Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ammatti joka on instant turnoff

Vierailija
14.07.2019 |

Mikä ammatti menee moraalisesti niin matalalle tasolle ettei pysyisi katsomaan hemmon naamaa hetkeäkään kun kuulee mitä tekee eläkseen?

Aloitan: vakuutuslääkäri. Siis sellainen niljake joka näkemättä potilasta päättää että hän on 1% terveempi kuin vakuutuksen saantiin oikeuttava raja sattuu olemaan.
Ai sinua lyötiin ryöstön yhteydessä päähän etkä enää liiku kunnolla joten töistä ei tule mitään? No minusta olet ihan kunnossa, korkeintaan 49% invalidi. Miten niin haastattelisin sinua? Osaanhan minä vakuutuspapereita lukea.

Kommentit (331)

81/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n moderaattori

Vierailija
82/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitusneuvoja, pankinjohtaja, ekonomisti, päätoimittaja, ulosottomies, tullityöntekijä tai -päällikkö tms., tietokonepelien koodaaja, mainossuunnittelija, -graafikko tai -päällikkö, valtiovarainministeriön virkamies......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityinen pysäköinninvalvoja

Näin yks aamu kun sellainen Jonne+ (eli parikymppinen lippis-urpo) oli tarkastuskierroksella. Pysäköi koslansa kahteen ruutuun, joku 20cm viivan yli siis.

Teki mieli ottaa kuva mutta en kehdannut.

Pysäköintialueella saa pysäköidä ihan niin viivan päälle kuin haluaa; ne ovat ainoastaan suosituksia, ja niistä poikkeamisesta ei saa sakottaa - kunhan auto on oikein päin (eli ei poikittain merkin osoittamaan pysäköintitapaan nähden).

Kadunvarressa ne viivat ovat käsittääkseni pakottavia.

Vaikka ne olisivatkin vain suosituksia niin niillä osoitetaan mihin kohtaan auto pysäköidään. Eli ei tarvitse olla idiootti vaikkei erikseen pakotettaisikaan.

Vierailija
84/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ikää on yli kolmekymmentä eikä tilanne ole mikään väliaikainen paniikkipakkoratkaisu, niin pikaruokalatyöntekijä. Olen itsekin pikaruokalassa tällä hetkellä töissä, aluksi tuhlaamassa lukion jälkeisiä välivuosia ja kouluunpääsyn jälkeen opintojen ohella. Mutta kyllä mä niin ihmettelen tapaamiani, oikeasti aikuisia kollegoita jotka eivät edes meinaa tehdä koskaan mitään muuta elämällään. 

Kaikkia ei kiinnosta korkea koulutus eikä edes kokoaikainen työ.

Vierailija
85/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ikää on yli kolmekymmentä eikä tilanne ole mikään väliaikainen paniikkipakkoratkaisu, niin pikaruokalatyöntekijä. Olen itsekin pikaruokalassa tällä hetkellä töissä, aluksi tuhlaamassa lukion jälkeisiä välivuosia ja kouluunpääsyn jälkeen opintojen ohella. Mutta kyllä mä niin ihmettelen tapaamiani, oikeasti aikuisia kollegoita jotka eivät edes meinaa tehdä koskaan mitään muuta elämällään. 

Alapeukuttajat, mitä ihmettä? :D Väitättekö ihan tosissanne, että kun treffeillä teitä vastapäätä istuva, 35-vuotias mies kertoo olevansa mäkkärin kassa niin te ette yhtään ihmettele asiaa?

Ihmetteletkö jos mies kertoo työskentelevänsä ravintolassa- tai kaupan kassalla? Missä menee se raja, ettei tarvitse ihmetellä toisen työpaikkaa? Pitääkö olla amk/yliopisto koulutettu ettei tarvitse ihmetellä?

No ei nyt ihmetellä tarvi mutta kertoohan tuo vähän kunnianhimon puutteesta.

Vierailija
86/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja monelle on turn-off kun tuo tulee ilmi.

Vierailija
87/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme, ettei täällä vielä ole tullut yhtään TE-toimiston tätiä.

T. TE-toimiston täti ;)

Ainakin siellä käyminen on äärimmäisen vastenmielistä,siksi luovuinkin sovitellusta päivärahastani.

Vierailija
88/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi, vyöhyketerapeutti ja reikihoitaja tulee ekana mieleen.

Vierailija
89/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja monelle on turn-off kun tuo tulee ilmi.

Niin onhan tärkeää pitää kulisseja velkarahalla 😄😄

Vierailija
90/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustajat astral tv:ssä

Vierailija
91/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton työ. Muuten riippuisi mitä tekee ja miten. Yleensä jos on reilu niin ei haittaa mikään.

Vierailija
92/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreppikeppi kirjoitti:

Joku chacra-energia-reikihoitaja... En jaksaisi kuunnella huuhaajuttuja päivät pitkät.

Just kaikenmaailman huuhaa parantajat

Kohukaunotar

Seurapiirihenkilö

Vierailija
93/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsultti

Insinööri

Vierailija
94/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisia arvostan

Vierailija
95/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisia arvostan

Sitä ei kysytty.

Vierailija
96/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkapelien suunnittelijat, hyödyntävät ihmisten tyhmyyttä.

Vierailija
97/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkostomarkkinoija - en ymmärrä että jengi edelleen uskoo näiden toimivuuteen!

Poliitikko tai töissä jossain puolueessa- ei väliä mikä puolue

Vierailija
98/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä

Vierailija
99/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja.

Vierailija
100/331 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kaikkia teurastaja -kommentteja kohtaan: tiedättekö/oletteko nähneet millaista teurastajan työ on? Kyseessä ei ole lihava mielipuoli joka tappaa kirveellä aitaan sidottuja sikoja vaan ammattitaitoa vaativa toimenpide. Teurastamossa on töissä myös lihanleikkaajia, ovatko hekin automaattisesti turn-off?

En itse ole teurastaja vaan siivoojana teurastamolla, kuitenkin olen nähnyt miten sikoja ja nautoja teurastetaan. Kyseinen toimenpide on olosuhteet huomioonottaen inhimillinen ja rauhallinen, eläinten ollessa elossa ja tajuissaan pyritään rauhallisuuteen ja välttämään kovia ääniä.