Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eiiiih, täydellisestä miehestä löytyi yksi vika. Karahtaako suhde tähän?

Vierailija
12.07.2019 |

Olemme seurustelleet puolisen vuotta ja mies on kaikin puolin mitä täydellisin ja sopivin vastakappale minulle. Meni aika pitkään ennen kuin pääsimme sänkypuuhiin ja ajattelin, että alussa varmaan on jännitystä ja paineita miehellä, kun hän laukesi heti sisään tullessaan. Valitettavasti kyse ei ollut mistään poikkeustilanteesta, vaan mies näyttää kärsivän ennenaikaisesta siemensyöksystä. Minä jään lähes poikkeuksetta ilman, koska en ehdi muutamalla työnnöllä vielä mukaan, enkä saa sormi- tai suupelillä.

Miten hitossa tällainen epäonni on edes mahdollista. Olen joka miehen unelma siinä suhteessa, että saan orgasmin yhdynnässä ja sitten kun löydän oman unelmamieheni, niin siihen loppuu saamiseni. Ikää meillä on yli 40 vuotta, joten kokemattomuudesta tämä ei johdu.

Kommentit (363)

Vierailija
21/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä puuduttavia voiteita olemassa.

Vierailija
22/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte oikein näitä "miehiä"?

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään karahda. Otatte apuvälineet käyttöön. Sä tulet ensin ja sitten mies kirsikkana kakun päälle. Kirjastosta saa hyvää lukemista tämän asian tiimoilta. Suosittelen Mitra Vasaran Seksi ja läsnäolo -kirjaa. :)

Apuvälineillä saaminen on käytännössä sama kuin itsetyydytys ja sillä tavalla saamani orgasmit ovat huonoja verrattuna yhdynnässä kokemiini. ap

BUAHAHHAHHAHAHAH!!!!!

Oma itse hankittu orgasmi on AINA paras.

Vierailija
24/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia venytti sänkypuuhiin ryhtymistä.

Mies ei venyttänyt sänkypuuhiin ryhtymistä. Meillä vain ei sattunut olemaan alussa tilaisuutta seksiin. ap

Vierailija
25/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään karahda. Otatte apuvälineet käyttöön. Sä tulet ensin ja sitten mies kirsikkana kakun päälle. Kirjastosta saa hyvää lukemista tämän asian tiimoilta. Suosittelen Mitra Vasaran Seksi ja läsnäolo -kirjaa. :)

Apuvälineillä saaminen on käytännössä sama kuin itsetyydytys ja sillä tavalla saamani orgasmit ovat huonoja verrattuna yhdynnässä kokemiini. ap

BUAHAHHAHHAHAHAH!!!!!

Oma itse hankittu orgasmi on AINA paras.

Ehkä sinulla, mutta ei minulla. ap

Vierailija
26/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ettet tee selväksi, että nainen tulee ensin (esim. sormin, suulla) ja sit vasta se rynkytysosuus.

"En osaa / viitsi lukea aloitusta ajatuksen kanssa."

Totta, ja aiheellinen "piikki". Luin aloituksen huolimattomasti, pahoittelen.

Tosi hankala aihe, en osaa oikein sanoa muuta tähän :/

Vierailija
27/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häkellyttävää miten pinnallisia naiset ovat...

T. Mies

Pinnallisia? Haluaisitko sinä harrastaa seksiä vuosikausia jopa useamman kerran viikossa niin, että itse laukeaisit vain pari kertaa vuodessa? Onko sinun mielestäsi siis seksin tarkoitus ainoastaan se, että naisesi saa tyydytyksen ja sinun tarpeillasi ei ole niin väliä?

Onko tässä nyt harrastettu vuosia seksiä saman henkilön kanssa? Mietippä vähän typeriä juttujasi idootti. Seksisuhteessahan on vasta otettu ensimmäiset askeleet.

Vierailija
28/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet sen olevan jokaisen miehen unelma että sinä saat orgasmin yhdynnässä?

Vierailija
29/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä puuduttavia voiteita olemassa.

Se pitää pestä pois ennen yhdyntää, jotta naisenkin paikat ei puudu. Miten ihmeessä tuo voi toimia? Tunnelman ollessa kiihkeimmillään mies hilpaisee pesulle - ei kuulosta kovin toimivalta konstilta. ap

Vierailija
30/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli kans tommonen tyrkyllä, mutta kyllä se koko yhdyntä oli pelkästään miehen juttu, joten en oikein syttynyt pitemmän päälle liian äkkiä laukejalle. Yhdyntä oli ikään kuin varattu hänelle, että hänen mukaansa mentiin, yksi työntö, sitten 20 sekuntia odoteltiin että pystyy vetämään pois, ja sitten taas odoteltiin että voi työntää uudestaan. Ei kiitos. En vain saa tuollaisesta itse mitään. Jollekin toiselle ilmeisesti homma sopi, koska ovat nyt naimisissa. 

Vierailija
31/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia venytti sänkypuuhiin ryhtymistä.

Mies ei venyttänyt sänkypuuhiin ryhtymistä. Meillä vain ei sattunut olemaan alussa tilaisuutta seksiin. ap

Hohhoijakkaa

Tilaisuuksia olisi olut, jos kummallakin olisi ollut niihin pyrkimys. Nyt ei ollut. 

Vierailija
32/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon vaan. Laita vanhempi mies, niin on pitkäjänteisempää puuhaa. Ehdit saada monta kertaa ennen häntä.

Vierailija
33/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Pinnallisia? Haluaisitko sinä harrastaa seksiä vuosikausia jopa useamman kerran viikossa niin, että itse laukeaisit vain pari kertaa vuodessa? Onko sinun mielestäsi siis seksin tarkoitus ainoastaan se, että naisesi saa tyydytyksen ja sinun tarpeillasi ei ole niin väliä?

Onko tässä nyt harrastettu vuosia seksiä saman henkilön kanssa? Mietippä vähän typeriä juttujasi idootti. Seksisuhteessahan on vasta otettu ensimmäiset askeleet.

Sinä tässä idiootilta kuulostat. Ennenaikainen siemensyöksy on yleensä pysyvä vaiva, eikä siihen vaikuta miehen ikä tai suhteen kesto. Toisekseen olisitko sinä kovin innostunut naisesta, jonka kanssa olet lauennut vain pari kertaa puolen vuoden aikana, kun muiden kanssa saat orgasmin lähes joka kerta?

Vierailija
34/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on ongelma. Miehellä ei ole. Joten mies vaihtoon, kuten yleensä.

Vierailija
35/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Sinä tässä idiootilta kuulostat. Ennenaikainen siemensyöksy on yleensä pysyvä vaiva, eikä siihen vaikuta miehen ikä tai suhteen kesto. Toisekseen olisitko sinä kovin innostunut naisesta, jonka kanssa olet lauennut vain pari kertaa puolen vuoden aikana, kun muiden kanssa saat orgasmin lähes joka kerta?

Miehellä nopea orgasmi on vakava ongelma ja naisella se taivaanlahja. Eläköön tasa-arvo!!!

Vierailija
36/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänen aivan pakko rynkyttää? Mitä jos kokeilisi hitaita työntöjä, useampi sekunti väliin

Vierailija
37/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei itse halua yrittää hoitaa asiaa, on aika itsekäs. Ei se varmaan helppoa ole, mutta varmasti hoitoon ja eri harhoitteisiin sitoutumalla hän saisi lisää staminaa aktiinsa.

Jokainen on vastuussa itse omista orgasmeistaan, myös ap.

Eli suositteletko minua vaihtamaan miestä, koska muiden kanssa ei ole ollut tällaista ongelmaa? ap

Vierailija
38/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse kun voit.

Vierailija
39/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänen aivan pakko rynkyttää? Mitä jos kokeilisi hitaita työntöjä, useampi sekunti väliin

Ei hän rynkytäkään. Laukeamiseen riittää välillä jopa ensimmäinen sisään työntö. ap

Vierailija
40/363 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sinä opetella saamaan myös muuten kuin yhdynnässä?