Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat niin pinnallisia?

Vierailija
14.07.2019 |

Korkeakoulutetutkin miehet tuntuvat haluavan vain hyvännäköisen naisen, jota esitellä kavereille, vaikka naiselta puuttuisi oma tahto ja koulutus olisi myös miehen koulutusta huomattavasti matalampi.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50+M kirjoitti:

Miehetkö pinnallisia? Eiköhän ne ole naiset, jotka pinnallisia ovat. Suurin piirtein ensimmäinen kysymys ravintolassa on, mitä teet työksesi ja kuinka paljon siitä maksetaan.

Olet itse valinnut käydä paikoissa missä mielestäsi kaikki hyvät naiset käyvät vai mitäpä itse haet, et kai vaan mitään pinnallista? Sitä saa mitä tilaa.

Nainen jonka baareilut tapahtui n. 18-22v , nykyään muuta tekemistä.

Ei vaan olen valinnut käydä paikoissa, joissa viihdyn. Naiset ovat sivuseikka. 

Vierailija
42/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimies-kukkopoika on tietysti hurjassa uraputkessa yritysjuridiikan parissa yhdessä Suomen isoista asianajotoimistoista. Puolentoista vuoden töiden jälkeen hän onkin jo edennyt osakkaaksi, 5-vuotissuunnitelman päätepisteessä on enemmistöosakkuus.

Lisäksi hän on niin erinomainen työssään että on päässyt nykyiseen asemaansa tekemättä ylitöitä ja ehtii -shoppailla, kuntoilla monipuolisesti ja viettää ylellistä elämää. Salaisuus on luonnollisesti erinomainen ajanhallinta ja yleisnerous. 

Ne juristit joita näemme raahaamassa painavia salkkuja sadesäässä, soittelemassa oikeudenkäynnistä kateissa olevien päämiestensä perään ja hautautumassa työvuorien alle, ovat kuolevaisia. Lakimies-kukkopoikaa ei tule sekoittaa heihin.

Sitten hän heräsi. Silmissä rähmää, otsa kolahtanut pöytään lukusalissa. Menisiköhän siviilioikeuden tentti läpi neljännellä yrittämällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+M kirjoitti:

Miehetkö pinnallisia? Eiköhän ne ole naiset, jotka pinnallisia ovat. Suurin piirtein ensimmäinen kysymys ravintolassa on, mitä teet työksesi ja kuinka paljon siitä maksetaan.

Olet itse valinnut käydä paikoissa missä mielestäsi kaikki hyvät naiset käyvät vai mitäpä itse haet, et kai vaan mitään pinnallista? Sitä saa mitä tilaa.

Nainen jonka baareilut tapahtui n. 18-22v , nykyään muuta tekemistä.

Ei vaan olen valinnut käydä paikoissa, joissa viihdyn. Naiset ovat sivuseikka. 

No ei kai se sitten haittaa jos ovat sivuseikka kerta saat olla paikassa jossa viihdyt.

Vierailija
44/44 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai halusin hyvännäköisen naisen. Naisilla tuntuu olevan harhaluuloja korkeakoulutuksen vaikutuksista. Ihan niin kuin yliopiston käynyttä miestä kiinnostaisi naisen ulkonäkö vähemmän kuin alemmin kouluttautunutta. Päin vastoin - kun oma kiinnostavuus nousee rahakkaan ja yleissivistävän tutkinnon myötä, kumppaniltakin voi vaatia enemmän, esimerkiksi seksikästä ulkonäköä.

Dave Chappelle sanoi osuvasti, että miehet asuisivat tyytyväisinä vaikka pahvilaatikossa, jos saisivat siellä seksiä. Minun kohdallani tuo ainakin pitää paikkansa. Minua kiinnostaa statuksen ja vallan hankkiminen sen takia, että niillä saa naisia. Jos naisia ei olisi, ryhtyisin persaukiseksi tutkijaksi ja syljeksisin illat kattoon.

Ymmärrän nimittäin myös kolikon toisen puolen. Ihan sama, mitä te naiset sanotte, tekonne puhuvat sen puolesta, että kauniit naiset viihtyvät varakkaiden ja vallakkaiden miesten kanssa. Siksi hankin korkeakoulutuksen, siksi teen hyväpalkkaista mutta stressavaa työtä ja siksi pidän kunnostani erinomaisen hyvää huolta.

Tämä on julma maailma. Pariutuminen on täsmälleen samanlaista kuin muuallakin luonnossa. Kaikki haluavat parhaat geenit jälkeläisilleen.

Lakimies, naimisissa

Näin se menee. Älykkyysgeenit eivät ole huudossa. Tuloja tasaava verotus takaa sen että tyhmätkin pärjäävät, joten ulkonäkögeenit dominoivat. Nainenkaan ei ota rumaa, lyhyttä ja keskituloista miestä, pitää olla ulkonäkö kunnossa ennenkuin pääsee edes arvioitavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän