Tappelisitteko miehestänne jos täytyisi?
Kommentit (69)
Silti monet naiset alkaa harrastaa tällaista touhua, että miehestä pitää kaivella jotain mustasukkaisuusreaktiota esille vetämällä vaikkapa joku ex-mies juttuihin, koska ilmeisesti siitä näkee välittääkö mies oikeasti naisesta. Miehen pitäisi siis kuitenkin taistella naisesta johonkin ritarielokuvamaiseen tyyliin.
On kyllä uskomattoman kylmiä vastauksia! Koskeeko sama myös lapsianne? Että jos joku yrittää kaapata, niin te ette laita tikkua ristiin estääksenne tätä?
Kertoo aika paljon naisista...
Siis miten tappelisi? Toisesta naisesta kiinnostunut mies ei olisikaan enää kiinnostunut siitä, ja minä olisin kuumempi, kun vetelisin toista lättyyn ja voittaisin tappelun? Miten tämä logiikka toimii käytännössä?
Asiaa kyselevälle miehelle, niin on kyllä ihan instant turn off, jos mies alkaa tappelemaan mustasukkaisuuksiaan. Normaali nainen ei halua mitään väkivaltaista psykoa riesoikseen.
Itselläni on liikaa ylpeyttä, että alkaisin moiseen. En ala roikkumaan kenessäkään, oli sitten kuinka loistava tapaus tahansa. Eikä pakottamalla saa koskaan mitään hyvää aikaiseksi, vaikka ajatus sen takana sitä yrittäisi ollakin.
Tietenkin tappelisin miehestäni. En kai antaisi miestäni ja koko perhettäni noin vaan toiselle naiselle,
Siinä särkyisi pitkäksi aikaa koko elämä.
Kyllä onnensa eteen täytyy nähdä vaivaa, eikä luovuttaa noin vain. Ei ole häpeä pitää kiinni ihmisestä jota rakastaa.
Mutta tietenkin on osattava myös luovuttaa, vaan ei suoralta kädeltä.
ei naiset tappele, naiset kostaa
siihen on termikin: kostokroppa. Tarkoittaa kroppaa joka treenataan jälkikäteen kun homma meni reisille. Usein ei tajuta että kostokropan olisi voinut treenata parisuhteen aikana helpommin tai samalla vaivalla mutta tällöin Netflix voitti.
En, mies ei ole tahdoton esine jonka voisi pitää vahvemman oikeudella.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä uskomattoman kylmiä vastauksia! Koskeeko sama myös lapsianne? Että jos joku yrittää kaapata, niin te ette laita tikkua ristiin estääksenne tätä?
Sä et taida tietää vanhemmuudesta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Se että joku yrittää kaapata puolustuskyvyttömät lapset ja että toinen nainen houkuttelee matkaansa aikuisen miehen ovatkin täysin verrannollisia.
Ei mun miestä voi kukaan viedä. Kyllä se on hänen oma valinta, jos lähtee jonkun matkaan.
En tappelisi, hänellä on vapaa tahto.
Menköön jos on mennäkseen. Mies ei ole minun omaisuuttani. Parisuhteet perustuvat vapaaehtoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua huomata naisten asenteet, lähes jokainen mies olisi valmis taistelemaan naisestaan. Välittävätkö sitten oikeasti?
-mies
Tähän et kyllä usko itsekään. Oikeastiko kuvittelet, että suurinosa miehistä haluaisi vielä akkansa pitää, jos siltä paljastuisi esimerkiksi puoli vuotta kestänyt suhde toiseen mieheen ? Niimpä niin ja lehmätkin lentää.
Niinpä = Niin + pä
Peli olisi menetetty jo, joten paras olisi pitää välit kunnossa jo lastenkin takia. Takaisin en kyllä huolisi.
En. Rakkauden määritelmään kuuluu, että toiselle annetaan vapaa tahto.
Vierailija kirjoitti:
Hassua huomata naisten asenteet, lähes jokainen mies olisi valmis taistelemaan naisestaan. Välittävätkö sitten oikeasti?
Niin siis lähes jokainen mies joka pitää naista omaisuutenaan ja haluaa hallita tämän tekemisiä.
Sit on niitä muitakin miehiä.
En tappelisi. Jokaisella naisella pitää olla sen verran oman arvon tuntoa. Jos on vietävissä, niin menköön.
Oon joskus miettinyt tätä tykönäni. Periaatteessa olen sen verran ylpeä ihminen, että jos mies haluaa mennä niin menköön. Vapaaehtoisuuteenhan parisuhde perustuu (ainakin yleensä länsimaissa) ja ketään en anele. Mutta, kun kuviossa on mukana myös lapset ja ollaan aviosssa, niin kyllä ottaisin puheeksi miehen kanssa, että onko hän ajatellut asian loppuun asti ja onko jotakin tehtävissä millä avioliiton voisi pelastaa. Kenenkään naisen kanssa en lähde tappelemaan, se saa jäädä omaan arvoonsa, mutta siis todennäköisesti nielisin ylpeyteni ja yrittäisin vedota mieheen, jotta perhe pysyy ehjänä.
Miehelläni on oma tahto. Hän ei ole mikään esine, jonka joku vie, kun silmäni välttää. Jos näin käy, hänellä on omaa vaikutustakin asiaan. Saisi mennä.
En tappelisi.
Ja ihmettelisin suuresti, jos mieheni ajattelisi eri tavalla kuin minä. Ei varmasti tappelisi minusta.
Toki jos parisuhde joutuisi kriisiin, tekisin kaikkeni. Samoin hän.