Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun haluat palavasti lappumekon ja joudut pohtimaan, haluatko pukeutua kuten haluat vai hyväksyä sen ettei 41 vee akat käytä lappumekkoja

Vierailija
16.07.2019 |

Vihaan jumalauta vanhenemista.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen kyllä, että pukeutumisen ja tyylin jollain lailla pitää kuvastaa ikää. Lappumekko sopii vain alle 7-vuotiaille.

Kerrohan meille kaikille nelikymppisille, kuinka kuuluu pukeutua. Saa muutkin vastata, jotka ovat samaa mieltä lainaamani kanssa.

Kerro myös meille 63-vuotiaille! Tv Nahkatakkimummo punaisessa lappumekossa ja bootseissa

Voi tätä myötähäpeän määrää... Varmaan kuvittelet olevasi nuorekas mutta tuollainen pukeutuminen tuossa iässä on vain noloa.

Kerro lisää tuosta myötähäpeästä! Ihanko oikeasti koet HÄPEÄÄ, jos joku netissä kertoo pukeutuvansa tietyllä tavalla? Miksi ihmeessä? Vaikeuttaako tuollainen jatkuva häpeän tunne elämää jollain tavalla?

Vierailija
42/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä henkisesti teini, koska käytät tuota "kun + sinäpassiivi"-muotoa.

Eli aivan hyvin voit käyttää lappumekkoakin, koska se sopii hyvin henkisen ikäsi kanssa. :D

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun kuin rapajuoppi mies ja olen ylpeä siitä! 

Palstapersukin onnistui tunkemaan taas itsensä tähänkin keskusteluun uhriutumaan. Kello on kolme iltapäivällä ja kädet tärisevät niin ettei edes kirjoittaminen onnistu mutta ongelmaahan ei ole?

Vierailija
44/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.savosaunoo.fi/Viimeisimm%C3%A4t-Saapumis-HM-Naisten-Lappumekko-Musta-HMXqo1n4/p_638/

jep. lappumekko nyt ihan vain lastenvaate niinkö?

Minulla on tuo! Tulee kyllä kaikkea muuta kuin pikkutyttö mieleen.

Ei ap

Vierailija
46/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla naisilla ei ole kyllä mitään tyylitajua. Pukeudutaan kuin teinit tai rapajuopot miehet. Ympäri maailmaa nauretaan suomalaisten naisten pukeutumistyyleille.

Onneksi suomalaisilla naisilla on rautainen itsetunto, ettei meitä tuommoiset naurelut hetkauta ja jatketaan oman maun mukaan pukeutumista. Te itsetunnottomat tyylipellet voitte sitten hävetä keskenänne.

Vierailija
47/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikun, keikun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saparot vaan puuttuu!

"Här kommer Pippi Långstrump"...

Ei Pippillä saparoita ole.

Vierailija
48/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen kyllä, että pukeutumisen ja tyylin jollain lailla pitää kuvastaa ikää. Lappumekko sopii vain alle 7-vuotiaille.

Kerrohan meille kaikille nelikymppisille, kuinka kuuluu pukeutua. Saa muutkin vastata, jotka ovat samaa mieltä lainaamani kanssa.

Kerro myös meille 63-vuotiaille! Tv Nahkatakkimummo punaisessa lappumekossa ja bootseissa

Voi tätä myötähäpeän määrää... Varmaan kuvittelet olevasi nuorekas mutta tuollainen pukeutuminen tuossa iässä on vain noloa.

Tuon ikäinen nyt on nolo jo pelkästään ikänsä puolesta, joten ihan sama, mitä päällensä pukee, aina on nolo. Yli 35 vuotiailla naisillahan on jo toinen jalka haudassa, joten kyllähän 63 vuotiaan pitäisi ymmärtää olla siellä jo kokonaan.

Vierailija
49/49 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, niissä mitään ikärajoja ole!  Oma lempiasuni on musta, tekonahkanen lappumekko ja tytär kulkee aina kädellä silmää peittäen "Mutsi , please heitä toi keräykseen " :D Olen 44v.  Minulta löytyvät myös rastat peppuun asti ja  lävistykset  ylähuulen päällä ja kielessä, tytär meinaa valua pöydän alle kun juo kavereitensa kanssa kahvia ja minä näytän piruuttani kieltä kun tiedän ettei tyttö halua kavereiden näkevän koruani.

Minulla on ollut kielikoru 12 vuotta, enkä näe syytä ottaa sitä pois. Medusalävistyksen hankin  itselleni 40v  synttärilahjaksi.

Ikä on vain numero, sinä olet yhä  siellä vanhenevan kuoren alla, sama ihminen kuin parikymppisenäkin ,hiukan ryppyisempi ja fiksumpi vain.  Ei vaatteissa ole lappuja "käyttö kielletty  yli 20-vuotialta sakon uhalla" !

No en yhtään ihmettele, että tytärtä hävettää jos äiti on tuollainen huomionkipeä keski-ikäinen nolo pissalissu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi