Lihaksilla saa naista. Tämä on fakta, vaikka naiset muuta väittää
Kommentit (69)
Ja tästä syystä naisten ihannemies onkin Iso Arska tai Vin Diesel...eiku....
Minä lopetin salilla lihasmassan tavoittelun, kun tajusin kuinka surkeassa kunnossa olin muuten. Ei mitään järkeä missään mielessä turhan lihasmassan keräämisessä. Naiset olen aina saanut älyllä.
Eihän siihen muuta tarvita eli kaikki vaan bodaamaan ja katsokaa miten käy. Muistakaa ettei sitten saa valittaa jos vuosien työ olikin turhaa koska tämä on avlla julistettu faktaksi.
Homomiehet ovat hulluna lihaksiin. Naiset eivät tunnu niinkään välittävän.
T. Lihaskimppu
Lihasten kanssa ei voi keskustella joten ei nappaa.
Totta. Tärkein lihas on tuo rannelihas, joka läväyttää lompakon auki ja sinkauttaa pankkikortin esiin juuri oikeaan aikaan.
Rahalla saa eniten ja helpoiten naisia. Katsokaa huviksenne kuinka monella rikkaalla ukolla on kaunis ja paljon itseään nuorempi nainen. Siinä jää hormooneilla pumpatut lihakset toiseksi kun raha puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä syystä naisten ihannemies onkin Iso Arska tai Vin Diesel...eiku....
Meinaat että heillä on ollut naisista puutetta? :D
Tässä pätee taas se, että kukaan nainen julkisesti tuskin kehtaisi tunnustaa heitä kuolaavansa, mutta toisaalta kukaan tuskin kieltäytyisi ottamasta heitä sänkyynsä.
Ja minkä ilmeen sitä saa osakseen, kun ei mulle kelppaakaan vähä-älyinen lihaskimppu. Kyllä, on tullut juteltua aivojen tilalla on usein jotain steroideilla tuhottua mössöä.
Jos on muuten ääliö niin ei auta. Mukava tyyppi parantaa mahdollisuuksiaan lihaksilla.
Sopivasti lihaksia on tietysti aina parempi kuin se ettei ole juuri ollenkaan lihaksia. Kunhan on minua selvästi vahvempi (ja siihen nyt ei paljoa vaadita).
Mutta ei kyllä omaankaan makuun iske mitkään ylipumpatut tyypit. Toisaalta saattaisin sellaisenkin ottaa, jos olisi muuten hyvä tyyppi. Kun se parinvalinta on aina monen asian summa, ei pelkästään lihaksista riippuvainen.
Kohtuulliset lihakset on tietenkin ihan ok. Mitäpä sitä kieltämään. Itsestään huolta pitävä mies on tietenkin parempaa katsottavaa, kun ihan ilman lihaksia tai pelkkää rasvaa sisältävä otus.
Mutta sitten on nämä ääripäät joilla lihakset pullistelee verisuonet lähes ratkenneena :( Kamalaa katseltavaa.
Ei millään yksittäisellä asialla saa naista.
Rahamiäs kirjoitti:
Totta. Tärkein lihas on tuo rannelihas, joka läväyttää lompakon auki ja sinkauttaa pankkikortin esiin juuri oikeaan aikaan.
Kellä se rannelihas sinkauttaa pankkikortteja, ja kellä taas jotain ihan muuta.
Terveisin Naispelko26
n30 kirjoitti:
Sopivasti lihaksia on tietysti aina parempi kuin se ettei ole juuri ollenkaan lihaksia. Kunhan on minua selvästi vahvempi (ja siihen nyt ei paljoa vaadita).
Mutta ei kyllä omaankaan makuun iske mitkään ylipumpatut tyypit. Toisaalta saattaisin sellaisenkin ottaa, jos olisi muuten hyvä tyyppi. Kun se parinvalinta on aina monen asian summa, ei pelkästään lihaksista riippuvainen.
Tuplajääkaapin kokoiset äijät, jotka huohottavat jo kävellessä eivätkä jaksa juosta 10 metriä enempää ei iske. Yksipuolisella voimaharjoittelulla saa joustamattomat lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siihen muuta tarvita eli kaikki vaan bodaamaan ja katsokaa miten käy. Muistakaa ettei sitten saa valittaa jos vuosien työ olikin turhaa koska tämä on avlla julistettu faktaksi.
Ensinkin isot lihakset saa vain hormooneilla. Ne mitkä on ilmaan nappeja hankittu ei näy paljoa päälle jos on paita päällä.
Tietyntyyppistä naista varmaan saa. Ne vähän tasokkaammat vaatii enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Naisista tulee lapsia, ei kiitos.
Lapset on parasta mitä naisilta saa
Kokovartalom*lkku ei ole lihas.