Miten tai missä asiassa olet ollu aikaasi edellä
Mulle naureskeltiin kun tykkäsin alkoholittomista drinkeistä.
Nyt ne suosittuja.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Olen alusta asti ollut sitä mieltä, että Estonian uppoamisessa on epäselvyyksiä eikä uponnut niin kuten tutkijaryhmä väittää. Nythän nämä ajatukset ovat yleistyneet ja tutkijatkin ovat joutuneet myöntämään monia asioita, joita ennen väitettiin vain salaliittoteorioiksi. Mm. sen, että Estonialla kuljetettiin aseita.
Merenkulkijat tiesivät laivan olevan huonossa kunnossa. Jostain oudosta syystä ei tehty mitään - vai onko se outoa, ettei tehdä mitään ennen kuin on liian myöhäistä? Lienee ihmisen luonne.
Tietämässäni tapauksessa eräille matkustajille ei myyty edes lippuja viimeiselle matkalle, mikä pelasti heidät.
En ollut edes teininä kiinnostunut tupakasta tai viinaksista. Science fiction, roolipelit ja fantasia nappasivat paremmin, tosin larppausta ei ollut keksitty. Nämä 80-luvulla.
Yleensäkin elin henkistä 90-lukua vuosia etuajassa.
Muutamia vuosia sitten suunnittelin ilokseni asusteita kuten käsilaukkuja, joiden malleja ja teko-ohjeita ilmestyi Burdaan. Myös Finlayson myi omassa päässäni ideoimaa kangasmallia.
Tiesin jo monta vuotta ennen Mr & Mrs Smith elokuvaa että Brad Pitt ja Angelina Jolie päätyvät yhteen. Kaverit sano että Brad Pitt ja Jennifer Aniston ei IKINÄ eroais.
Itse olen tällainen "trendien haistaja" jo paljon ennen kuin niistä tulee valtavirtaa ja se on tosi raskasta ja rasittavaa. Aina saa odottaa että muut tulevat vuosien viiveellä löytämään saman asian. Pahimmassa tapauksessa leimataan oudoksi eikä ideoita voi myöskään kaupallistaa, koska syntyessään uudet ideat ovat harvemmin hyväksyttyjä tai ihailtuja. Pitää odottaa ja odottaa että muut löytävät myös ne ja se vie aikaa.
Äänestin Halla-ahoa jo silloin kun hän oli tuntematon ja pyrkimässä ensimmäistä kertaa eduskuntaan (ei päässyt)
Kaveripojat kiusasivat, kun leikimme lapsena puhuvamme ystäville tietokoneen kautta, näköyhteydellä.
Sain nimeni Venla jo 70-luvun alussa.
Lopetin lihan syömisen joskus ysärin puolivälissä. Tiedän kyllä, että siihen aikaan oli muitakin vegetaristeja, mutta en tuntenut yhtäkään. Aina kyseltiin, miksi en syö lihaa, eikä huvittanut selitellä asiaa. Nykyään kukaan ei kysy.