Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tappelisitteko miehestänne jos täytyisi?

Vierailija
16.07.2019 |

Vai antaisitte jonkun viedä?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tappelisi. En usko että rakkaudessa voittaa tappelemalla.

Vierailija
62/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tappelisin ja olen tapellutkin. Äidillisesti korkokengällä hakkaan kaikki, jotka edes juttelevat mun Stefun kanssa. Tai jonkun NHL-pelaajan kanssa.

T. Mara

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin naista turpaan. Menköön mies jos on vietävissä.

Vierailija
64/69 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiin tappelemisesta, ei riitelemisestä, taistelemisesta tai muista ponnistuksista.

Olen kyllä käynyt kiinni miehen silloiseen naiseen, mutta en saadakseni miehen itselleni, vaan siksi, että nainen tuli minun reviirilleni.

Tekisin sen uudelleenkin.

Kerro lisää ja vakuuta miten tekosi oli oikeutettu! Minkä ikäinen olit silloin?

Itse en ole ikinä käynyt kiinni yhteenkään naiseen tai mieheen pahalla tarkoituksella. Kertaakaan ei ole tullut eteen mitään sellaista uhkaa, että siinä olisi pitänyt alkaa pahoinpitelemään toista ihmistä, ei edes humalassa.

Olen 45 vuotias naimisissa oleva tavallinen kolmen teinin äiti.

Ihan tukevasti keski-ikäinen olin, 40 vuotta.

Nainen asui toisella paikkakunnalla, ja tuli miehen luokse viikonloppuisin. Ok, siinä ei ole huomauttamista. Mutta se, että hän tuli minun reviirilleni, meni liian pitkälle. Miehen syytähän tuo oli, mies tiesi missä liikun ja mitä harrastan ja toi naisen tahallaan mukanaan samoihin paikkoihin. Hän kai ajatteli imarreltuna, että hänestä tapellaan, vaikka minä vain tein selväksi naiselle, että pysyy poissa minun harrastepaikoistani. Harrastaa hän voi kotipaikkakunnallaan, tai sitten miehen luona harrastaa jotain muuta eikä tunge itseään sinne missä minä liikun.

Olin niin vihainen, että olisin voinut tappaa. Onneksi en tappanut. Olin varoittanut asiasta etukäteen, mutta ihmisille on tyypillistä, ettei uskota puhetta. Muita tekoja uskotaan.

Viesti meni kerrasta perille sekä naiselle että miehelle. En kadu enkä häpeä. Minulla on oma elinympäristöni, enkä näe syytä miksi monen sadan kilometrin päässä asuvan naisen pitäisi alkaa minun kotipaikkakunnallani harrastaa samoja asioita kuin minä.

Sairasta.

Vierailija
65/69 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
66/69 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua huomata naisten asenteet, lähes jokainen mies olisi valmis taistelemaan naisestaan. Välittävätkö sitten oikeasti?

-mies

Anteeksi vain, mutta jos parisuhteeni tulisi ikinä olemaan sellaisessa tilassa, että minusta pitäisi taistella, niin kyllä se juna on mennyt ohi jo. Tuo tarkoittaa joko sairaalloista mustasukkaisuutta, jolloin mies ei luota minuun, tai sitten olisin itse niin sika, etten voisi pitää haarojani kiinni muiden miesten läheisyydessä. Joka tapauksessa tilanne ei olisi terve kummaltakaan osin. Jos haluaa olla sinkku, niin sitten sitä kannattaa olla.

Vierailija
67/69 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin tappelisin ja olen tapellutkin. Äidillisesti korkokengällä hakkaan kaikki, jotka edes juttelevat mun Stefun kanssa. Tai jonkun NHL-pelaajan kanssa.

T. Mara

Samoin, jos joku olisi viemässä mun rahapussia niin varmasti taistelisin. Kerran taistelin kyllä yhdestä hyvästä panostakin.

Vierailija
68/69 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Minulle on aina yllätys nämä asiat koska oma kantani on " Oikeasti nuss*iiko joku muka sua?". Minulla on maailman Pas*kin miesmaku, että täytyy olla lyylin kuin lyylin pohjalla jos minun roskia alkaa tonkia. Sitten on kyllä deittimaailman pariaa, ei kelpaa yhdellekään miehelle ja äärettömän heikko itsetunto jos minun miehiini sotkeutuu. Minä olen muotosokea ja ystäväni sanoo että kaikki mieheni on kuvottavan näköisiä, luotan heihin koska heillä on komeita miehiä jos vertaa yleisesti komeiksi pidettyihin miehiin, niin tunnistan samaa näköä heissä. Tätä se autisminkirjolaisuus tekee, ei voi mitään. Mieheni on myös aina luonnehäiriöisiä joten olen lähinnä huolissani siitä henkisestä vahingosta jota nämä aiheuttaa, eli sympatiat lähinnä uusille uhreille.

Vierailija
69/69 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyttiin tappelemisesta, ei riitelemisestä, taistelemisesta tai muista ponnistuksista.

Olen kyllä käynyt kiinni miehen silloiseen naiseen, mutta en saadakseni miehen itselleni, vaan siksi, että nainen tuli minun reviirilleni.

Tekisin sen uudelleenkin.

Kerro lisää ja vakuuta miten tekosi oli oikeutettu! Minkä ikäinen olit silloin?

Itse en ole ikinä käynyt kiinni yhteenkään naiseen tai mieheen pahalla tarkoituksella. Kertaakaan ei ole tullut eteen mitään sellaista uhkaa, että siinä olisi pitänyt alkaa pahoinpitelemään toista ihmistä, ei edes humalassa.

Olen 45 vuotias naimisissa oleva tavallinen kolmen teinin äiti.

Ihan tukevasti keski-ikäinen olin, 40 vuotta.

Nainen asui toisella paikkakunnalla, ja tuli miehen luokse viikonloppuisin. Ok, siinä ei ole huomauttamista. Mutta se, että hän tuli minun reviirilleni, meni liian pitkälle. Miehen syytähän tuo oli, mies tiesi missä liikun ja mitä harrastan ja toi naisen tahallaan mukanaan samoihin paikkoihin. Hän kai ajatteli imarreltuna, että hänestä tapellaan, vaikka minä vain tein selväksi naiselle, että pysyy poissa minun harrastepaikoistani. Harrastaa hän voi kotipaikkakunnallaan, tai sitten miehen luona harrastaa jotain muuta eikä tunge itseään sinne missä minä liikun.

Olin niin vihainen, että olisin voinut tappaa. Onneksi en tappanut. Olin varoittanut asiasta etukäteen, mutta ihmisille on tyypillistä, ettei uskota puhetta. Muita tekoja uskotaan.

Viesti meni kerrasta perille sekä naiselle että miehelle. En kadu enkä häpeä. Minulla on oma elinympäristöni, enkä näe syytä miksi monen sadan kilometrin päässä asuvan naisen pitäisi alkaa minun kotipaikkakunnallani harrastaa samoja asioita kuin minä.

Tässä tapauksessa ei kyllä ole kaikki inkkarit kanootissa.