Ammatti joka on instant turnoff
Mikä ammatti menee moraalisesti niin matalalle tasolle ettei pysyisi katsomaan hemmon naamaa hetkeäkään kun kuulee mitä tekee eläkseen?
Aloitan: vakuutuslääkäri. Siis sellainen niljake joka näkemättä potilasta päättää että hän on 1% terveempi kuin vakuutuksen saantiin oikeuttava raja sattuu olemaan.
Ai sinua lyötiin ryöstön yhteydessä päähän etkä enää liiku kunnolla joten töistä ei tule mitään? No minusta olet ihan kunnossa, korkeintaan 49% invalidi. Miten niin haastattelisin sinua? Osaanhan minä vakuutuspapereita lukea.
Kommentit (331)
- teurastaja, teurasauton kuljettaja
- kaikki turkistarhaukseen liittyvä
- maanviljelijä, joka tehotuottaa eläimiä
- kaikki energia- tai reikihoitajat, yksisarvispastorit ym. uskomushuijarit
- pappi/diakoni ym. seurakuntajutut
- verkostomarkkinointiin & pyramidihuijauksiin liittyvät toimijat
- kokoomuspoliitikko
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kaikkia teurastaja -kommentteja kohtaan: tiedättekö/oletteko nähneet millaista teurastajan työ on? Kyseessä ei ole lihava mielipuoli joka tappaa kirveellä aitaan sidottuja sikoja vaan ammattitaitoa vaativa toimenpide. Teurastamossa on töissä myös lihanleikkaajia, ovatko hekin automaattisesti turn-off?
En itse ole teurastaja vaan siivoojana teurastamolla, kuitenkin olen nähnyt miten sikoja ja nautoja teurastetaan. Kyseinen toimenpide on olosuhteet huomioonottaen inhimillinen ja rauhallinen, eläinten ollessa elossa ja tajuissaan pyritään rauhallisuuteen ja välttämään kovia ääniä.
Ihan sama. Nykyinen elävien olentojen tehotuotanto vertautuu mielestäni systemaattiseen kidutukseen ja joukkomurhiin. Oma etiikkani sotii niin syvästi tuotantoeläinten hyväksikäyttöä vastaan, että en voisi olla lähemmässä tekemisessä ihmisen kanssa, joka omalta osaltaan on osa tuota koneistoa. Minusta vähän sama kuin keskitysleirillä pyrittäisiin tekemään uhrien viime hetkistä ns. siedettävämmät.
Ja kyllä, olen tosissani. Tämä on henkilökohtainen elämänkatsomukseni ja arvopohjani, jonka perusteella itse pyrin elämään ja tekemään valintani.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä ja lentoemäntä. Ilmastoa pilaava ammatti vähällä koulutuksella.
Kyllä. Myös lentäjällä, vaikka pidempi onkin kuin tarjoiluhenkilökunnalla.
Ei juma mä en kestä näitä av palstan lapsia 😂😂😂
Teurastajat. Hyi h*lvetti!! En katsoisi sellaista ihmistä silmiin sekuntia kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Ensihoitaja. Yksi epäluotettavimmista, eniten päihderiippuvaisista ihmistyypeistä, vaikka tekevätkin tärkeää työtä. Ovat jopa sairaanhoitajia pahempia valittamaan pienestä palkasta.
Ensihoitajien palkat alkaa 4:sella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kaikkia teurastaja -kommentteja kohtaan: tiedättekö/oletteko nähneet millaista teurastajan työ on? Kyseessä ei ole lihava mielipuoli joka tappaa kirveellä aitaan sidottuja sikoja vaan ammattitaitoa vaativa toimenpide. Teurastamossa on töissä myös lihanleikkaajia, ovatko hekin automaattisesti turn-off?
En itse ole teurastaja vaan siivoojana teurastamolla, kuitenkin olen nähnyt miten sikoja ja nautoja teurastetaan. Kyseinen toimenpide on olosuhteet huomioonottaen inhimillinen ja rauhallinen, eläinten ollessa elossa ja tajuissaan pyritään rauhallisuuteen ja välttämään kovia ääniä.
Ihan sama. Nykyinen elävien olentojen tehotuotanto vertautuu mielestäni systemaattiseen kidutukseen ja joukkomurhiin. Oma etiikkani sotii niin syvästi tuotantoeläinten hyväksikäyttöä vastaan, että en voisi olla lähemmässä tekemisessä ihmisen kanssa, joka omalta osaltaan on osa tuota koneistoa. Minusta vähän sama kuin keskitysleirillä pyrittäisiin tekemään uhrien viime hetkistä ns. siedettävämmät.
Ja kyllä, olen tosissani. Tämä on henkilökohtainen elämänkatsomukseni ja arvopohjani, jonka perusteella itse pyrin elämään ja tekemään valintani.
Itse pidän aika hysterisoivana ja epäeettisenä rinnastaa teurastamot ja keskitysleirit. Teurastamot kuitenkin ovat osa ruokateollisuutta, jolla on myös muita intressejä verrattuna systemaattiseen kansanmurhaan ja vähemmistöjen ja poliittisten vastustajien joukkomurhaan. Teurastamon toimintaa voi pitää vastenmielisenä ja oman etiikan vastaisena, ja siinä sinua varmasti monet pystyvät myötäilemään. Mutta että kehtaatkin rinnastaa holokaustin uhrit kokemuksineen nykyajan teuraseläimiin. Sietäisit hävetä.
Itse en henkilökohtaisesti pidä poliitikoista. Vakuutuslääkärit ja kokoomuslaiset ovat minulle turn off kovien arvojen takia. Tietysti esimerkiksi rokotusvastaisuuden julistajat tms hopeavesikauppiaat ovat ihan omaa luokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Psykologi.
Vi tuttas olla kotonakin jonku "analyysissä" 24/7.
Ja jos tulis riitaa, niin vastauksena sais sitä ammattijargonia.
Ajatteletko, että kaikki psykologit ovat terapeutteja?
Vakuutuslääkäri, oikeistopoliitikko, oikeistolainen toimittaja, oikeistolainen taloustieteilijä. Tekisi mieli sanoa puhelinmyyjä, mutta olen ollut ihastunut entiseen puhelinmyyjään.
Sukupuolentutkija ja mikä tahansa feministiaatetta tukeva häröilyammatti.
Puhelinmyyjä on vähän sellainen että en heti tuomitse, suurin osa tekee sitä pakosta (kuten mieheni). Mutta puhelinmyyntifirman pomo olisi ehdoton turn-off!!
Eläinkokeidentekijä. Lääkäreiden lisäksi myös farmaseutit opiskellessaan ym.
Naispoliitikko.
Naispiispa ja naispappi.
Pikavippifirman työntekijä. Pakkopuhelinmyyjä. Verkostomarkkinoija. Tekijänoikeuskirjeitä tehtaileva juristi.
Keinosiementäjä.
Turkistarhaaja, tehotuotantotilan omistajat ja työntekijät.
Vartija.
Somerahvas, elää Kelan ja sossun tuilla.
Tarkoitat siis niitä pikaruokalatyöntekijöitä? Eihän se korkeastikoulutettu töissä käyvä velkarahaa tarvitse, toisin kuin osa-aikainen kassa.