Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiiiih, täydellisestä miehestä löytyi yksi vika. Karahtaako suhde tähän?

Vierailija
12.07.2019 |

Olemme seurustelleet puolisen vuotta ja mies on kaikin puolin mitä täydellisin ja sopivin vastakappale minulle. Meni aika pitkään ennen kuin pääsimme sänkypuuhiin ja ajattelin, että alussa varmaan on jännitystä ja paineita miehellä, kun hän laukesi heti sisään tullessaan. Valitettavasti kyse ei ollut mistään poikkeustilanteesta, vaan mies näyttää kärsivän ennenaikaisesta siemensyöksystä. Minä jään lähes poikkeuksetta ilman, koska en ehdi muutamalla työnnöllä vielä mukaan, enkä saa sormi- tai suupelillä.

Miten hitossa tällainen epäonni on edes mahdollista. Olen joka miehen unelma siinä suhteessa, että saan orgasmin yhdynnässä ja sitten kun löydän oman unelmamieheni, niin siihen loppuu saamiseni. Ikää meillä on yli 40 vuotta, joten kokemattomuudesta tämä ei johdu.

Kommentit (363)

Vierailija
61/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään karahda. Otatte apuvälineet käyttöön. Sä tulet ensin ja sitten mies kirsikkana kakun päälle. Kirjastosta saa hyvää lukemista tämän asian tiimoilta. Suosittelen Mitra Vasaran Seksi ja läsnäolo -kirjaa. :)

Apuvälineillä saaminen on käytännössä sama kuin itsetyydytys ja sillä tavalla saamani orgasmit ovat huonoja verrattuna yhdynnässä kokemiini. ap

Kai huonokin (kuinka huono huono orkku muuten on?) on parempi kuin kokonaan ilman jääminen?

Nämä eivät ole ainoat vaihtoehdot, mitkä ap: lla on.

Vierailija
62/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei orgasmi ole mikään ihmisoikeus

Valitsetko sinä sellaisen kumppanin, jonka kanssa saat orgasmeja vai sellaisen, jonka kanssa et saa?

Orgasmin saaminen ei ole minulle top 10 -listalla kumppanin valinnan suhteen :D

Ihan muut seikat ratkaisee, rakastanko ihmistä ja haluanko jakaa hänen kanssaan loppuelämäni, esim. luotettavuus, huumorin natsaaminen, mutkaton olo toisen seurassa, samat arvot, samat ajatukset tulevaisuudessa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä puuduttavia voiteita olemassa.

Se pitää pestä pois ennen yhdyntää, jotta naisenkin paikat ei puudu. Miten ihmeessä tuo voi toimia? Tunnelman ollessa kiihkeimmillään mies hilpaisee pesulle - ei kuulosta kovin toimivalta konstilta. ap

Ehkä se on sitten paras vaan erota, kun sulle ei kerran mikään ratkaisuehdotus sovi. Tulee mieleen, että haetko peräti "lupaa" lopettaa suhde. Kai ymmärrät, että myös sinun on mahdollisesti tehtävä jotain jotta asia ratkeaa. Ei ole mitään ihmekonstia, joka poks, sormia napsauttamalla noin vaan ratkaisee asian. Niin, ettei sun tarvi tehdä mitään, saat vaan sen orkkusi ja kaikki on sinun kannaltasi taas hyvin.

Vierailija
64/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava tilanne, tuosta tulee vielä issue. Minulla oli tuollainen mies, joka oli aivan surkea sängyssä ja laukesi reisille. Ei se siitä koskaan mihinkään muuttunut.... edes kort su ei hidastanut. Oli pakko lopettaa suhde.

Tästä tabusta pitäisi puhua enemmän, että myös mies voi olla surkea pedissä.

Vierailija
65/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään karahda. Otatte apuvälineet käyttöön. Sä tulet ensin ja sitten mies kirsikkana kakun päälle. Kirjastosta saa hyvää lukemista tämän asian tiimoilta. Suosittelen Mitra Vasaran Seksi ja läsnäolo -kirjaa. :)

Apuvälineillä saaminen on käytännössä sama kuin itsetyydytys ja sillä tavalla saamani orgasmit ovat huonoja verrattuna yhdynnässä kokemiini. ap

Kai huonokin (kuinka huono huono orkku muuten on?) on parempi kuin kokonaan ilman jääminen?

Minä en halua jäädä ilman niitä hyviä orkkuja. Huonompia saan aikaiseksi yksinkin. ap

Kaikkea ei voi saada, aina. Voi olla,  että tämä on nyt sinun nöyryyden koulusi, tajuat elämän haavoittuvuuden ja epätäydellisyyden. 

Oikeasti voi miettiä, miten röyhkeä (vaikkain ymmärrettävä) "minä en halua jäädä ilman hyviä orkkuja"- lause on. Sinä sinä sinä, ja hyvä (huom. ei huonompi!) orkku elämän tärkein asia!

Täh? Mikä ihmeen nöyryyden koulu? Minä en välttämättä tarvitse elämääni miestä, mutta hyvistä orgasmeista en kieltäydy. Huonoa seksi ei tuo mitään lisäarvoa elämääni. ap

Vierailija
66/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sinä opetella saamaan myös muuten kuin yhdynnässä?

Voin ja saankin, mutta niistä orkuista tulee vain pahalle päälle, koska tiedän, että parempiakin on olemassa. ap

Eli itkupotkuraivarit, kun joku tarjoaa sinulle vain toiseksi parasta suklaata, eikä sitä sinun parasta suosikki-lemppariasi?

Kuuntele nyt itseäsi!

Olisikin toiseksi parasta. Sen vielä kelpuuttaisin hyvillä mielin. Kyse on nyt kuitenkin lähestulkoon huonoimmasta mahdollisesta laadusta. ap

Vierailija
67/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsetko sinä sellaisen kumppanin, jonka kanssa saat orgasmeja vai sellaisen, jonka kanssa et saa?

Ei nää palstamiehet valitse kumppaneita.

Eivät saa naista, ja siitä tämä suunnaton katkeruus.

Vierailija
68/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne minuuttimunat! Eihän evoluutio muuten pääse korjaamaan ongelmaa.

Vierailija
69/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pitää pestä pois ennen yhdyntää, jotta naisenkin paikat ei puudu. Miten ihmeessä tuo voi toimia? Tunnelman ollessa kiihkeimmillään mies hilpaisee pesulle - ei kuulosta kovin toimivalta konstilta. ap

Ehkä se on sitten paras vaan erota, kun sulle ei kerran mikään ratkaisuehdotus sovi. Tulee mieleen, että haetko peräti "lupaa" lopettaa suhde. Kai ymmärrät, että myös sinun on mahdollisesti tehtävä jotain jotta asia ratkeaa. Ei ole mitään ihmekonstia, joka poks, sormia napsauttamalla noin vaan ratkaisee asian. Niin, ettei sun tarvi tehdä mitään, saat vaan sen orkkusi ja kaikki on sinun kannaltasi taas hyvin.

En tarvitse lupaa suhteen lopettamiseen. Se onnistuu ihan hyvin muutenkin. Olisi ollut kiva kuulla vastaavassa tilanteessa olevilta neuvoja siitä, miten ongelmasta on päästy eroon ihan oikeassa elämässä. Nyt kaikki näyttää olevan vain teoreettisella tasolla eli tästä voitaneen vetää johtopäätös, ettei kukaan ole oikeasti saanut hoidettua ongelmaa. ap

Vierailija
70/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottava tilanne, tuosta tulee vielä issue. Minulla oli tuollainen mies, joka oli aivan surkea sängyssä ja laukesi reisille. Ei se siitä koskaan mihinkään muuttunut.... edes kort su ei hidastanut. Oli pakko lopettaa suhde.

Tästä tabusta pitäisi puhua enemmän, että myös mies voi olla surkea pedissä.

Mulla on ollut kaksi vakavampaa suhdetta, molemmat tällaisia.

Vierailija
71/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaapa miehet itseensä heti, kun heidän seksiongelmistaan puhutaan. Naisia sen sijaan on ok sanoa frigideiksi tai lahnoiksi tai lörppäpilluiksi...

Aloittaja, minusta kuulostaa huolestuttavalta se, ettei mies tunnu oikein halukkaalta keskustelemaan ongelmasta tai hoitamaan sitä. Ymmärrän täysin kaipuusi kunnolliseen yhdynnälliseen orgasmiin, olen itsekin samanlainen ja olisi kurjaa tyytyä vähempään. Kannattaa miettiä tarkkaan voiko suhteestanne tulla mitään suurempaa, vai olisiko sittenkin parasta lähteä etsimään jotain parempaa.

Vierailija
72/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan:

Sä et ole koskaan saanut, etkä halua, että muutkaan saa.

-eri

Vierailija
73/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orgasmin saaminen ei ole minulle top 10 -listalla kumppanin valinnan suhteen :D

Ihan muut seikat ratkaisee, rakastanko ihmistä ja haluanko jakaa hänen kanssaan loppuelämäni, esim. luotettavuus, huumorin natsaaminen, mutkaton olo toisen seurassa, samat arvot, samat ajatukset tulevaisuudessa... 

Sinulle siis sopii harrastaa seksiä vaikka useampi kerta viikossa loppuelämäsi ajan, vaikka itse jäät joka kerta ilman? Jos itseäsi ei saamattomuutesi häiritse, niin voi olla, että kumppaniasi alkaa häiritsemään ja jos ei ala, niin ainakaan minä en sellaisen ihmisen kanssa edes haluaisi alkaa sänkykumppaniksi. ap

Vierailija
74/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää ne minuuttimunat! Eihän evoluutio muuten pääse korjaamaan ongelmaa.

Minuuutti taitaa olla jo liioittelua.

Vierailija
75/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ongelma: ennenaikainen siemensyöksy

Naisen ongelma: saa orgasmin vain yhdynnällä, itsetyydytyksellä ja apuvälineillä hankitut orgasmit huonoja

Ratkaisu: seksuaalineuvonta ja seksuaaliterapia tai ero, jos molemmat (huom! Ei vain mies) eivät ole halukkaita etsimään apua.

Vierailija
76/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi käyttöön ja vielä sellainen, jossa on puuduttavaa ainetta.

Vierailija
77/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää aloitus jonkun miehen tekemä jolla on fetissi siihen et naiset haukkuvat minuuttimunia

Vierailija
78/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantiopohjan lihasten harjoittelulla saa käsittääkseni pidennettyä kestoa ainakin jonkin verran, mutta se vaatisi sitä, että mies suostuu puhumaan asiasta, myöntämään, että se on ongelma, ja vielä tekemään sille jotain. Jos mies ei ole valmis tekemään asialle mitään, voit vain erota tai tyytyä tilanteeseen. Inhottava tilanne kyllä. Itsekin nautin ylivoimaisesti eniten yhdynnän aikana saaduista orgasmeista, joten tuo tilanne todellakin ottaisi päähän.

Vierailija
79/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole mikään sairaus. Miehen ei todellakaan kannata tuon takia mitään "lääkkeitä" nauttia.

Vierailija
80/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske tumputtamaan riisipussiin se kuulemma auttaa vähentämään ennenaikaista siemensyöksyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi