Kuinka paljon sitä vettä pitää oikein juoda?
Kahden litran juominen tekee tosi tiukkaa, mutta pitäisikö juoda vielä enemmän?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kuulu kerralla juoda.
No en minä sitä kerralla vedäkään naamariin ja ihmettele loppupäivää röyhtäillen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sillee et ei oo jano
Tuota jos pidän mittarina, niin tulee juotua max 1l ja se on liian vähän.
Ap
Riippuu ihan siitä kuinka paljon alkoa vedät päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Sillee et ei oo jano
Tuolla periaatteella juon ehkä 2 laillista vettä.
Jos olet janoinen, juo. Jos et ole janoinen, älä juo.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä kuinka paljon alkoa vedät päivittäin.
Nolla.
Ap
Vedenjuontiin liittyvä uutisointi on CocaColan aikaansaama. Omistaa lähes kaikki vettä hormonihäiritsijäpulloihin (BPA) pakkaavat yritykset.
Oikea veden määrä on sellainen jolla virtsa muuttuu oljen keltaiseksi. Tummempi virtsa tarkoittaa liian vähäistä nestemäärää, kirkkaampi liiallista nestemäärää. Tätä ei voi tietää litroissa, koska jokainen on yksilö.
Mulla on 600ml vesipullo. Nyt on kolmas pullollinen menossa, noin puolivälissä. Otan välillä aina hörpyn. Välillä oikeasti janottaa tai kuivaa suuta ja silloin juon vähän enemmän kerralla. Ei sitä mitenkään erityisesti tee mieli, mutta olen opetellut hörppimään sitä vähän väliä. Piti oikeasti opetella, kun ei se oikein luonnostaan tullut. Pyrin juomaan vähintään 4 pullollista päivässä.
Mitä jos vaikka joisit silloin kun janottaa vai elätkö muutenkin täysin kulutus ja tankkaus suositusten mukaisesti?
Joskus juon laimennettua mehua. Siinä on vettä. Joskus juon teetä siinä on vettä. joskus juon vissyä siinä on vettä joskus juon vettä joskus juon maitoa jne. ja melkein jokaista noista juon monta mukia päivässä joten kyllä se kaksi litraa tulee helposti saavutettua kesällä varsinkin.
Juon juon minä poika juon tykkään olla nesteytettynä.
Itse pyrin kolmeen litraan. Jos juon kahvia, liikun tai saunon niin sitten toki enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaikka joisit silloin kun janottaa vai elätkö muutenkin täysin kulutus ja tankkaus suositusten mukaisesti?
No niin olen tehnyt tähän mennessä ja siitä tulee häthätää max litra ja se ei riitä.
Ap
Ei sitä kuulu kerralla juoda.