Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä, maailman ihanin mies! (J)

Kuukkeli
12.07.2019 |

Kauheaa.... Ihan kuin en näkisi sua enää koskaan, sydäntä särkee ja kyyneleet vaan valuu. Kaipaan sua jo nyt! Enemmän kuin ketä muuta tässä maailmassa.
Sä olet mun aurinko. Sä tuot niin paljon iloa mun elämään.
Sä olet mun sielunkumppani, mun toinen puoli. En ole kukaan enkä mikään ilman sinua.
En halua mitään muuta, kuin olla sun seurassa, sun lähellä, sun iholla.
Sun ihon tuoksu.....on paras tuoksu koko maailmassa.... aaaaaahhhhhh.
Sinun siniset silmät, jotka loistaa aina kun katsot minuun, on kauneimmat koko universumissa!
Sinun pehmeä ääni on kuin hunaja....
Sä sanot, että olen hullu, aikamoinen, melkoinen.... En ole. Olen rakastunut - kaikkia soluja myöten. En tule ikinä tapaamaan sinua ihanampaa miestä. En edes tiennyt että on olemassa niin ihanaa miestä.
Älä pyydä minulta että unohtaisin sut - en pysty. Kokeilin, yritin kovasti, useita kertoja - ei onnistunut - rakastuin syvemmin. Mitä enemmän haluan päästä sinusta yli, sitä enemmän rakastun.
Mitä ikinä tapahtuukaan meidän välillämme.... I never stop loving you!
-Sinun kuukkeli-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mun ex J niin  varo ettei ala stalkkaamaan ja ilmesty työpaikallesi uhkailemaan. Ero jännämiehestä on parasta mitä minulle on tapahtunut.

-H

Vierailija
2/4 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi alkaa aina yllättäen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tuommoset ihanat miehet tiedetään. Moni kakku päältä kaunis, sanon minä.

Vierailija
4/4 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päältä sekä sisältä. Huomaavainen, ystävällinen, avulias, älykäs, tosi taitava, lämminsydäminen, leikkisä, hyvä kuuntelija, hurmaava, sarmikas. Ja hauskin mies ikinä! Hyvin erikoinen kakku.....