Siis miten keksitte käyttäjänimen, esim. Just Instagramiin? (Help...)
Demistä en itse viitti edes kysyy mitää, ku oon poistunu sielt sen takii ku ihmiset siel on mitä on ja moni vanhempi löhtee jossain vaihees pois ja nuorimmat ei oikee kösitä nyt tätä, ja laittaa varmaa vaustauksia tyylii "my little pony"- esimerkkejä joita en halua enkä kaipaile. Oon sentää 14v, ja oon saanu luvan vanhemmalta siihen et saan ladata ig:een ja tehdä käyttäjän. Mut vast sitte ku saan ikioman älypuhelimen joululahkaks tänä vuonna. Meil on täl hetkel yhteiskäytössä tabletti, koska olemme köyhä yh-perhe ja blaa blaa blaa... mutta joo, miten ootte keksineet käyttäjä nimenne instagramiin? Omaa nimeni, toista, enkä sukunimeäni haluaisi käyttää.
Mä oon tyylii harkittenu, et susiyoker mut sit jotkut saattas luulla et pelaan sitä pelii vaikken pelaa... onkohan se jolain tavalla liian vanha-aikanen, tms? Toisaalt oon miteeiny, et antas vaa olla ja luovuttas sen suhtee. Siis se vaan, että haluan sellasen mitä en tuu katuu. Ja sitte jos alkaa kertyy seuraajia, nii tavallaa neki menee. En halua otta paineita, mut just sitä pelkäön että saan psineita kaikesta yhä enemmän. Varmaa muutenki tekis hallaa mun itsetunnolle... en tiiä.
Kommentit (6)
Onks sulla lempinimeä, jota voisit käyttää? Mulla on ihan vaan etunimisukunimi, ja oon 16. Ja käyttäjänimeä voi vaihtaa vaikka joka päivä jos haluu, eli sen ei tarvi olla mikää Täydellinen The Nimi, johon ei ikinä kyllästy
Voi myös ottaa jonku sanan tai lempinimen ja kääntää sen takaperin. Sit ei oo niin ilmiselvää, että mistä se käyttäjänimi tulee.
no vaix joku HePpAtYTtÖ14wee ois sika siisti
Voi hertsileijjaa nyt taas. Lapset nukkumaan tai ainakin pois vauvapalstalta :D
Näin itsekin 14-vuotiaana voisin suositella vaikka äidinkielen lisäkurssia. Aikamoista tekstiä!