Av legendaariset
Mitkä ovat jääneet sinun mieleesi? Klassikot? Itselläni se Uusipaavalniemi ketju aikoinaan.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikis
Mikä ihme on Ikis? En ole käynyt täällä ennen viime viikkoa, koska siihen saakka luulin vauvapalstan juttujen liittyvän vain vauvoihin.....
Ikäerohullu, joka spämmää jatkuvalla syötöllä ketjuja joissa parikymppinen nainen seurustelee kolmekymppisen miehen kanssa. Joskus mies on hänen tuttunsa, jossain vaiheessa nainen oli aina hänen tyttärensä.
Ahaa, kiitos selvennyksestä:)
minkä ikäisenä olette kääntäneet lapsen kasvot menosuuntaan.
näin lapsettomalle tuo avasi aivan uusia, brutaaleja näkökulmia lastenhoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita päivästäsi kuin Sami Minkkinen kirjoittaisi, tjsp.
Ei hitto miten hyvä ketju :D Ihmisenkokoinen kiitos sinulle!
Voiko juustonakseilla suurrustaa kastikkeen
Ja se ketju, jossa joku (mies?) sai pövön
Legendaarinen makaronilaatikko jo mainittukin, mutta oliko samassa ketjussa nämä iki-ihanat
- raikkaat voileivät
- maksamakkarakeitto
- kusiset grillitassut
Sivuhuomiona: taidan olla nälkäinen! XD
Vierailija kirjoitti:
Legendaarinen makaronilaatikko jo mainittukin, mutta oliko samassa ketjussa nämä iki-ihanat
- raikkaat voileivät
- maksamakkarakeitto
- kusiset grillitassut
Sivuhuomiona: taidan olla nälkäinen! XD
Ai hitto, olen missannut kusiset grillitassut :D Mikä juttu se oli?
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/1460797/ketju/mika_olisi_hyva_obduktiol…
Ja se ketju illuminaattilattiasta 😂
Legendaarinen, ei kylläkään naurattavana vaan koskettavana, ketju, jossa useamman vuoden aikana jaetaan kokemuksia aiheesta mitättömin syy, josta olet saanut puolisolta turpiin (tai jotain sinne päin) Kynmeniä sivuja samankaltaisia tarinoita ja oivalluksia, että sama kuvioihan toistuu niin monella muullakin, eikä yhtään ilkeilyviestä välissä. Ihan uskomattomia kuvioita kyttäämisestä, vainoamisesta ja alistamisesta.
Yläluokkaisen kuuloinen nimi poikalapselle. Nauroin sen ääressä kaksi iltaa. Rolexander oli suosikkini, vaikka Sheridan taitaa olla se oikeasti yläluokkaisimman kuuloinen.
Se, missä pohdittiin, kuka on Reino Nordin
Ketju, missä oli karmeimmat krapulat, pierut, housuunpissaamiset ja yrjöt XD. Ei se aiheena niin kivalta kuulosta, mutta eräänä synkkänä syksyisenä päivänä nauroin makeammin kuin aikoihin. Ne oli niin aitoja. Kirjoitin siihen omanikin ja olin ihan otettu sadoista peukuista kun katsoin myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi mieleen se ketju, jossa naiset kertoivat millä tyylillä heidän miehensä ehdottavat seksiä.
Oliks tää se missä jonkun naisen mies veti jonkun itsekeksimänsä tanssin vietelläkseen ja jotain irvisteli samalla? :D
Löytäiskö joku tän ketjun? Mua ei lykästä.
Luksuselämän feikkausketjusta saaduilla vinkeillä olen kerännyt monet naurut kavereilta sen jälkeen!
Joku päivä joku vielä tajuaa mistä olen lukenut ne vinkit. xD
Se joku kamalin pieru ketju, olisko ollu joku kampaamokatku tms. Sille sai nauraa vedet silmissä. Melkein parasta antia oli ne tosikot siellä jotka kommentoi että ällöjä löröperseitä tms
Ketju missä kerrottiin mitä kaikkea risteilylle otetaan mukaan. Omat verhot, uudet tapetit, hevonen, katiska ynnä muuta tarpeellista.