Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä saa ihmisen pimahtamaan näin totaalisesti?

Vierailija
12.07.2019 |

Oon jonkin aikaa seurannut Cheekin veljen ahdistelijan touhuja, ja vaikuttaa todella erikoiselta meiningiltä. Vyyhtiä on puitu lehdissä ainakin viime vuonna ja tämän vuoden alussa, nainen on saanut syytteet ja lähestymiskiellon, mutta edelleen lähes viikoittain jatkaa omissa someissaan pakonomaista höyryämistä ja ilmeisesti myös tätä vainoamistoimintaansa. Moniin aiheesta kirjoitettuihin uutisiin henkilö on myös käynyt avautumassa kommenteissa useiden viestien verran todella henkilökohtaisista asioistaan.

Eikö tämä henkilö ymmärrä tekevänsä väärin, vaikka on saanut syytteet ja lähestymiskiellon? Mikä ihme saa jatkamaan tällaista toimintaa kaikesta huolimatta?

Jos et tiedä, mistä on kyse, täältä lisää: https://www.is.fi/viihde/art-2000005968616.html

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä veli itse julkisuuden henkilö millään omalla ansiollaan edes?

Vierailija
2/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä tällä nyt sitten on? Eikö hän ole hieroja/fyssari tai vastaava ja tämä naikkonen on ahdistellut muitakin saman ammattikunnan edustajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ai mitä se on kirjoitellut? Taitaa olla joku vähän jälkeenjäänyt tapaus, niillä tuo fanitus menee ihan eri tasolle.

Vierailija
4/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä tällä nyt sitten on? Eikö hän ole hieroja/fyssari tai vastaava ja tämä naikkonen on ahdistellut muitakin saman ammattikunnan edustajia.

Sitä mietin että mistä nainen on hänet keksinyt, en tunne tapausta ollenkaan. Mutta on kyllä riesan saanut. Sympatiat ihan täysin uhrin puolella.

Vierailija
5/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mietin että mistä nainen on hänet keksinyt, en tunne tapausta ollenkaan. Mutta on kyllä riesan saanut. Sympatiat ihan täysin uhrin puolella.

Asiakkaana käynyt.

Vierailija
6/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellispäivänä viimeksi esitellyt jotain uhrille kutomiaan lapasia Facebook-seinällään ja todennut, ettei lahjoilla ilahduttaminen ole vainoamista. Kuvia on myös peräkontillisesta muita lahjuksia, joita on ilmeisesti yrittänyt viedä paikan päälle?

Säännöllisesti haukkumisen kohteena ovat uhrin ystävät, miettii miksi he kelpaavat ja hän ei. On myös mm. salakuvaillut uhrin lasta ja lisännyt saatetekstien kera omalle tililleen somessa.

Vierailija
7/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ding dong

Vierailija
8/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ai mitä se on kirjoitellut? Taitaa olla joku vähän jälkeenjäänyt tapaus, niillä tuo fanitus menee ihan eri tasolle.

Hoitamaton mielenterveysongelma sillä on.

Vierailija
9/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen nainen pitäisi saada pakkohoitoon.

Vierailija
10/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua seurasi yksi mies muutama vuosi sitten. Se tunne kun näin sen ja ymmärsin kuka siinä autossa istuu toisella puolella katua ja näkee suoraan minun ulko-ovelle oli todella pelottavaa.

Vierailija
11/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihna luistaa tosi ilkeästi. Lasten puolesta varmaan pelkäävät.

Vierailija
12/14 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, oliskohan Jere tehnyt rikosilmoitusta, jos ahdistelija olisi näyttänyt Jennifer Lopezilta.

Vierailija
13/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lopez -alotus poistettiin, mut kyllä se olis tehnyt! Jos aletaan lasta ja vaimoakin lähestyä, ei siinä kiinnosta mikään turhanpäivänen asia.

Vierailija
14/14 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin uskomatonta ettei hän koe torjutuksi tulemisen häpeää.