Tervehditkö kaikkia jotka tunnistat?
Ihan kaikkia jotka tiedät että olet jossain nähnyt?
Kommentit (20)
Eilen näin kaupungilla gladiaattori vertin ja tänään Olli Hermannin.
En tervehtinyt kumpaakaan, vähäks oon leuhka.
Vierailija kirjoitti:
En.
Ketä et, miksi? Ja viestik 2 maintisemat kaltaiset tpaukset luetaan ulos, en tarkottanjr niitä.
Tervehdin niitä jotka vaikuttavat tunnistavan minut myös. Ja välillä jotain randomeitakin ja he mua. :D
Tietenkin. Kuuluu hyviin tapoihin.
Vienosti hymyilen, jos luulen tunnistavani. Yleensä en huomaa ketään, koska tuijotan maahan tai ajattelen omia juttuja.
Minä asun maalla ja morjenstan jokaista vastaantulijaa sekä pihan ohi ajavaa.
Kyllä vaan! Jos henkilö on joku, jonka "vaan olen nähnyt" nyökkään ja hymyilen. Muita tervehdin ihan sanomalla hei tai moi (vanhemmille henkilöille huomenta/päivää/iltaa), jos ovat kuuloetäisyydellä. Kadun toisella puolella kulkevalle tutulle vaikkapa heilautan kättä.
Kyllä, jos tunnen hlökohtasesti. Tervehin myös hiljaisissa paikoissa yksittäiset vastaantulijat. Lisäksi työpaikalla tervehin kaikki työntekijät ja vierailijat, ainakin nyökkään. Työnkuvani sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos tunnen hlökohtasesti. Tervehin myös hiljaisissa paikoissa yksittäiset vastaantulijat. Lisäksi työpaikalla tervehin kaikki työntekijät ja vierailijat, ainakin nyökkään. Työnkuvani sellainen.
Luin ensin että yksinäiset vastaantulijat... :DD
Kaikkia tuntemiani tervehdin. Miten sydämellisesti tai virallisesti riippuu kuinka hyvin tunnemme.
No joo, jos tunnistan. Hyvin harvoin tunnistan ketään, koska olen kasvosokea. Tervehdin takaisin, jos mua tervehditään, mutta yleensä en edes tiedä, kuka tervehtijä oli.
Hymyilen ja nyökkään, jos kehtaan. Moikkaan usein vain hyviä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
No joo, jos tunnistan. Hyvin harvoin tunnistan ketään, koska olen kasvosokea. Tervehdin takaisin, jos mua tervehditään, mutta yleensä en edes tiedä, kuka tervehtijä oli.
Etkö pidä lahdo,lisena sitä, että hän oli joku ilkeö jonka olit unohtanut ja hän pilkkaamks tarkoituksessa tervehti sinua? Ei siis tosissaan hyvällä tarkoituksella, vaan miten sitä nyt kuvaiilisi, ironisesti? En tiedä onko se oikea sana
Moikkaan, varmuuden vuoksi, etten loukkaa, kun en muista kuka henkilö on.
Varmaan lähikaupan kassaa tulisi sitten moikattua, jos näkisi jossain muualla.
Nolompaa jättää moikkaamatta kuin moikata "turhaan".
En, vaan jos toinen moikkaa ekana.
Moikkis kaikille, jotka tunnistaa mut!
Öitä!
Up