Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiiiih, täydellisestä miehestä löytyi yksi vika. Karahtaako suhde tähän?

Vierailija
12.07.2019 |

Olemme seurustelleet puolisen vuotta ja mies on kaikin puolin mitä täydellisin ja sopivin vastakappale minulle. Meni aika pitkään ennen kuin pääsimme sänkypuuhiin ja ajattelin, että alussa varmaan on jännitystä ja paineita miehellä, kun hän laukesi heti sisään tullessaan. Valitettavasti kyse ei ollut mistään poikkeustilanteesta, vaan mies näyttää kärsivän ennenaikaisesta siemensyöksystä. Minä jään lähes poikkeuksetta ilman, koska en ehdi muutamalla työnnöllä vielä mukaan, enkä saa sormi- tai suupelillä.

Miten hitossa tällainen epäonni on edes mahdollista. Olen joka miehen unelma siinä suhteessa, että saan orgasmin yhdynnässä ja sitten kun löydän oman unelmamieheni, niin siihen loppuu saamiseni. Ikää meillä on yli 40 vuotta, joten kokemattomuudesta tämä ei johdu.

Kommentit (363)

Vierailija
261/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monelle miehelle ehdotettaisiin ratkaisuksi että tyydyt vain tilanteeseen.

Eli olet suhteessa , jossa ei ole seksiä.

Huvittavaa, miten ap:ta syytetään itsekkääksi jne.

Monelle. Sitä paitsi onhan ap:lla seksiä? Hän ei vain osaa saada hyvää orkkua kuin tietyllä, yhdellä tavalla.

Ai ap on se taitamaton tässä? Yllättäen vika on naisen.

Kyllä sen asian voi noinkin päin kääntää.

Tottakai myös miehellä on iso ongelma, ja edestänsä löytää jos ei tee asialle mitään, vaikka ap hänet nyt jättäisikin. 

Minusta seksi on aina opettelua, uuden ja vanhankin kumppanin kanssa. Ongelma on yhteinen, vaikka toista voisikin enempi syyttää. Mutta molempien kannattaa yrittää miettiä ratkaisua omalta osaltaan.

Juu ja kun ap oikein kovasti miettii ja keskittää ajatuksensa miehen penikseen, se luultavasti laukeaa myöhemmin.

Ajattelin, että ehkä ap:kin voi oppia nauttimaan myös käsi- ja suuseksistä enemmän. Nyt hän omien sanojensa mukaan tulee niistä orkuista vain vihaiseksi. 

Miehellä paljon hommia edessään (täällä tulikin joitain rohkaisevia vinkkejä), mutta kannattaisi minusta naisenkin laajentaa tapojaan saada hyvä orkku. Ihan oman etunsa tähden, voihan tämä ongelma tulla eteen myöhemminkin jonkun toisen "muuten täydellisen" kanssa.

Eihän seksissa ole kyse vain orgasmista. Jos yhdynnän sisään-ulos-liike on se juttu, joka tuottaa mielihyvää niin eihän se auta vaikka käsin saisikin orgasmin.

Jep, seksissä ei todellakaan ole kyse vain orgasmista! Vaan läheisyydestä, lämmöstä, yhteenkuuluvuudesta, rakkaudesta <3

Ehkä naiselle. Miehelle kyse on orgasmista.

Vierailija
262/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä oo ongelmana vain se ettei nainen saa muilla tavoin vaan siitä, että yhdynnät jää kokonaan välistä jollei nyt sitten laske paria työntöä yhdynnäksi. Mä saan kyllä monilla tavoilla, mutta en silti kestäisi elää suhteessa jossa mua ei panna koskaan.

Just näin! Ja jotta ei kuulostaisi niin vastaanottajapainotteiselta, niin ei myöskään voisi panna toista koskaan ilman, että se minuutin päästä vaikeroisi jo saamisiaan. Yyyyh. Se ei edes ole panemista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap!

Palaa kommentoimaan.

Vierailija
264/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa että on ihmisiä jotka yllättyy siitä että nainen ei halua olla vaan reikänä miehelle. Apua. Kauheen kiva hei ensin kiihottua ja sit kun alotetaan niin kaikki onkin jo ohi. Sit vaan suihkuun masturboimaan vai? Varmaan kiinnostaa ihan hirveesti muutaman kerran jälkeen.

Miksi suihkuun. Seksin ei todellakaan tarvitse olla ohi heti, kun mies tulee ekan kerran. Jos mies on orkun jälkeen hetken pois pelistä, jatkat yksin sillä aikaa, kun mies toipuu ja sitten käytte heti uuteen rynnistykseen, kun mies kykenee jatkamaan.

Vierailija
265/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, aloittaja voi tietenkin vaatia itselleen ainoastaan yhdyntäorgasmia, mutta silloin pitää olla varma, että niitä kyvykkäitä miehiä löytyy aina ja aina, ja se kyvykäs on myös muuten sopiva.

Eli ottaa riskin, että joskus ehkä tulee aika, että hän jää vallan ilman kun ei huoli muita kun yhdenlaisia orgasmeja. Eikä suostu opettelemaan uusia tapoja.

Omahan on valintansa.

Miten niin ”aina ja aina ” ja

”joskus ehkä tuleekin aika”?

Ap on suhteen alussa, ja miettii kannattaako hommaan ryhtyä.

Ymmärrän, mutta jos ei edes alussa suostu miettimään, että käyttäisi jotain muuta keinoa orgasmiin siihen asti kun mies oppii pidättämään kauemmin kun mies ei nyt pysty muuhun kuin tuohon, niin miten suhde edes sitten etenee? Ei se mies salamaniskusta muutu. Se oon ehkä pitkä prosessi, miten aloittaja sitten sen opetteluajan tarpeensa hoitaa?

Ja jos (ilmeisesti) tästä eroaa ei ole sanottu että seuraava tai seuraava on sen kykeneväisempi. Ehkä on, ehkä ei, mutta jos on niin on muuten epäsopiva.

Täytyy olla ihan hullun tuuri, että nyt vasta tuli ensimmäinen tapaus aloittajalle vastaan.

Miehetkin ovat erilaisia niinkuin nyt täällä naisetkin.

Ongelma onkin siinä, että mies ei tosissaan halua tehdä mitään tämän asian eteen, lääketieteelliseen apuun hän ei ilmeisesti suostu. Mielestäni se kertoo, että pohjimmiltaan mies ei ole niin ihmeellinen.

Naisethan ovat ties miten pitkään syöneet ehkäisypillereitä, jotka mm. lisäävät veritulppien ja rintasyövän yms. riskiä.

Olen itsekin kuten ap eli tyydytyn yhdynnässä, en sormilla tms. Jos miehelleni tulisi erektio-ongelmia, en jättäisi häntä. Minulla on kuitenkin aivan eri tilanne kuin ap:lla, olemme olleet jo pitkään yhdessä ja tiedän, että mies olisi valmis näkemään vaivaa minun seksuaalisen tyydyttymiseni vuoksi. Ap on vasta aloittelemassa suhdetta ja hänen miestään ei näytä vaivaavan se että ap jää ilman tyydytystä eli toimii lähinnä miehen seksuaalisen tyydytyksen välineenä.

Ihan vapaaehtoisesti te naiset itteenne niitä pillereitä tungette. Sekö on syy, että miestenkin pitäis tehdä samaa?

Vierailija
266/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites miehen peniksestä muotoiltu vibraattori? Kuulostaa ehkä erikoiselta mutta nykyisin myydään muotteja ja aineita joilla saa miehen erektiossa olevasta peniksestä kopion. Sain mieheltäni aikanaan lahjaksi sellaisen ja on kyllä parempi kuin joku tusinadildo 😀 ja seksielämä ei vähentynyt lahjan jälkeen kumppanin kanssa, päinvastoin 😉

Vierailija
267/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen joka itkee tällaisen "ongelman" edessä.. tuliko yllätykseksi ettei kukaan edes se "unelmien prinssi" olekaan täydellinen..

mitä jos mies itkisi täällä kun "unelmien prinsssalla" ei olekaan täydellistä vartaloa tai kuinka hän ei osaa ottaa oikea-oppisesti suihin..

KASVA aikuiseksi, nelikymppisenä on aika aloittaa!

Vierailija
268/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa että on ihmisiä jotka yllättyy siitä että nainen ei halua olla vaan reikänä miehelle. Apua. Kauheen kiva hei ensin kiihottua ja sit kun alotetaan niin kaikki onkin jo ohi. Sit vaan suihkuun masturboimaan vai? Varmaan kiinnostaa ihan hirveesti muutaman kerran jälkeen.

Miksi suihkuun. Seksin ei todellakaan tarvitse olla ohi heti, kun mies tulee ekan kerran. Jos mies on orkun jälkeen hetken pois pelistä, jatkat yksin sillä aikaa, kun mies toipuu ja sitten käytte heti uuteen rynnistykseen, kun mies kykenee jatkamaan.

No sehän riippuu täysin siitä kiinnostaako miestä jatkaa vai ei. Kaikkia ei kiinnosta.

Vierailija
269/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, aloittaja voi tietenkin vaatia itselleen ainoastaan yhdyntäorgasmia, mutta silloin pitää olla varma, että niitä kyvykkäitä miehiä löytyy aina ja aina, ja se kyvykäs on myös muuten sopiva.

Eli ottaa riskin, että joskus ehkä tulee aika, että hän jää vallan ilman kun ei huoli muita kun yhdenlaisia orgasmeja. Eikä suostu opettelemaan uusia tapoja.

Omahan on valintansa.

Ymmärrän, mutta jos ei edes alussa suostu miettimään, että käyttäisi jotain muuta keinoa orgasmiin siihen asti kun mies oppii pidättämään kauemmin kun mies ei nyt pysty muuhun kuin tuohon, niin miten suhde edes sitten etenee? Ei se mies salamaniskusta muutu. Se oon ehkä pitkä prosessi, miten aloittaja sitten sen opetteluajan tarpeensa hoitaa?

Ja jos (ilmeisesti) tästä eroaa ei ole sanottu että seuraava tai seuraava on sen kykeneväisempi. Ehkä on, ehkä ei, mutta jos on niin on muuten epäsopiva.

Täytyy olla ihan hullun tuuri, että nyt vasta tuli ensimmäinen tapaus aloittajalle vastaan.

Ongelma onkin siinä, että mies ei tosissaan halua tehdä mitään tämän asian eteen, lääketieteelliseen apuun hän ei ilmeisesti suostu. Mielestäni se kertoo, että pohjimmiltaan mies ei ole niin ihmeellinen.

Naisethan ovat ties miten pitkään syöneet ehkäisypillereitä, jotka mm. lisäävät veritulppien ja rintasyövän yms. riskiä.

Olen itsekin kuten ap eli tyydytyn yhdynnässä, en sormilla tms. Jos miehelleni tulisi erektio-ongelmia, en jättäisi häntä. Minulla on kuitenkin aivan eri tilanne kuin ap:lla, olemme olleet jo pitkään yhdessä ja tiedän, että mies olisi valmis näkemään vaivaa minun seksuaalisen tyydyttymiseni vuoksi. Ap on vasta aloittelemassa suhdetta ja hänen miestään ei näytä vaivaavan se että ap jää ilman tyydytystä eli toimii lähinnä miehen seksuaalisen tyydytyksen välineenä.

Ihan vapaaehtoisesti te naiset itteenne niitä pillereitä tungette. Sekö on syy, että miestenkin pitäis tehdä samaa?

Miehillä on ikävä tapa tunkea sisään ilman kumia vaikka tietävät, ettei nainen syö pillereitä.

Vierailija
270/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa yhdynnässä, hyvin vaikeasti muutenkin, mutten luopuisi yhdynnöistä mistään hinnasta. Tuntuu niin hyvältä. Jos ei mies siihen  pystyisi niin en jatkaisi. Ei saisi koskaan kunnon p*noa, huh! Sama vaikkei sitten miestä seksikumppanina olisikaan.

Ilmankos tuo "täydellinen mies" olikin vapaana.

Hänelle ei tilanne taida olla ongelma. Hänhän saa. Piste.

Jos ei ole kiinnostunut, että ap:kin saa nauttia, niin eipä ole kummoinen sankari.

Monenlaista apua olisi saatavilla, mutta jos ei miehellä ole ongelmaa, niin eihän hän apua ota vastaan.

Sikäli mietin provoksi, että muut orgasmit vain tekisivät kiukkuiseksi. Olisi uskottavampaa, jos ap sanoisi, ettei saa muutoin.

Vierailija
271/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko semmoinen MIES joka ei pysty panemaan?

Mikä on miehen määritelmä?

kusemista vartenko se letku on..leikkais vaan munansa ja pissais istueltaa

Vierailija
272/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monelle miehelle ehdotettaisiin ratkaisuksi että tyydyt vain tilanteeseen.

Monelle. Sitä paitsi onhan ap:lla seksiä? Hän ei vain osaa saada hyvää orkkua kuin tietyllä, yhdellä tavalla.

Tottakai myös miehellä on iso ongelma, ja edestänsä löytää jos ei tee asialle mitään, vaikka ap hänet nyt jättäisikin. 

Minusta seksi on aina opettelua, uuden ja vanhankin kumppanin kanssa. Ongelma on yhteinen, vaikka toista voisikin enempi syyttää. Mutta molempien kannattaa yrittää miettiä ratkaisua omalta osaltaan.

Juu ja kun ap oikein kovasti miettii ja keskittää ajatuksensa miehen penikseen, se luultavasti laukeaa myöhemmin.

Ajattelin, että ehkä ap:kin voi oppia nauttimaan myös käsi- ja suuseksistä enemmän. Nyt hän omien sanojensa mukaan tulee niistä orkuista vain vihaiseksi. 

Miehellä paljon hommia edessään (täällä tulikin joitain rohkaisevia vinkkejä), mutta kannattaisi minusta naisenkin laajentaa tapojaan saada hyvä orkku. Ihan oman etunsa tähden, voihan tämä ongelma tulla eteen myöhemminkin jonkun toisen "muuten täydellisen" kanssa.

Eihän seksissa ole kyse vain orgasmista. Jos yhdynnän sisään-ulos-liike on se juttu, joka tuottaa mielihyvää niin eihän se auta vaikka käsin saisikin orgasmin.

Jep, seksissä ei todellakaan ole kyse vain orgasmista! Vaan läheisyydestä, lämmöstä, yhteenkuuluvuudesta, rakkaudesta <3

Kyllä siitä on kyse naisellakin.

Epäilen, että tuolla naisella on tyydyttämätön seksielämä, ja yrittää selittää asian itselleen parhain päin

Vierailija
273/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köö kirjoitti:

Varmaan vähän sama asia kuin jos ei seisoisi ollenkaan. Itse seurustelin täydellisen miehen kanssa, jolla oli yksi pikku ongelma: ei seiso. Asiaa yritettiin useita kertoja ja oli apuvälineitä yms. Mutta kun ei asia korjaantunut niin erohan siitä tuli. Ja jälkeenpäin ajatellen hyvä oli että erottiin, lopulta tuollainen aiheuttaisi vaan myöhemmässä vaiheessa ensin pihtaamista ja läheisyyden loppumisen ja lopulta ero kuitenkin. Se on kumma kun miehet tuppaa syyttämään näistä pihtaamisesta vaikka väittäisin sen olevan lähes aina miehen vika. Nainen pihtaa seksiä, jos ei itse saa siitä mitään iloa. Ennen pihtaamista asia on aina kerrottu miehelle, mutta mies ei vaan usko ja jatkaa huonoa seksiä. Tämän kerroin, koska miehet täällä haukkuu pinnalliseksi ja vaatii että pitäisi vaan olla vaikka seksi on huonoa. Näin niitä pihtareita tehdään.

Juuri niin. Itse laitoin vaimon pihalle kun alkoi lihomaan ja seksi lopahti. Lihominen naisella on ihan sama kuin erektion loppuminen miehellä - ja miehen erektio saattaa lopahtaa jos vaimo on lihava. Siinä vaiheessa ei kannata enää tunteilla vaan laittaa vaimo pihalle. Nyt on hoikka kumppani ja seisokki on aina taattu.

-Mies52

No nyt sä yleiseit liiaksi, osa miehistä tykkää tuhdeista ja seisokki jää jos nainen on hoikka. Ksuneusihanne riippuu ihan ihmisestä, oma veljeni haluaa aina ison tytön. Itse olen hoikka nainen. Kyllä se seisokki myös on vähä huono, jos se riippuu ulkonäöstä. Tulee impotenssi-ongelma myöhemmin kuitenkin.

Mulla on laaja kaveripiiri miehiä - eri taustoilla ja koulutustasoilla duunarista tohtoriin - eikä KUKAAN heistä syty millään tavoin lihavista tai "tuhdeista" ja "kehopositiivisista" naisista. Ei vaan seiso, jos pitää toisen ulkomuotoa vastenmielisenä. Se on totuus. Ja kun harmittaa, että aiemmin niin hoikka ja lihaksikkaan jäntevä nainen on muuttunut vuosien saatossa rannalla loikoilevaksi hylkeeksi, niin ei sekään juuri mieltä kohenna. 

-Mies52

Voi hassua. Kuitenkin me läskit naiset mennä nussutellaan niin, että lätinä vaan kuuluu. Ikäni olen lihava ollut, mutta seksittä ei ole tarvinnut koskaan olla. Eikä ole myöskään ollut koskaan miestä, jonka kanki ei kovana pysyisi. Pitää iskeä miehiä, joilla on normaali lipido. 😁

Vierailija
274/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulee mieleeni vertaus, että aloittaja on aina saanut ajaa punaisella Ferrarilla. Hän pitää selvänä, että hänelle kuuluu se Ferrari, muut autot ovat huonoja ja kun niillä ajaa tai edes ajattelee niillä ajamista hän tulee vihaiseksi.

Vaikka muut ajavat sinällään ihan kunnon peleillä, ooppeleilla tai mersuillakin, niin hän ei edes halua kokeilla niitä.

Jos jotkut täällä sanovat, että kannattaisi kokeilla niitä muitakin autoja, jospa joskus tulee aika, ettei sitä punaista Ferraria ole saatavilla tai hänellä ei ole mahdollisuutta siihen, muut naiset ajavat sillä. Mutta kun se neuvo on väärin aloittajaa kohtaan.

Aloittajalla on oikeus vaatia punaista Ferraria, muut ovat väärässä ja aloittaja oikeassa.

Ajakoon muut niillä muilla autoilla, mutta ei aloittaja. Hän on mieluummin sitten vallan ilman autoa kuin opettelee ajamaan muita merkkejä.

Huono vertaus. Osuvampi vertaus olisi sellainen, että jos mulla olisi tosi kova nälkä ja joku tarjoaa vain vettä. Kyllä siitä mahan saa täyteen, mutta siitä tulee myös tosi paha olo.

Vierailija
275/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 3 vuotta suhteessa tuollaisen ihmisen kanssa. Se aika teki todella huonoa omalle itseluottamukselleni. En kokenut olevani haluttu siksi, ettei mies tahtonut ns. tehdä hyvää minulle. Minä en saanut seksistämme mitään.

Olen onnellisempi ilman tätä miestä. Ei suhde ole parisuhde ilman hyvää seksiä. Pidän hemmetisti hyvästä seksistä ja sitä ilman ei tämän miehen jälkeen ole onneksi tarvinnut olla.

T. Nainen 40+

Vierailija
276/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omahan on valintansa.

Miehillä on ikävä tapa tunkea sisään ilman kumia vaikka tietävät, ettei nainen syö pillereitä.

Kannattaako panna niiden jännä miesten ja muiden elämän koululaisten kanssa?

Vierailija
277/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä. Esim. minun mieheni tarvitsee paljon enemmän kuin minä noita luetteloituja asioita, minä taas haluaisin nopeammin kiiruhtaa orgasmiin ;) Tottakai hänkin orkusta tykkää (kuka ei?), mutta tiedän että se ei todellakaan ole ainoa asia mitä mieheni seksistä haluaa. Mutta ollaan löydetty hyvä kompromissi, ja kyllähän sitä itse kostuukin paremmin, kun malttaa enemmän esileikkejä.

Enkä ole ainoa, mitä olen jutellut ystävieni kanssa.

Vierailija
278/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että tuolla naisella on tyydyttämätön seksielämä, ja yrittää selittää asian itselleen parhain päin

Väärässä olet, meillä on ihana ja oikein tyydyttävä seksielämä :) 

Vierailija
279/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö, että jos seksissä on kyse myös: "läheisyydestä, lämmöstä, yhteenkuuluvuudesta, rakkaudesta <3", se merkkaa tyydyttämätöntä seksielämää?  Vai luitko väärin, et nähnyt tuota "vain" sanaa? 

Minä taas väitän, että seksielämä on parempaa, jos orgasmin lisäksi on myös nuo muut asiat kunnossa. 

280/363 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään tule. Älä tuhlaa enempää aikaa enää sen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä