Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammatti joka on instant turnoff

Vierailija
14.07.2019 |

Mikä ammatti menee moraalisesti niin matalalle tasolle ettei pysyisi katsomaan hemmon naamaa hetkeäkään kun kuulee mitä tekee eläkseen?

Aloitan: vakuutuslääkäri. Siis sellainen niljake joka näkemättä potilasta päättää että hän on 1% terveempi kuin vakuutuksen saantiin oikeuttava raja sattuu olemaan.
Ai sinua lyötiin ryöstön yhteydessä päähän etkä enää liiku kunnolla joten töistä ei tule mitään? No minusta olet ihan kunnossa, korkeintaan 49% invalidi. Miten niin haastattelisin sinua? Osaanhan minä vakuutuspapereita lukea.

Kommentit (331)

Vierailija
21/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läänintaiteilija

Vierailija
22/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku chacra-energia-reikihoitaja... En jaksaisi kuunnella huuhaajuttuja päivät pitkät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettaja. Erityisesti peruskoulun. Akateemisista aloista naurettavimman tutkinnon suorittanut jokapaikanhöylä, joka tuntee opettamiaan aineita noin viiden opintopisteen verran, yhdistettynä harhaiseen käsitykseen omasta esimerkillisyydestä.

Yläkoulun aineopettajista valtaosa on ainakin vielä opetettavan aineensa maistereita.

Vierailija
24/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että puhelinmyynti, etenkin, jos kaupataan lehtiä ym. Toki arvostan sitä sitkeyttä ja kovuutta, mitä siinä vaaditaan, mutta musta se on ammatti, mihin kenenkään ei tulisi ryhtyä.

Vierailija
25/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka- tai aseteollisuudessa työskentely.

Vierailija
26/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein kerran tänne tällaisen kyselyn omasta ex-ammatistani ja vastaanotto oli täystyrmäys, ehdoton ei ja turnoff.

Olen siis ollut aiemmin turkiseläinten hoitaja tarhoilla...

Vierailija
27/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrinen sairaanhoitaja! Kaikista pahin

Vierailija
28/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaaliala ylipäätään.

Koska se edustaa nykyisen suomen valtion talouden konkurssikypsyyttä, kun joudutaan noita loisia elättämään verovaroista johon ne eivät edes riitä vaan vielä lainalla joudutaan vippaamaan.

Vierailija
29/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tein kerran tänne tällaisen kyselyn omasta ex-ammatistani ja vastaanotto oli täystyrmäys, ehdoton ei ja turnoff.

Se onkin alhaisista alhaisin teurastajan lisäksi. Hyi hitto rääkätä eläimiä työkseen!

Vierailija
30/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista ammattia ole olemassa.

Mutta ap:n kaltaiset kapeakatseiset ihmiset ovat 🤮

Kappas, löysimme vakuutuslääkärin.

Haluaako kukaan esittää kysymyksiä sukulaistensa tai tuttavien puolesta? Lähinnä millainen ihminen tekee toisille kiusaa työkseen? Eikä edes kiusaa, vaan oikeasti tuhoaa toisen elämän.

Vierailija
31/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin alhaisista alhaisin teurastajan lisäksi. Hyi hitto rääkätä eläimiä työkseen!

Siitä maksettiin rahaa. Työ oli totta puhuen aika paskaa (sisällöltään, työnantajani ok, palkat toki kehnot), en todellakaan jäänyt pidemmäksi aikaa kun tarvii. Mutta rehellistä työtä, arvokkaita työpaikkoja maaseudulla. Useat ystävät, naapurit, tutut ja kylänmiehet ovat edelleen alalla, monet parhaista ystävistäni tehneet tyyliin kesätyönä nuorempana.

Vierailija
32/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystävä dosentti.

Vierailija
33/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreppikeppi kirjoitti:

Joku chacra-energia-reikihoitaja... En jaksaisi kuunnella huuhaajuttuja päivät pitkät.

Kiitos! Mietin ensin, että eihän mitään turn off -ammattia ole olemassakaan, mutta tässähän se tuli! Myös kaikki enkeli- ja yksisarvishoitajat ja itsensämaadoittajat kuuluu samaan luokkaan.

Vierailija
34/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettaja. Erityisesti peruskoulun. Akateemisista aloista naurettavimman tutkinnon suorittanut jokapaikanhöylä, joka tuntee opettamiaan aineita noin viiden opintopisteen verran, yhdistettynä harhaiseen käsitykseen omasta esimerkillisyydestä.

Kertoo paljon omasta kasvatustieteen tietämyksestäsi, jos luulet, että suurin rooli on oppiaineiden tuntemuksella.

Vierailija
35/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi-tv-tähti.

Vierailija
36/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi.

Vi tuttas olla kotonakin jonku "analyysissä" 24/7.

Ja jos tulis riitaa, niin vastauksena sais sitä ammattijargonia.

Vierailija
37/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginahieroja

Vierailija
38/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja.

Bloggaaja.

Vierailija
39/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologi.

Vi tuttas olla kotonakin jonku "analyysissä" 24/7.

Ja jos tulis riitaa, niin vastauksena sais sitä ammattijargonia.

Jännä. Mä menin naimisiinkin psykologin kanssa. Oli tasapainoinen ja empaattinen. Ymmärsi hyvin mua, vaikka en ole helpoin mahdollinen puoliso. Ei ollut koskaan sellainen olo, että olisi ollut analyysissa. Eikä käyttänyt ammattijargonia koskaan :D Oli hyvä mies. RIP.

Vierailija
40/331 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista ammattia ole olemassa.

Mutta ap:n kaltaiset kapeakatseiset ihmiset ovat 🤮

Kappas, löysimme vakuutuslääkärin.

Haluaako kukaan esittää kysymyksiä sukulaistensa tai tuttavien puolesta? Lähinnä millainen ihminen tekee toisille kiusaa työkseen? Eikä edes kiusaa, vaan oikeasti tuhoaa toisen elämän.

Puhutaanko tässä nyt "aktiivimallin"

"Keksijöistä"

Vit#tu mitä koulukiusaajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi