Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä suunnittelee lomamatkaa exänsä ja yhteisten lastensa.

Mitäs nyt
12.07.2019 |

Olen seurustellut miltei kolme vuotta poikaystäväni kanssa. Nyt hän kertoi suunnittelevansa ensi vuodelle kesäloma matkaa exänsä ja heidän kahden ala-aste ikäisen lapsen kanssa.... Koska lapsille tekee hyvää viettää aikaa molempien vanhempien kanssa. Kysyin voinko lähteä mukaan, mutta ei.. Koska exä ja minä ei tultaisi toimeen ja se pilaisi lasten matkan.

Mitä tästä nyt pitäisi ajatella? Onko kohtuutonta että olen loukkaantunut ja tunnen itseni täysin sivuutetuksi?

Kommentit (183)

Vierailija
121/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa kirjoittajista taitaa olla ap:n kaltaisessa uusioperhetilassa kun noin kuumentaa tunteita ja pettämispelkoa sekä miesvihaa

Nyt on pakko kysyä että missä tässä keskustelussa mielestäsi on sitä miesvihaa?

/21

Vierailija
122/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa kirjoittajista taitaa olla ap:n kaltaisessa uusioperhetilassa kun noin kuumentaa tunteita ja pettämispelkoa sekä miesvihaa

Nyt on pakko kysyä että missä tässä keskustelussa mielestäsi on sitä miesvihaa?

/21

Ketju toisensa perään haukkuu miehiä ja tässäkin miestä leimataan pettäjäksi vain sillä että mies kertoo suunnittelevan lapsille reissua ja selkeästi haluaa onnistuneen sellaisen ilman riitapukareita pilaamaan samaan tilaan ilmapiiriä. Kärpäsestä tehdään härkänen, antakaa lasten isä olla lapsilleen isä ilman mesoamista naistenpyörityksestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan näin naisena ja ihan vain lonkalta heitän, että vois se aika monen miehenkin tunteita korventaa, jos oma eukko lähtis ex-miehensä kanssa lomamatkalle ja vielä kieltojen kera että ollaan "peran" kanssa päätetty että sä et tule sitten mukaan kun sä ja "pera" ette tule juttuun.

ps. ihan tavis nuori nainen olen. ei ole lapsia eikä uusioperhettä.

Vierailija
124/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan näin naisena ja ihan vain lonkalta heitän, että vois se aika monen miehenkin tunteita korventaa, jos oma eukko lähtis ex-miehensä kanssa lomamatkalle ja vielä kieltojen kera että ollaan "peran" kanssa päätetty että sä et tule sitten mukaan kun sä ja "pera" ette tule juttuun.

Tässä lähtökohtana onkin että reissu lasten kanssa huoltajina. Sinulla ei lapsia joten ei ihme ettet tätä näkökulmaa huomioi, ihme että vauvapalstoille silti eksyit

Vierailija
125/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuodelle? Kuka suunnittelee tähän aikaan matkaa ensi vuoden kesälle?

Monikin. Mullakin on jo suunniteltuna junamatka Skotlannista Lontooseen ensi kesälle.

Vierailija
126/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuodelle? Kuka suunnittelee tähän aikaan matkaa ensi vuoden kesälle?

Esimerkiksi sellainen, jolla pitää säästää päästäkseen lomalle. Silloin on hyvä tietää kohde ja ajankohta etukäteen.

Vierailija
127/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä lähtökohtana onkin että reissu lasten kanssa huoltajina. Sinulla ei lapsia joten ei ihme ettet tätä näkökulmaa huomioi, ihme että vauvapalstoille silti eksyit

kuule, ei se ex-vaimo ja lapset mikään "paketti" ole. eron jälkeen puolisot kulkevat eri teitä uusien kumppaniensa kanssa. lapsista toki huolehditaan, omia kun ovat.

hyväksyn sen, että ex-puolisosta huolehditaan myös lapsia koskevissa hätätilanteissa tyyliin exän auto on huollossa ja tarvitsee kyydin markettiin tai exän rahatilanne on heikoilla ja lapsille tarvii ruokaa tai joku muu juttu, joka heikentää exän valmiuksia toimia huoltajana. esim. on eri asia, vipata exälle rahaa hammaslääkäriin kuin kampaajakäyntiin. on myös eri asia lähteä exän ja lasten kanssa lomalla kuin kyytiä niitä vaikka terveyskeskukseen.

lapsen huoltajat voivat lomailla erikseen, omilla tahoillaan lasten kanssa. näin ei tule eripuraa uusien partnereiden kanssa.

lomamatka ei ole sellainen "välttämätön hätätilanne" jonka kaikki ymmärtää.

jos ex-rouva olisi ollut vähänkin ovela, hän olisi salassa järjestänyt koko matkan ja vasta vähän ennen lähtöpäivää murehtinut, että toinen aikuisosallistuja perui, että voiko mies mitenkään lähteä. ap olisi ymmärtänyt tämän "hätätilanteen".

Vierailija
128/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hyväksynyt

-miehen ex miehen vanhempien luona Jouluna.Olivat yötä siellä.En ollut itse mukana.

-mies tapaamassa lastaan muutaman päivän kesällä exän äidin luona kun ex ja lapsi olivat siellä pidempään

-ex AINA kutsuttu meille sululaissynttäreille.On myös aina tullut.

-ex katsomaan kahden muuttomme jälkeen uutta kotiamme

-mies lähettänyt kukkia exälle lapsen kanssa exän tärkeän työhön liittyvän asian yhteydessä

Ikinä ei ole seurannut mitään harmia.Lapselle tällaiset asiat on tärkeitä.

Antaisin miehen mennä exän ja lapsen kanssa lomalle.Mies ja lapsi on käyneet ilman minua Legoland-reissun ja ei haittaisi,jos ex jollekkin vastaavalle menisi mukana.Tuolle reissulle en itse halunnut ihan hinnan takia,koska ei oikeasti kiinnostanut.Lapselle se oli ollut kiva kokemus.

Vierailija
129/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse hyväksynyt

-miehen ex miehen vanhempien luona Jouluna.Olivat yötä siellä.En ollut itse mukana.

-mies tapaamassa lastaan muutaman päivän kesällä exän äidin luona kun ex ja lapsi olivat siellä pidempään

-mies lähettänyt kukkia exälle lapsen kanssa exän tärkeän työhön liittyvän asian yhteydessä

Antaisin miehen mennä exän ja lapsen kanssa lomalle.Mies ja lapsi on käyneet ilman minua Legoland-reissun ja ei haittaisi,jos ex jollekkin vastaavalle menisi mukana.Tuolle reissulle en itse halunnut ihan hinnan takia,koska ei oikeasti kiinnostanut.Lapselle se oli ollut kiva kokemus.

Kumpa muutkin tajuaisivat ettei kaikki muut naiset, menneet kumppanitkaan, tarkoita draamavaaraa

Vierailija
130/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Jos oma mieheni ilmoittaisi lähtevänsä lomalle exänsä ja yhteisten lastensa kanssa, niin toivottaisin hyvää matkaa ja vaihtaisin lukot sillä välin. Ei olisi enää kotiin tulemista.

Mies on hyvä isä ja on käynyt monilla reissuilla lastensa kanssa ilman minua, mutta myös ilman exäänsä.

Kuvailin tässä juuri ap:n aloituksen miehelleni ja hän nauroi. Piti sitä hyvin outona ja sanoi, että tottakai on kyse välien lämmittelystä ex-puolisoiden kesken.

Eli ei tuo matkakuvio ole ollenkaan ok, mitä ap kuvaa.

Vierailija
131/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh. Jos oma mieheni ilmoittaisi lähtevänsä lomalle exänsä ja yhteisten lastensa kanssa, niin toivottaisin hyvää matkaa ja vaihtaisin lukot sillä välin. Ei olisi enää kotiin tulemista.

Mies on hyvä isä ja on käynyt monilla reissuilla lastensa kanssa ilman minua, mutta myös ilman exäänsä.

Kuvailin tässä juuri ap:n aloituksen miehelleni ja hän nauroi. Piti sitä hyvin outona ja sanoi, että tottakai on kyse välien lämmittelystä ex-puolisoiden kesken.

Tottakai välien lämmittelystä muka kyse, not. Ihmiset tekevät oletuksia pitäen totuuksina tuntematta asianosaista

Vierailija
132/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai välien lämmittelystä muka kyse, not. Ihmiset tekevät oletuksia pitäen totuuksina tuntematta asianosaista

ap tuntee "asianosaiset" ja on vähän näreissään...

Vierailija
133/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se miehelle mukava, että on voita molemmin puolin leipää.

Vierailija
134/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla update versio yhdestä toisesta feikkitrollista, joka tunnistettiin liian helposti. Tässä on hieman ruuvia kiristetty ja vedottu enemmän aikuisten tunnemaailmaan suoraviivaisemmin. Aikaisempi trolli käsitteli naisystävän 9-vuotiaan lapsen dissaamista lomareissulta miehen taloudellisiin oikeuksiin vedoten. Hieman parempi, mutta tunnistettavissa vielä, harjoitus tekee mestarin.

Vierailija
135/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma miehesi siis on tilassa jossa hänelle olisi (tottakai) luonnollista lomalla lämmitellä välejä exän kanssa.

Vierailija
136/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse hyväksynyt

Kumpa muutkin tajuaisivat ettei kaikki muut naiset, menneet kumppanitkaan, tarkoita draamavaaraa

Draamalaamat vauhdissa. Täällä ollaan sitä mieltä että nyt on komiodraama käynnissä ja JSS.

Vierailija
137/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa JSS?

Vierailija
138/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap, sanot miehellesi että sillä välin kun hän lähtee lomalle exänsä kanssa, sinä lähdet lomalle jonkun oman exäsi/jonkun kivan mieskaverin kanssa.  

Vierailija
139/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ap, sanot miehellesi että sillä välin kun hän lähtee lomalle exänsä kanssa, sinä lähdet lomalle jonkun oman exäsi/jonkun kivan mieskaverin kanssa.  

Tässä taas loistava esimerkki miten aikuiset ihmiset käsittelevät asioita.

Vierailija
140/183 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma miehesi siis on tilassa jossa hänelle olisi (tottakai) luonnollista lomalla lämmitellä välejä exän kanssa.

Tämä. Todellakin tämä. Kannattaa varoa tuon miehen kanssa jos loma lapsen kanssa on selvää välien lämmittelyä on hänellä oma kettu selvästi menossa jonnekin lämpimään koloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän