Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteleeko rasisti, että saa koulutetuilta ja hyväosaisilta apua ja tukea enemmän kun on itse rasisti?

Vierailija
20.07.2023 |

Että koulutettu ja hyväosainen jotenkin heräisi huomaamaan köyhän suomalaisen hädän ja tarjoisi apuaan, kun köyhä herättää hyväosaisen rasismillaan? Eikö rasisti tajua, että hyväosaiset ihmiset eivät ole rasisteja ja rasismi on heille vastenmielistä. Rasisteja ei kenenkään tee mieli auttaa eikä tukea.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistit ovat katkeria ihmisiä. Heillä on ollut jotain epäoikeudenmukaisuuden kokemuksia, jotka ovat jättäneet jälkensä ja se viha pitää kohdistaa johonkin. Rasisti ei varmaan oikeasti edes odota mitään itselleen, kunhan naapuri vaan saa vielä vähemmän, se riittää.

Vierailija
2/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasset ja netsit ehkä luulevat, että muut eivät lue lehtiä ja tiedä uutisia. Joten he sitten yrittävät "herätellä" muut huutamalla asiansa mahdollisimman kauheilla sanankäänteillä ja seksifantasiaa lähentelevillä kuvauksilla r a iskauksista jne.

Tavallinen ihminen ottaa askeleen taaksepäin ja toteaa, että noiden kelkkaan ei kannata mennä ettei tutut luule minuakin tuollaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet on tyhmiä. Katsokaa jo tuota kurltä millä porukka puhuu täällä. Sensuuri on vahvas

Vierailija
4/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvätuloinen ja koulutettu. Ja rasisti.

Tietäisittepä vaan kuinka paljon meitä oikeasti on.

M40

Vierailija
5/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Noin 14% suomalaisista viimeisimmän mittauksen mukaan.

Vierailija
6/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänsä yhteiskunnan siivellä elänyt tonttutieteen humanisti kuvittelee olevansa hyväosainen 😆

Vierailija
7/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasisti ei ole kuin haukkumasana poliittiselle viholliselle. Mitään tekemistä ihonvärin tai syrjinnän kanssa sillä ei ole. Junalippua vaativa konnarikin on rasisti, jos kohteena on vasemmiston kouluttama vähemmistön edustaja.

Vierailija
8/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloinen on usein analyyttinen jolloin on todennäköisesti saanut jo vuosien varrella rasistin leiman. Ei tuolla leimakirveellä heiluttelu enää kiinnosta. 

Vierailija
9/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasisti ei ole kuin haukkumasana poliittiselle viholliselle. Mitään tekemistä ihonvärin tai syrjinnän kanssa sillä ei ole. Junalippua vaativa konnarikin on rasisti, jos kohteena on vasemmiston kouluttama vähemmistön edustaja.

Vihervasemmisto ei yritä kitkeä pois rasismia, vaan yrittää saada siitä ainoastaan mahdollisimman suuren ja näkyvän ongelman, jotta saisi sen vastustamisella ääniä.

Vierailija
10/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Tiedän että maailmassa 95 % on kusipäitä.

Vierailija
11/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Tiedän että maailmassa 95 % on kusipäitä.

...ja suurin osa maailman väestä elää kehitysmaissa.

Eli pidät suurinta osaa kehitysmaalaisista kusipäinä.

Aika rasistista!

Vierailija
12/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaali maailmanjärjestys sotii kulttuurisodalla ( kulttuurimarxismilla) kristillistä arvomaailmaa vastaan, joka johtaa kulttuurisotaan, kansan jakaantumiseen, hajota ja hallitse, tämän näkee hyvin esim Usan nykytilanteesta. Globaslistit käyttävät esim feminismiä ( toksinen feminismi ), Islamia, sateenkaari arvomaailmaa jotka kaikki ovat kristillistä arvomaailmaa vastustavia.

Vierailija
13/13 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutettu rasisti on niin ovela ja osaa käyttää suomenkieltä niin taitavasti ettei tyhmempi tunnista häntä rasistiksi.

Rasisteja on Suomessa huomattavasti enemmän kuin vain ne jotka erottuvat selvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme