Ammatti joka on instant turnoff
Mikä ammatti menee moraalisesti niin matalalle tasolle ettei pysyisi katsomaan hemmon naamaa hetkeäkään kun kuulee mitä tekee eläkseen?
Aloitan: vakuutuslääkäri. Siis sellainen niljake joka näkemättä potilasta päättää että hän on 1% terveempi kuin vakuutuksen saantiin oikeuttava raja sattuu olemaan.
Ai sinua lyötiin ryöstön yhteydessä päähän etkä enää liiku kunnolla joten töistä ei tule mitään? No minusta olet ihan kunnossa, korkeintaan 49% invalidi. Miten niin haastattelisin sinua? Osaanhan minä vakuutuspapereita lukea.
Kommentit (331)
Mainostoimisto pellet, markkinointipäällikköt-johtajat, pysäköinninvalvoja, lipuntarkastaja, muusikot, sairaanhoitaja (mies), poliitikot, taitelijat, personal trainer, raksamies, ulsottomies, opettaja, hieroja, ravintolatyöntekijät, taksikuski, bussikuski, tutkijat..
Vierailija kirjoitti:
Mainostoimisto pellet, markkinointipäällikköt-johtajat, pysäköinninvalvoja, lipuntarkastaja, muusikot, sairaanhoitaja (mies), poliitikot, taitelijat, personal trainer, raksamies, ulsottomies, opettaja, hieroja, ravintolatyöntekijät, taksikuski, bussikuski, tutkijat..
Olisiko helpompaa, että listaisit ne, jotka ovat turn on? Ja mikä onkaan oma ammattisi? Kerro se tähän yököteltäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko helpompaa, että listaisit ne, jotka ovat turn on? Ja mikä onkaan oma ammattisi? Kerro se tähän yököteltäväksi.
Smurffit olis joo sellainen joka herättäis hilpeyttä.
Ai me ollaankin tavattu töiden merkeissä? Ei ihme että olit niin tutun oloinen.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ei nyt akkiseltaan tule muuta mieleen kuin ammattisotilas. Siis semmoinen joka tappaa toisia ihmisia tyokseen.
Suomalaiset ammattisotilaat (pv:llä hommissa) eivät ole ihan hetkeen tainneet tappaa täällä. Rauhanturvaajatkin yleensä yrittävät olla välissä ettei siviilit teurasta muita siviilejä heimosodissa.
No en rajannutkaan tata vain suomalaisiin. ;)
Esim. itse seurustellessani yhden israelilaisen kanssa mua hairitsi mita kaikkea se oli armeija-aikanaan Palestiinassa tehnyt, vaikka tosin ei ollut ketaan tappanutkaan. Itseasiassa meidan juttu loppui sen takia.
Feministi, edelleenkin, vaikka kuinka sensuroitaisiin.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ei nyt akkiseltaan tule muuta mieleen kuin ammattisotilas. Siis semmoinen joka tappaa toisia ihmisia tyokseen.
Suomalaiset ammattisotilaat (pv:llä hommissa) eivät ole ihan hetkeen tainneet tappaa täällä. Rauhanturvaajatkin yleensä yrittävät olla välissä ettei siviilit teurasta muita siviilejä heimosodissa.
No en rajannutkaan tata vain suomalaisiin. ;)
Esim. itse seurustellessani yhden israelilaisen kanssa mua hairitsi mita kaikkea se oli armeija-aikanaan Palestiinassa tehnyt, vaikka tosin ei ollut ketaan tappanutkaan. Itseasiassa meidan juttu loppui sen takia.
asia vilpitön. En ajatellut noin pitkälle.
Greenpeace aktiivi
Päivystävä anarkisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä ja lentoemäntä. Ilmastoa pilaava ammatti vähällä koulutuksella.
Kyllä. Myös lentäjällä, vaikka pidempi onkin kuin tarjoiluhenkilökunnalla.
Ei juma mä en kestä näitä av palstan lapsia 😂😂😂
Jaa eikö se ilmastonmuutos ollutkaan tärkeä asia? Taitaa mammoille sopia vain se totuus joka milloinkin tuntuu hyvältä😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokapteeni.
Koska ilmastonmuutos.
T. Aito Vihreä
Kai myös äidinkielenopettajat ovat listallasi, kun kirjoitat niin huonoa suomea?
Ollut huonoja opettajia.
T. Aito Vihreä
Ei sellaista ammattia ole joka on täysi turnoff. Sellainen nainen taas joka on opiskellut kolmekymppiseksi ja menee silti töihin johonkin työhön johon riittäisi parin kuukauden työhönperehdytys. Eli siis huvikseen opiskellut.
Kai myös äidinkielenopettajat ovat listallasi, kun kirjoitat niin huonoa suomea?