Älykkyysosamääränne
Elikkäs viimeksi kun tein äö testin sain 104 äö.
Kertokaapas teidän osamääränne.
Kommentit (90)
121. Vauvan nukkuessa ja väsyneenä tein.
Varmaan tosii huono. Mutta on mulla erityislahjakkkuuksia.
Varmaan aika matala ja tuntuu että huononee vaan kun vuosia kertyy lisää.
135, mensan testissä
T. 44-v valkoinen mies
Missäs olette testin tehneet? Netissä?
Varmaan jotakuinkin sata. En usko että saisin äo-testissä kovinkaan mairittelevia pisteitä, mun on jotenkin ihan äärettömän vaikeaa ymmärtää noita kuviotehtäviä, joissa pitää valita se looginen seuraava kuvio. Ei vaan mene kaaliin. Olen ihan fiksu joissain muissa asioissa ja muutenkin ihan sellainen järkityyppi, mutta nuo kuviot... en ymmärrä miten kukaan pystyy keksimään niihin vastauksia, tai edes keskittymään koko tehtävään. :D Mulla katoaa keskittymiskyky ja suunnilleen kaikki aivotoiminta samantien kun alan pohtia noita.
Vierailija kirjoitti:
Korkeiin suvussa on harvardisssa opiskellut sydänkirurgi ja professori saksassa suvussa. Ukki arkkitehti ja mummmi filosofianmaisterii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeiin suvussa on harvardisssa opiskellut sydänkirurgi ja professori saksassa suvussa. Ukki arkkitehti ja mummmi filosofianmaisterii.
On tietotekniiikan lehtoria yliopistosssa ja oikeustieteeen lehtoria yliopistosssa ja pankiinjohtajaa yms opettajaaa jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietotekniiikan lehtoria yliopistosssa ja oikeustieteeen lehtoria yliopistosssa ja pankiinjohtajaa yms opettajaaa jne...
Ykksi on yhden ministerin avustaja. Hyvämiellinen puolue.
139, mensa virallinen. T. 44v täti
Suku on Lapista lähtöisin olevia köyhiä osattomia. Meidän sisarusten ÄO 130 ja RAKASTAMME tasa-arvoista kouluttautumista ja näyttöihin perustuvia uramahdollisuuksia. Sellaista ei ole suotu neuvokkaille hylkiöille, juuri koskaan, juuri missään! Koen olevani etuoikeutettu.
117..