Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valitset all inclusive -hotellin?

Vierailija
14.07.2019 |

Ajatteletko ollenkaan, että AI- hotellit vaikuttavat paikallisten ravintoloiden elinkeinoon?
Onko massatuotettu buffet-ruoka laadukkaampaa kuin juuri sinulle valmistettu annos?
Toki jos on kova juomaan, niin sitähän voi täyttää lasinsa vaikka vartin välein. Yleensä AI-asiakkaiden juo niin paljon kuin haluat- viinit on huonompilaatuisia kuin baarista rahalla maksavien asiakkaiden.

Olen muutaman kerran kokeillut AI:tä mutta se vaan ei ole mun juttu. En pysty syömään ja juomaan niin paljoa, että se kannattaisi rahallisesti verrattuna hotellin ulkopuolella syömiseen.

Kaiken huippu oli Rodoksessa hienossa resortissa saatu norovirus. Mitä muuta voi odottaa, kun lomamoodissa olevat vanhemmat antaa jo pikkulasten käydä sormineen kahmimassa ruokaa tarjoiluvadeilta, välillä nenää kaivaen ja takapuoltaan raapien.

Miksi valitset all inclusive -hotellin?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina laadukkaaseen hotelliin, joka panostaa all inclusiveen. Ei voi todellakaan verrata mihinkään buffetmeininkiin. Ja nämä hotellit on lähes aina vain aikuisille eikä lapsiperheille. Koskaan ei ole tullut mitään mahavaivoja, mutta voin kuvitella, että halvoissa hoteilleissa nitä saa. Käyn aina myös syömässä paikallisissa ravintoloissa, mutta koen työlääksi etsiä laadukkaita paikkoja, joissa uskaltaisin syödä. Lisäksi all inclusive tulee halvemmaksi kuin syödä ravintolassa useampi ateria päivässä, ellei sitten vedä koko ajan jotain halpaa burgeria.

Vierailija
22/24 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska matkustan kehitysvammaisen lapseni kanssa. Helppoa ja mukavaa hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aina hyvän all-inclusiven , ei mitään parin raflan mestaa.

Ja siksi että lomalla tissuttelen kirjaimellisesti kokoajan, enkä todellakaan halua etsiä ruokapaikkoja krapulassa.

Ja otan sellaisen jossa myös alkoholit kuuluu hintaan .

Vierailija
24/24 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoastaan kerran kokeillut all inclusive vaihtoehtoa, mutta tämä oli risteilyllä. Itse katson lähes tulkoon aina raflasuositukset Tripadvisorilta. AI paikat kuitenkaan harvoin tarjoavat sitä aidointa ja parasta paikallista ruokaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi