Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tappelisitteko miehestänne jos täytyisi?

Vierailija
16.07.2019 |

Vai antaisitte jonkun viedä?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos on niin vietävissä, niin menköön.

Vierailija
2/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan siihen, ettei mieheni ole vietävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, no en. Se, etta mies on minun kanssani, on hanen oma valintansa. Mitaan jarkea yrittaa vakisin pitaa... 

Vierailija
4/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokaisella on vapaus valita, kenen kanssa haluaa olla. Mikäli mies valitsisi jonkun toisen (vaikka naimisissa ollaankin), hänellä olisi valintaan oikeus. Sama toisinpäin.

Vierailija
5/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
6/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En halua miestä, joka pähkäilee kahden naisen välillä.

Vierailija
7/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei, jos on vietävissä. Mitä minä sellaisella miehellä tekisin, josta joutusin tappelemaan?

Vierailija
8/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin tappelisin? Jos joku haluaa mieheni ja mies haluaa mennä,  niin mitä tappelemista siinä on? Nappaan mieheltä auton avaimet ja kysyn, koska tulee hakemaan tavaransa. Yleensä en muistuta siitä, että koti, mökki ja autot ovat minun, mutta tuossa tilanteessa asia saattaisi nousta keskusteluun.

Vierailija
9/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan 'taistelisi'. Jos pitäisi taistella, koko suhde olisi pisteessä, jossa sillä ei olisi mitään tulevaisuutta. Miehen kannalta varmaan todella turn-off hänessä epätoivoisesti roikkuva nainen muutenkin. En alentuisi moiseen. En myöskään järjestäisi mitään kohtausta, itkisi ja raivoaisi. Kylmänrauhallisesti eroaisin, itkisin yksin tai ystävien tai äidin seurassa, en miehen edessä.

Vierailija
10/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan 'taistelisi'. Jos pitäisi taistella, koko suhde olisi pisteessä, jossa sillä ei olisi mitään tulevaisuutta. Miehen kannalta varmaan todella turn-off hänessä epätoivoisesti roikkuva nainen muutenkin. En alentuisi moiseen. En myöskään järjestäisi mitään kohtausta, itkisi ja raivoaisi. Kylmänrauhallisesti eroaisin, itkisin yksin tai ystävien tai äidin seurassa, en miehen edessä.

Tähän on kyllä pakko sanoa, että et voi etukäteen tietää miten reagoisit asiaan.

Vierailija
11/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sanon kun edellisetkin. Minun kanssani ollaan ihan vapaaehtoisuuspohjalta ja jos tahtoo jonkun muun mukaan lähteä, niin oma on päätöksensä. Kyllä tuo avokki tuossa on 12 vuotta pysynyt jo ilman, että on tarvinnut kynsin hampain tapella. Katotaan pysyykö vielä toiset 12.

Vierailija
12/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisesta miehestä en taistelisi ikinä.

Vierailija
13/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua huomata naisten asenteet, lähes jokainen mies olisi valmis taistelemaan naisestaan. Välittävätkö sitten oikeasti?

-mies

Vierailija
14/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on kyllä pakko sanoa, että et voi etukäteen tietää miten reagoisit asiaan.

Onhan tässä muutkin vastanneet oletusarvolla, miksi takerrut minun vastaukseeni?

Vierailija
15/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käytännön toimia tuo sisältää? Tuskin kuitenkaan.

Vierailija
16/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut. Jos sellainen tilanne tulisi eteen, että mies haluaa vaihtaa, niin eihän sille mitään voi. Mikä se sellainen parisuhde on, jossa toista yrittää pitää vastentahtoisesti? Meidän molempien ympärillä kuitenkin pörrää kaikenlaista, niin siinähän joutuisi innokkaampia potkimaan pois.

Vierailija
17/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taistelisi muuten kuin uutta muijaa vetäisin kerran kunnolla turpaan

Vierailija
18/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua huomata naisten asenteet, lähes jokainen mies olisi valmis taistelemaan naisestaan. Välittävätkö sitten oikeasti?

-mies

No höpsistä. Jos naisesi on ihastunut toiseen mieheen palavasti, niin et sinä hänestä taistelisi, koska taisteltavaa ei olisi enää.

Vierailija
19/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-mies

Tähän et kyllä usko itsekään. Oikeastiko kuvittelet, että suurinosa miehistä haluaisi vielä akkansa pitää, jos siltä paljastuisi esimerkiksi puoli vuotta kestänyt suhde toiseen mieheen ? Niimpä niin ja lehmätkin lentää.

Vierailija
20/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Ei ole tullut tuollaista tilannetta vastaan, että tappelemaan joutuisi.

Nykyinen mieheni on minun kanssani täysin vapaaehtoisesti. Hän on alunperin kutsunut minut treffeille, sitten pyytänyt etten tapailisi muita miehiä, ehdottanut yhteenmuuttamista ja lopulta kosinut minua.

Olen mielestäni pitänyt mieheni niin tyytyväisenä, tyydytettynä ja onnellisena, ettei hänen tarvitse alkaa uutta emäntää katselemaan.