierailija
18/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan meille kaikille nelikymppisille, kuinka kuuluu pukeutua. Saa muutkin vastata, jotka ovat samaa mieltä lainaamani kanssa.

Minä pukeudun näin

https://images.app.goo.gl/vjPvCL12uh9DV5gU7

Vierailija
19/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pukeudun näin

https://images.app.goo.gl/vjPvCL12uh9DV5gU7

Niin minäkin häihin. Mutta kroppani on vähän solakampi ja asun värit kirkkaammat.

Vierailija
20/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla naisilla ei ole kyllä mitään tyylitajua. Pukeudutaan kuin teinit tai rapajuopot miehet. Ympäri maailmaa nauretaan suomalaisten naisten pukeutumistyyleille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi