Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Subway aikoo tuoda 10 erilaista valmista patonkia menuun

Vierailija
15.07.2019 |

Asiakkaiden kritiikki tehosi?

Kommentit (649)

Vierailija
401/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siihen spicy italian leipään oikeasti kuuluu? Mitä pitää sanoa artistille?

Kun sitä ei kerran saa sellaisenaan tilattua.

Siinä on jotain pepperonia ja salamia, lisäksi juustoa. Sitten valitset kasvikset ja soosin.

Millä kasviksilla ja soosilla siitä saa aidon makuisen?

Vierailija
402/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, pahoja.

Mä laitoin tämän ja aloin heti miettimään, että ehkä mun pitäis avartaa maailmaa. Olen siis kaksi kertaa käynyt ko. puljussa ja molemmilla kerroilla otin eri juttuja patongin väliin ja pahaa oli. Eli siis mikä tuolla on hyvää?

No alapeukuttaja on hyvä ja kertoo et mikä tuolla on makoisaa ja maistuvaa?

Ma olen kaynyt kerran, otin muistaakseni teriyaki-kanan tulisella kastikkeella ja kaikki mahdolliset kasvikset. Oli mun mielesta tosi hyvaa, just sopivan mausteista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, pahoja.

Mä laitoin tämän ja aloin heti miettimään, että ehkä mun pitäis avartaa maailmaa. Olen siis kaksi kertaa käynyt ko. puljussa ja molemmilla kerroilla otin eri juttuja patongin väliin ja pahaa oli. Eli siis mikä tuolla on hyvää?

Ma olen kaynyt kerran, otin muistaakseni teriyaki-kanan tulisella kastikkeella ja kaikki mahdolliset kasvikset. Oli mun mielesta tosi hyvaa, just sopivan mausteista. [/

Mitä siihen leipään pitää ottaa että se on japanilainen? Teriyakin lisäksi?

Vierailija
404/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän subin idea on siinä että siihen on valmiiksi päätetty pääraaka-aine (tonnikala, kana tms), loput täytteet saa asiakas valita itse.

Joo, paitsi että asiakkaan pitää valita paitsi loput täytteet, myös millaisen patongin haluaa.

Olisi loogisempaa, jos päivän subin sijasta puhuttaisiinkin päivän täytteestä.

Loput täytteet = ”laita kaikki”

Sen enempää ei tarvitse valita.

Laita kaikki? Olen käsittänyt, että jo kastikkeita on kymmentä eri laatua. Saako niitä halutessaan kaikkia samaan leipään?

Tosiaan, lopuksi täytyy valita vielä kastike. Olet oikeassa, ydinfysiikkaahan tuo patongin tilaaminen sittenkin on eikä normaalijärkiseltä voi mitenkään onnistua.

Vierailija
405/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on ollut se, että kaikki täytteet ja kastikkeet eivät sovi toistensa kanssa yhteen. Vaikka asiakas yrittää parhaansa, hän saattaa vahingossa tilata oudon makuisen patongin. Minä en ainakaan jaksa mennä koko putiikkiin enää, ennen kuin saan tilata patongin, jonka makuyhdistelmät joku muu on miettinyt huolella etukäteen. Ihanaa, jos tällainen vaihtoehto on tulossa.

Ei varmana ole tulossa.

Jos tilaat vaikka kinkkupatongin niin voin vakuuttaa, että mikään kasvisvaihtoehto, leipä tai kastike EI TEE SIITÄ OUDON MAKUISTA.

Jos pyydän subiini raakaa punasipulia ja jalopenoa + pippuria, niin onhan se aika surkean makuinen, koska en kyseisistä ainesosista pidä.

Mutta ei siellä kukaan epämiellyttäviä täytteitä itselleen valitse.

Jos pelottaa, että sopiiko tulinen kastike tai hunajasinappi kanan kanssa, niin ota vaikka valkosipuli tai majoneesi. Tai kysy myyjältä, mutta toki makuasia. Äly hoi.

No niin jonne. Sulla on kuusivuotiaan makumaailma. Nirsoilet yksittäisistä aineksista ja kaikki muu on samanarvoista tasapaksua Ok:ta. Koeta käsittää, että toiset hahmottavat ruoan maun ihan eri tavalla. Kulinaristisella kokonaisuudesta lähtevällä monien makujen harmonian tavalla.

Ei hyvä luoja sentään. :D Ehkä viet sen kermalla kuorrutetun kulinaristi-takapuolesi jatkossa jonnekin muualle kuin patonkeja myyvään pikaruokalaan. Ja lakkaat uhriutumasta ja valittamasta.

/350

No mutta kun mielelläni söisin hyviä patonkeja pikaruoaksi. Tietysti valitan, että firma joka sellaisen tekisi vaivatta käden käänteessä, ei haluakaan mua palvella eikä rahojani kaipaa. Koetan antaa rakentavaa asiakaspalautetta ja saada ketjulle lisää myyntiä ja asiakkaita. Miksi mielestäsi mulla ei ole siihen lompakon omistavana kansalaisena oikeutta? Miksi se on sulle perustelu haukkua?

Sulla on oikeus urputtaa ihan mitä haluat, mutta ei tuossa ole mitään järkeä.

Menetkö marjamyyjille valittamaan, että miksette myy omenoita?

Menetkö kasvisruokaravintolaan valittamaan, että just nyt haluaisin pihvin, miksei teiltä saa?

Menetkö ranskalaiseen ravintolaan valittamaan, että miksette ota palautetta vastaan, mä niin haluaisin, että te myisitte kanakoreja?!

Menetkö Mäkkäriin valittamaan, että haluat hampurilaisen tuoreista aineksista?

Se ei ole rakentavaa palautetta, jos mussutat koko ketjun peruskonseptista.

Sun jutuissasi tässä ei oo järkeä. Esimerkkisi ovat naurettavia. En vaadi omenakauppiaalta mansikoita, vaan patonkiravintolalta patonkeja. Siinä ei ole mitään peruskonseptin vastaista, vaan se on idea, joka korjaa konseptin valuviat. Vähän kuin sellainen idea, että omenakauppiaalla olisi omenia siellä kioskissaan omenapuun taimien lisäksi.

Ai koska sinua ärsyttää heidän konsepti, niin se pitäisi muuttaa ja se on valuvika? 

Konsepti, joka heillä on ollut vuodesta 1965?

Subway on maailman suurin pikaruokaravintolaketju, jonka päätuote on subit eli täytetyt leivät asiakkaan valitsemilla täytteillä.

Subway on maailman suurin pikaruokaravintolaketju, jonka päätuote on subit eli täytetyt leivät asiakkaan valitsemilla täytteillä.

Se ei ole valuvika, vaan sinä et vaan ole kohderyhmää.

Esimekkini vastaavat täysin sinun valittamista, koska valitat konseptista. Se on sama asia, jos menisin buffettiin vaatimaan pöytiin tarjoilua. Konsepti.

Mutta kun se konsepti ei toimi. Olisi parempi että niillä olisi valmiita patonkeja myös listalla. Spicy Italian maistuisi italialaiselta eikä joltain viritykseltä.

Perustele nyt jo hyvä ihminen että millä perusteella kymmenien miljoonien arvoisen yrityksen konsepti ei toimi?

Vuonna 2018 Subway oli Yhdysvaltain kolmanneksi suosituin pikaruokayritys. Ja niitä siellä riittää.

/350

Vierailija
406/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kyse siitä, että jos Subi haluaisi ison joukon kiinnostuneita mutta nyt vieraantuneita asiakkaita ja kasvattaa myyntiään, valmismallisto olisi no-brainer -ratkaisu. Se ei muuttaisi olemassaolevaa mitenkään, ei vähentäisi nykyistä markkinaa, mutta avaisi kokonaan uudelle kuluttajaryhmälle ketjun tuotteet ja kasvattaisi bisnestä.

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä vikaa, jos systeemi aiheuttaa ahdistusta, v*tutusta ja asiakaspakoa merkittävässä määrässä potentiaalisia ihmisiä jotka tahtoisivat kiikuttaa rahansa ketjun kassoihin.

Nyt kyllä jo oikeasti huutonaurua!! Mikä ihmeen ylipaisunut ego saa teidät minimaalisen pienen porukan kuvittelemaan että olette "iso joukko" ja "merkittävä määrä"???

Totuus, teidän kannaltanne ikävä, nyt kun on vaan se että Subwaylle, kuten ei millekään muullekaan pikaruokaketjulle, ei mikään muu merkkaa niin paljon kuin raha ja myynti.

JOS olisi oikeasti niin että merkittävä joukko ihmisiä jättää kokonaan käymästä Subwayssa siksi, että siellä joutuu puhumaan hieman enemmän, ja valitsemaan itse mitä täytteitä leipäänsä haluaa, niin asia olisi jo korjattu. Luuletteko te että nuo firmat eivät tee jatkuvaa markkinatutkimusta?? Totta kai tekevät.

Koska asia on ongelma vain äärimmäisen marginaaliselle joukolle ihmisiä, sitä ei tarvitse "korjata". Aloitus on silkkaa huuhaata; mitään tuollaista "10 erilaista valmista patonkia" ei ole tulossa.

Vierailija
407/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on ollut se, että kaikki täytteet ja kastikkeet eivät sovi toistensa kanssa yhteen. Vaikka asiakas yrittää parhaansa, hän saattaa vahingossa tilata oudon makuisen patongin. Minä en ainakaan jaksa mennä koko putiikkiin enää, ennen kuin saan tilata patongin, jonka makuyhdistelmät joku muu on miettinyt huolella etukäteen. Ihanaa, jos tällainen vaihtoehto on tulossa.

Itse vaihtelen täytteitä usein, enkä ole vielä koskaan onnistunut tilaamaan oudon tai pahan makuista patonkia.

No, meitä on erilaisia ja makuaisteja monenlaisia. Jotkut syövät mukisematta tai peräti tykkäävät hyvinkin oudoista makuyhdistelmistä. 

Outoa jos olet noin tarkka makuyhdistelmistä, etkä silti osaa tilata patonkia jonka maut sopivat yhteen.

Tilaat vaikka kinkkupatongin, mutta et tiedä sopiiko sen kinkun kaveriksi tomaatti ja kurkku?

Kastikkeen voi jättää kokonaan pois jos pelottaa.

Osaan tehdä makuuhdistelmiä, jos tiedän maut, joita yhdistellä. Kukaan ei vielä kertonut, saanio maistella ensin kaikki vaihtoehdot ja sitten vielä valmiin sämpylän ennen mahdollisia lisämausteita? Jos saan, ei asiassa ole muuta ongelmaa, kuin että se vie aikaa.

Pyydätkö Heselläkin saada maistaa tomaattia ja suolakurkkua, ennen kuin pystyt tekemään päätöksen, haluatko kerroshampurilaisesi niillä vai ilman? Eiväthän nekään maistu aina samalta, vaikka kuuluvat jonkun valmiiksi kehittämään hampurilaiseen. Pihvikin maistuu eriltä riippuen siitä, paistetaanko se päivän ensimmäisenä puhtaalla grillillä, vai keskellä kiireisintä lounasaikaa kymmenien muiden pihvien jälkeen, jolloin paistotasoon on tarttunut makua aiempien pihvien rasvasta ja mausteista. Täten kaikki Hesen kerroshampurilaiset eivät maistu aina täsmälleen samalta, vaikka niissä käytettäisiin samaa reseptiikkaa kuin ammattilaisen koekeittiöversiossa.

Vierailija
408/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, pahoja.

Ma olen kaynyt kerran, otin muistaakseni teriyaki-kanan tulisella kastikkeella ja kaikki mahdolliset kasvikset. Oli mun mielesta tosi hyvaa, just sopivan mausteista. [/

Ei silla kanalla mun mielesta Japanin kanssa ollut mitaan tekemista, vaikka nimen perusteella toki niin voisi olettaakin (ja itsekin oletin :D). Mutta hyvaa oli silti! 

Otin varmaan jonkun peruskuituisen patongin, en mitaan valkoista pullaa.

Vierailija
409/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, pahoja.

Ota vaikka seesamileivällä, kasviksista kurkku ja avokado, kastikkeeksi kevytmajoneesi tai öljy. Jos pidät japanilaisesta ruoasta, niin osaat varmaan itse valita ruokakulttuurissa käytetyt raaka-aineet valikoimasta.

Vierailija
410/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on jotain pepperonia ja salamia, lisäksi juustoa. Sitten valitset kasvikset ja soosin.

Minkä ihmeen aidon makuisen? Ei me kuule voida tietää, mistä sun hienostunut kulinaristinen makupalettisi pitää, ethän tiedä sitä itsekään. Ja mitä ihmettä kyselet vauvapalstalaisilta tällaista asiaa, juurihan olit vaatimassa, että patongin täytteet pitää olla valittu ammattitaitoisten tuotekehittelijöiden toimesta.

Vierailija
411/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmana ole tulossa.

Jos tilaat vaikka kinkkupatongin niin voin vakuuttaa, että mikään kasvisvaihtoehto, leipä tai kastike EI TEE SIITÄ OUDON MAKUISTA.

Jos pyydän subiini raakaa punasipulia ja jalopenoa + pippuria, niin onhan se aika surkean makuinen, koska en kyseisistä ainesosista pidä.

Jos pelottaa, että sopiiko tulinen kastike tai hunajasinappi kanan kanssa, niin ota vaikka valkosipuli tai majoneesi. Tai kysy myyjältä, mutta toki makuasia. Äly hoi.

No niin jonne. Sulla on kuusivuotiaan makumaailma. Nirsoilet yksittäisistä aineksista ja kaikki muu on samanarvoista tasapaksua Ok:ta. Koeta käsittää, että toiset hahmottavat ruoan maun ihan eri tavalla. Kulinaristisella kokonaisuudesta lähtevällä monien makujen harmonian tavalla.

Ei hyvä luoja sentään. :D Ehkä viet sen kermalla kuorrutetun kulinaristi-takapuolesi jatkossa jonnekin muualle kuin patonkeja myyvään pikaruokalaan. Ja lakkaat uhriutumasta ja valittamasta.

/350

No mutta kun mielelläni söisin hyviä patonkeja pikaruoaksi. Tietysti valitan, että firma joka sellaisen tekisi vaivatta käden käänteessä, ei haluakaan mua palvella eikä rahojani kaipaa. Koetan antaa rakentavaa asiakaspalautetta ja saada ketjulle lisää myyntiä ja asiakkaita. Miksi mielestäsi mulla ei ole siihen lompakon omistavana kansalaisena oikeutta? Miksi se on sulle perustelu haukkua?

Menetkö kasvisruokaravintolaan valittamaan, että just nyt haluaisin pihvin, miksei teiltä saa?

Menetkö ranskalaiseen ravintolaan valittamaan, että miksette ota palautetta vastaan, mä niin haluaisin, että te myisitte kanakoreja?!

Sun jutuissasi tässä ei oo järkeä. Esimerkkisi ovat naurettavia. En vaadi omenakauppiaalta mansikoita, vaan patonkiravintolalta patonkeja. Siinä ei ole mitään peruskonseptin vastaista, vaan se on idea, joka korjaa konseptin valuviat. Vähän kuin sellainen idea, että omenakauppiaalla olisi omenia siellä kioskissaan omenapuun taimien lisäksi.

Ai koska sinua ärsyttää heidän konsepti, niin se pitäisi muuttaa ja se on valuvika? 

Esimekkini vastaavat täysin sinun valittamista, koska valitat konseptista. Se on sama asia, jos menisin buffettiin vaatimaan pöytiin tarjoilua. Konsepti.

Mutta kun se konsepti ei toimi. Olisi parempi että niillä olisi valmiita patonkeja myös listalla. Spicy Italian maistuisi italialaiselta eikä joltain viritykseltä.

Voi hyvä luoja.

Se konsepti on toiminut mainiosti vuodesta 1965.

Spicy Italian ei ole tarkoitus maistua italialaiselta. Kanateriayakin ei ole tarkoitus maistua japanilaiselta. Se on vain nimi.

Vierailija
412/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen aidon makuisen? Ei me kuule voida tietää, mistä sun hienostunut kulinaristinen makupalettisi pitää, ethän tiedä sitä itsekään. Ja mitä ihmettä kyselet vauvapalstalaisilta tällaista asiaa, juurihan olit vaatimassa, että patongin täytteet pitää olla valittu ammattitaitoisten tuotekehittelijöiden toimesta.

Kyllä pitäisi vähän matalemmankin tason kulinaristin tietää, mitä tulee aitoon japanilaiseen patonkiin. :'D Te ruojat rahvaat!

/350

Vierailija
413/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sellaista vaatinut.

Vierailija
414/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vaihtelen täytteitä usein, enkä ole vielä koskaan onnistunut tilaamaan oudon tai pahan makuista patonkia.

No, meitä on erilaisia ja makuaisteja monenlaisia. Jotkut syövät mukisematta tai peräti tykkäävät hyvinkin oudoista makuyhdistelmistä. 

Outoa jos olet noin tarkka makuyhdistelmistä, etkä silti osaa tilata patonkia jonka maut sopivat yhteen.

Tilaat vaikka kinkkupatongin, mutta et tiedä sopiiko sen kinkun kaveriksi tomaatti ja kurkku?

Kastikkeen voi jättää kokonaan pois jos pelottaa.

Osaan tehdä makuuhdistelmiä, jos tiedän maut, joita yhdistellä. Kukaan ei vielä kertonut, saanio maistella ensin kaikki vaihtoehdot ja sitten vielä valmiin sämpylän ennen mahdollisia lisämausteita? Jos saan, ei asiassa ole muuta ongelmaa, kuin että se vie aikaa.

Kaikki vaihtoehdot? Oletko edes laskenut montako kombinaatiota esim. 10 eri vihanneksesta saa ja nehän pitää tietty testata siten että eri kombinaatioita verrataan toisiinsa eikä vaan maistella eri raaka-aineita koska halusit tietää miltä ne maistuvat yhdessä.

Muutenkin näytät jumiutuneen jankuttamaan yhtä ja samaa ideaa mitä teit jo eilen. Trolliksi olet siis tylsä.

Vierailija
415/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vaikeaa on valita toivomansa tai lapsen toivomat täytteet?

Arvostan tilannetta, jossa saan itse päättää, mitä syön. Oliivit ja chilijuustot tarjotaan niistä pitäville.

Ensikertalaiselle se on vaikeaa, kun ei tiedä edes että voi valita, saati että tuntisi valittavissa olevat ainekset.

Etkö oikeasti ulkonäön perusteella tunnista salaattia, kurkkua, vihreää paprikaa, tomaattia, punasipulia, suolakurkkua, oliivia, jalapenoa ja maissia? Nämä ovat ne kasvikset, jotka kuuluvat hintaan ja ne ovat tiskillä silmiesi edessä esillä. Leivän täytteet näkyvät seinällä ja kuvan alla lukee, mitä minkäkin nimiseen täytteeseen kuuluu. Toki sekään ei auta, jos ei tunne esim. kinkkua, salamia, tonnikalaa tai kanaa. Sitten ei auta kuin valita umpimähkässä.

Tietenkin tunnistan kasvikset. Mitä sitten? Vihannessalaattia en ole valikoimassa.

Eli mitä aineksia et siis tunnista? Niitä leivän täytteitäkö, eli kanaa, kinkkua, kalkkunaa, salamia, pepperonia, tonnikalaa, naudanlihaa, kasvispihvejä, juustoa?

Käsittääkseni leipäkuoria on useita erilaisia. En tiedä, miltä ne maistuvat. Käsittääkseni kastikkeita on useita erilaisia. En tiedä, miltä ne maistuvat. Käsittääkseni voi lisätä jotain mausteita. En tiedä, tarvitseeko leipä mausteita, koska en ole voinut maistaa leipää valmiina enkä sen ainesosia. Esimerkiksi mainittujen lihatäytteiden suolaisuudesta ei ole aavistustakaan, kuten ei kastikkeiden mausteisuudestakaan. Salameita, pepperoneja, juustoja yms. on hyvin monenlaisia ja -makuisia. Se, että tunnistan salamin, ei kerro lainkaan, miltä se maistuu, miten sen kanssa sopii jokin kastike, joita en tunne, ja tarvitaanko vielä lisämausteita. Maustekurkut, jalapenot ja oliivit voivat olla hyvin monenlaatuisia ja -makuisia. Sipuleissakin on paljon eroja. Tomaatin kypsyysaste vaikuttaa merkittävästi sen makuun ja koostumukseen, mutta sitäkin on hankala arvioida lasin läpi katsellen, saati sokkona. 

Ei se nyt voi olla niin vaikeaa käsittää, eihän? Lopeta tyhmän esittäminen.

Miten voit syödä missään ravintolassa? Kaikki kun ei ole hyvää kaikkien mielestä. Testaamalla se selviää.

Vierailija
416/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että Spicy Italian on sen niminen, koska ainakin jossa New Yorkin italialaiskulmilla syödään vastaavanlaisia täytettyjä leipiä (pastrami ym.). Subihan on amerikkalainen yritys, joten ei mielestäni kovin kaukaa haettu ajatus.

Kana teriyaki ei myöskään viittaa Japaniin, vaan kanassa olevaan mausteeseen. Japanissa tuskin mitään patonkia mussutetaan ja idea ei todellakaan ole, että kannattaa siihen täytteeksi ottaa avocadoa, misotahnaa, riisiä ja soijakastiketta haha.

Vierailija
417/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeavammainen avustettavani pystyy asioimaan Subwayssa mutta ns. terveet eivät....

Vierailija
418/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmana ole tulossa.

/350

Sulla on jäänyt ajatuksen lisäksi myös joku näppäin jumiin.

Yrityksellä voi olla päätuotteen lisäksi muitakin tuotteita. Subwayssakin on. jos et ole huomannut, sieltä saa virvokkeita, makeita leivonnaisia, naposteltavia ynnä muuta. Olisi vähintäänkin loogista, että tätyettyjä patonkeja päätuotteenaan myyvällä yrityksellä voisi päätuotteensa lisäksi olla sivutuotteena esimerkiksi täytettyjä patonkeja. Konseptiin on siis turha vedota, kun ollaan konseptin ytimessä. Enemmän kuin sipsien ja pipareiden kanssa.

Vierailija
419/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmana ole tulossa.

Tässä. Puhutaan. Leivästä. Leivästä! 

Ei annoksesta, ei ranskalaisesta hienosta ruuasta.

Väitätkö, että se sun leipäs on pilalla, jos valitset majoneesin sijasta valkosipulin? Siis olettaen, että pidät valkosipulista?

Hahahhaha.

Ja ihan tiedoksi, että ne tuoreet kasvikset ei kummoselta maistu. Minusta ainakin on aivan sama, onko siinä leivässä kurkkua vai tomaattia. Ei kenenkään leipä mene pilalle siitä, ETTÄ SIINÄ TOMAATTIA. Haloo.

Myöskin ne leivät, miten voit muka tehdä väärän valinnan? Tuskin kenenkään mielestä hunajakaura sopii paremmin kikhernepihvin kanssa kuin kinkun. Haloo. Se leipä valitaan sen mukaan, mistä itse tykkää. Sopii kyllä kaikkien täyttteiden kanssa.

Sun länkytyksen keskeinen toistuva pointti on, että sulla ei ole makuaistia. Taidat olla väärässä aiheessa pätemässä.

Millä perusteella?

Mun Spicy Italian -subi ei ihan oikeasti mene pilalla, jos valitsen siihen joskus Southwest soosin ja joskus valkosipulin. Ei mene mikään muukaan subi.

Jos taas valkkaan siihen punasipulit, niin asia on eri.

Tilaan aina lähessamanlaisen subin, mutta leipää ja soosia vaihtelen. AINA HYVÄÄ, koska en tilaa mitään oreganoleipää, joka kuulostaa kamalalta tai kastiketta, josta en pitäisi. Haloo.

Ihan omien tekstiesi perusteella. Painotat sitä, että voit vaihtaa niitä sämpylän täytteitä jokseenkin mielivaltaisesti, kunhan välttelet erikseen mainittuja inhokkejasi, ilman, että maku mielestäsi oleellisesti muuttuu. Se kertoo siitä, että sulla todellakin on kehittymätön makuaisti, jos ihan eri aineksilla leivät maistuvat mielestäsi samanlaisilta. Ja sitten kuusivuotiaan nirsoilutyyliin et vaan siedä yksittäisiä tiettyjä makuja. Sulla ei ole ymmärrystä kokonaisuuksille ja nyansseille, vaan makusi on karkeaerotteleva ja kapeakaistainen, kyeten erottelemaan yksittäisiä vahvoja makuja, ei aistimaan monitasoisia kokonaisuuksia. 

Parempi, että et noilla näytöillä ryhdy pätemään yhtään kenellekään kulinaristisista asioista. Hienoa kannaltasi, jos sulla on sekä oma vakiosuosikkisi, että voit siitä vaihtaa itä vain ja silti maistuu samalta. Subista saat aina  mielestäsi purtavaa näillä spekseillä, vaikka jokin täyte olisi loppu tai muuttuisi - et edes huomaisi asiaa. Mutta älä siksi dissaa meitä vähän paremmin maistavia ja ymmärtäviä. 

Vierailija
420/649 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavin kokemus Subissa oli kun tilasin steak & cheese subin ja voileipätaiteilija kysyi "saako laittaa juustoa?"😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä