Lihaksilla saa naista. Tämä on fakta, vaikka naiset muuta väittää
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siihen muuta tarvita eli kaikki vaan bodaamaan ja katsokaa miten käy. Muistakaa ettei sitten saa valittaa jos vuosien työ olikin turhaa koska tämä on avlla julistettu faktaksi.
Ensinkin isot lihakset saa vain hormooneilla. Ne mitkä on ilmaan nappeja hankittu ei näy paljoa päälle jos on paita päällä.
Mitä sitä ei tekisi saadakseen naisia. Ei kun kokeilemaan!
Jotkut naiset tykkää tosi isoista lihaksista eli kaikille löytyy ottajansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista tulee lapsia, ei kiitos.
Lapset on parasta mitä naisilta saa
Näinpä. Olen vielä alkanut hieman miettimään josko sitä pitäisi vielä 50v tehdä lapsia.
Tisseillä saa miestä, vaikkei olisi hoikka ja sporttinen. Vaikka (palsta)miehet muuta väittää.
Vierailija kirjoitti:
Kulli ei ole lihas.
Onhan se suonikas kuten upean miehen käsivarret. Sen täytyy olla ainakin osaksi lihas?
Minulle lihaksia PALJON tärkeämpi on iso meisseli. N50+
Ällöttää pumpattu, luonnoton keho. 165-177cm siro mies jolla on kauniit silmät, joita voi uppoutua katselemaan. Katson ensimmäiseksi silmiin, ja jos kiinnostus ei herää siinä, en katso enää toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
n30 kirjoitti:
Sopivasti lihaksia on tietysti aina parempi kuin se ettei ole juuri ollenkaan lihaksia. Kunhan on minua selvästi vahvempi (ja siihen nyt ei paljoa vaadita).
Mutta ei kyllä omaankaan makuun iske mitkään ylipumpatut tyypit. Toisaalta saattaisin sellaisenkin ottaa, jos olisi muuten hyvä tyyppi. Kun se parinvalinta on aina monen asian summa, ei pelkästään lihaksista riippuvainen.
Tuplajääkaapin kokoiset äijät, jotka huohottavat jo kävellessä eivätkä jaksa juosta 10 metriä enempää ei iske. Yksipuolisella voimaharjoittelulla saa joustamattomat lihakset.
Jääkiekkoilijoilla ja jalkapalloilijoilla parhaat kropat. Mutta pään sisällä pitää olla myös jotain.
Minä olen aina saanut kaikki naiset jotka olen halunnut. Ja niitä on paljon. En ole mikään lihaskimppu, mutta komea olen. Näitä kaljupäisiä salihousuisia pellejä käy sääliksi. Vaikka ajavat avo-mersulla terassin viereen niin ilman jäävät. Tämä on fakta!
Juu. Sellaisilla lihaksilla saa, jotka liikuttavat kehoa kauniisti ja esteettisesti ja taitavasti.
Liike ratkaisee ainakin minun silmääni.
Pelkät lihakset sinänsä eivät kiehdo.
Joo niin saa. Niitä naisia jotka tykkää lihaksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
n30 kirjoitti:
Sopivasti lihaksia on tietysti aina parempi kuin se ettei ole juuri ollenkaan lihaksia. Kunhan on minua selvästi vahvempi (ja siihen nyt ei paljoa vaadita).
Mutta ei kyllä omaankaan makuun iske mitkään ylipumpatut tyypit. Toisaalta saattaisin sellaisenkin ottaa, jos olisi muuten hyvä tyyppi. Kun se parinvalinta on aina monen asian summa, ei pelkästään lihaksista riippuvainen.
Tuplajääkaapin kokoiset äijät, jotka huohottavat jo kävellessä eivätkä jaksa juosta 10 metriä enempää ei iske. Yksipuolisella voimaharjoittelulla saa joustamattomat lihakset.
Jääkiekkoilijoilla ja jalkapalloilijoilla parhaat kropat. Mutta pään sisällä pitää olla myös jotain.
Mä kannatan uimareita ja voimistelijoita.
Rumaa on kun mies kävelee salihousuissa jalat harallaan ja kädet tönkköinä sivulla koska lihakset. Puistattavaa.
Kalmanmies kirjoitti:
Minä olen aina saanut kaikki naiset jotka olen halunnut. Ja niitä on paljon. En ole mikään lihaskimppu, mutta komea olen. Näitä kaljupäisiä salihousuisia pellejä käy sääliksi. Vaikka ajavat avo-mersulla terassin viereen niin ilman jäävät. Tämä on fakta!
Ei kannata. Mistä tiedät paljonko he kaatavat? Aikaa sitten tuli muutama kansaivälinen bodaustähti suomeen vierailulle ja näillä miehillä oli 100m jono naisia oven takana muutaman päivän ajan minkä suomessa olivat.
Toi partitiivi tekee lauseestasi erityisen ruman, hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tästä syystä naisten ihannemies onkin Iso Arska tai Vin Diesel...eiku....
Meinaat että heillä on ollut naisista puutetta? :D
Tässä pätee taas se, että kukaan nainen julkisesti tuskin kehtaisi tunnustaa heitä kuolaavansa, mutta toisaalta kukaan tuskin kieltäytyisi ottamasta heitä sänkyynsä.
Noilla tyypeillä on muutakin, kuin lihasta.
Jaha. Kyllä nyt siltä näyttää että lihaksikkaat "saa"
Shawn Rhoden on puolustava Mr. Olympia. Häntä syytetään raiskauksesta.
Jos kroppa on luonnostaan lihaksikas eikä mikään rimpula, niin tekee vaikutuksen. Ihan sama vaikka olisi vatsaakin. Lyhyt mies tai rimpula, joka trenaa erottuvat lihakset ja rasvaprosentti olematon ei innosta.
Ihan niinku te trollimammat saisitte jotain lihaksikasta mallipoikaa.
No olen saanut kyllä itseäni 10 v nuorempaa lihaksikasta. Vonkaa yhä. Ne lihakset ei kyllä asiaa ratkaisseet vaan oli kiva asiallinen jutteleen ja sanonko nyt hyvin varusteltu. Lihaksista ei vaihdeltu kuvia etukäteen. XD
Mitä sitä ei tekisi saadakseen naisia. Ei kun kokeilemaan!