Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammatti joka on instant turnoff

Vierailija
14.07.2019 |

Mikä ammatti menee moraalisesti niin matalalle tasolle ettei pysyisi katsomaan hemmon naamaa hetkeäkään kun kuulee mitä tekee eläkseen?

Aloitan: vakuutuslääkäri. Siis sellainen niljake joka näkemättä potilasta päättää että hän on 1% terveempi kuin vakuutuksen saantiin oikeuttava raja sattuu olemaan.
Ai sinua lyötiin ryöstön yhteydessä päähän etkä enää liiku kunnolla joten töistä ei tule mitään? No minusta olet ihan kunnossa, korkeintaan 49% invalidi. Miten niin haastattelisin sinua? Osaanhan minä vakuutuspapereita lukea.

Kommentit (331)

121/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepäs valehtelija katsomaan vaikka PETA:n videoita. Minun mieheni on eläinlääkäri ja heidän

koulutukseensa kuuluu pakollinen vaihe olla töissä teurastamoilla. Vaikka mieheni on tosi karski

ja hurja, niin ei tänä päivänä voi itkemättä kertoa, miten siellä kohdeltiin lempeitä ja luottavaisia

pikku karitsoita.

Vierailija
122/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri

Markkinoinnin automaation joku älytön hemmo

Stuertti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ikää on yli kolmekymmentä eikä tilanne ole mikään väliaikainen paniikkipakkoratkaisu, niin pikaruokalatyöntekijä. Olen itsekin pikaruokalassa tällä hetkellä töissä, aluksi tuhlaamassa lukion jälkeisiä välivuosia ja kouluunpääsyn jälkeen opintojen ohella. Mutta kyllä mä niin ihmettelen tapaamiani, oikeasti aikuisia kollegoita jotka eivät edes meinaa tehdä koskaan mitään muuta elämällään. 

Kaikkia ei kiinnosta korkea koulutus eikä edes kokoaikainen työ.

ja monelle on turn-off kun tuo tulee ilmi.

Niin onhan tärkeää pitää kulisseja velkarahalla 😄😄

Tarkoitat siis niitä pikaruokalatyöntekijöitä? Eihän se korkeastikoulutettu töissä käyvä velkarahaa tarvitse, toisin kuin osa-aikainen kassa.

En tarkoita vaan Wannabe-"rikkaita".

Vierailija
124/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossutantta, hyi helv mitä riivinrautoja

Vierailija
125/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikko.

Vierailija
126/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit. 1% asiantuntevia ja empatiakykyisiä. Loput sakkaa, ihmisróskaa.

Vierailija
127/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokopäiväinen feministi

Vierailija
128/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ikää on yli kolmekymmentä eikä tilanne ole mikään väliaikainen paniikkipakkoratkaisu, niin pikaruokalatyöntekijä. Olen itsekin pikaruokalassa tällä hetkellä töissä, aluksi tuhlaamassa lukion jälkeisiä välivuosia ja kouluunpääsyn jälkeen opintojen ohella. Mutta kyllä mä niin ihmettelen tapaamiani, oikeasti aikuisia kollegoita jotka eivät edes meinaa tehdä koskaan mitään muuta elämällään. 

Kaikkia ei kiinnosta korkea koulutus eikä edes kokoaikainen työ.

ja monelle on turn-off kun tuo tulee ilmi.

Niin onhan tärkeää pitää kulisseja velkarahalla 😄😄

Tarkoitat siis niitä pikaruokalatyöntekijöitä? Eihän se korkeastikoulutettu töissä käyvä velkarahaa tarvitse, toisin kuin osa-aikainen kassa.

En tarkoita vaan Wannabe-"rikkaita".

Niin,isolla osalla hyvätuloisista on vielä suuremmat menot.

Vierailija
129/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat, mitä ihmettä? :D Väitättekö ihan tosissanne, että kun treffeillä teitä vastapäätä istuva, 35-vuotias mies kertoo olevansa mäkkärin kassa niin te ette yhtään ihmettele asiaa?

On se sentään ylennyt pois hampparinkasaus-vuorosta.

En minä noita tiedä, mutta käsittelee se jo rahaa.

Ehkä se titteli olisi jokin McDonalds finanssioperaattori?

Vierailija
130/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöstönvuokrausfirman omistaja/yrittäjä joka käyttää vuokratyövoimaa. Hemmetti mitä lieroja... 

Vierailija
131/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja

Vierailija
132/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, jotka eivät ole opiskelleet oikeassa sivistysyliopistossa. Sivistysyliopisto on esim. Helsingin yliopisto ja muut laajapohjaiset yliopistot. Aalto yms eivät ole sivistysyliopistoja, vaan niistä valmistuu muka_kaiken_tietäviä teknokraatteja, jotka myyvät sielunsa talouselämälle, totuudesta välittämättä.

Peliala on maailman turhin ala. Teknologiasta 80 %.

Vierailija
133/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai oikein mikään ole lähtökohtaisesti turnoff, koska ihmisillä on niin erilaisia taustoja. Ehkä enempi turnoff on henkilö, joka sellaista ei ymmärrä ja miettii näitä hyviä tai huonoja ammatteja tai muuten luokittelee ihmisiä kevyin perustein.

Luokittelee ihmisiä näkemättä

ai kuten vakuutusyhtiön lääkäri?

Vierailija
134/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogisti, bloggaaja tai mikä ihme tuon oikea termi on.

Vierailija
135/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lobbaukseen liittyvät ammatit ja niitähän piisaa.

Vierailija
136/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että täällä on lueteltu monta kertaa esimerkiksi lääkäri, opettaja ja asianajaja. Muistan meinaan lukeneeni useita tutkimuksia siitä, että nuo ovat Suomessa yksia arvostetuimpia ammatteja. Tässä se nähdään, että ikinä ei voi miellyttää kaikkia.

Vierailija
137/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kaikkia teurastaja -kommentteja kohtaan: tiedättekö/oletteko nähneet millaista teurastajan työ on? Kyseessä ei ole lihava mielipuoli joka tappaa kirveellä aitaan sidottuja sikoja vaan ammattitaitoa vaativa toimenpide. Teurastamossa on töissä myös lihanleikkaajia, ovatko hekin automaattisesti turn-off?

En itse ole teurastaja vaan siivoojana teurastamolla, kuitenkin olen nähnyt miten sikoja ja nautoja teurastetaan. Kyseinen toimenpide on olosuhteet huomioonottaen inhimillinen ja rauhallinen, eläinten ollessa elossa ja tajuissaan pyritään rauhallisuuteen ja välttämään kovia ääniä.

Jengi luule että kinkun viipalointi aloitetaan eläimen ollessa hengissä.

Tosin on myös mahdollista että kyseessä on yksi ja sama vegaani joka ei ole saanut mitään lihaa aikoihin.

Vierailija
138/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

/OT. Äärimmäisen pinnallinen kysymys. Luulisi kullakin olevan sivistystä edes rippusen, ettei luokittele ihmistä ammatin perusteella.

Tuo on sitä "nuorekasta" mustavalkoisuutta.

Vierailija
139/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että poikkean tässä varmaan perinteisestä käsityksestä, sillä monille naisille poliisi on nimenomaan turn on. Itselleni se on todellakin turn Off.

Älkää käsittäkö väärin, olen oikein lainkuuliainen kansalainen, ja arvostan poliiseja ammatissaan paljon. Mutta ikävä kyllä ko. ammatin edustajista tulee yksityiselämässä mieleen siilitukkaiset ja kapeakatseiset urpot, jotka eivät erityisemmin naisia arvosta. Tämä ennakkoluuloinen näkemykseni jättänee enemmän poliiseja sinisistä haalareista syttyville naisille, joten sallin sen itselleni.

Vierailija
140/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Menepäs valehtelija katsomaan vaikka PETA:n videoita. Minun mieheni on eläinlääkäri ja heidän

koulutukseensa kuuluu pakollinen vaihe olla töissä teurastamoilla. Vaikka mieheni on tosi karski

ja hurja, niin ei tänä päivänä voi itkemättä kertoa, miten siellä kohdeltiin lempeitä ja luottavaisia

pikku karitsoita.

Aaaah... vauvalammasta.

Siitä on kiva puhua kovaan ääneen kaupassa vaikka ihan lihansyöjä olenkin.

Muita herkkuja on ne pakkosyötetyt linnut (hanhenmaksa jne) ja juottovasikka.