Mitä mieltä olet ihmisistä jotka ostavat aina kaupasta paprikaa ja kurkkua?
Kovin on kapea heidän kasvivalikoimansa ja suukin lienee tuohesta.
Kommentit (48)
Mikäs siinä. Hyviä peruskasviksia
T. Kasvissyöjä joka kokkaa HeVi osaston tuotteilla hyvin monipuolisesti
No voi ..ttu nyt sentään! Hyviä tyyppejä ovat: eilen juuri ostin.
Ei ole riittävä tieto minkäänlaisen mielipiteennmuodostuksen pohjaksi.
Mitä vikaa on kurkussa ja paprikassa?
Minä ostan aina kaupasta kurkkua ja paprikaa. Niiden lisäksi meiltä löytyy aina tomaattia, salaattia, porkkanoita.
Muut kasvikset vaihtelevat, mutta aina niitä on muitakin kuin kurkku ja paprika.
Mielipiteeni: hieno ihminen!
Harvoin seuraan mitä joku tietty ihminen aina lastaa ostoskoriinsa ja jos esim äitini pyytää toistuvasti kaupasta tuomaan niitä, luultavasti ajattelen että äiti tykkää niistä
Paprika on maailman terveellisin vihannes, päihittää tomaatin 5-0. Kurkku on herkullista leivän päällä ja salaateissa ja sen sisältämät aineet parantavat hiusten, kynsien, ja ihon laatua.
No jos sillä sattuu olemaan kaikkea muuta kotona jo riittävästi... Paprika ja kurkku kuluu aika nopeesti.
Minä ostan ja minulla on hyvinkin syvällinen suhde molempiin. Nimityöin aiemmin oli must laittaa kurkkusiivuja aamupalaleivän päälle. Mutta! Kokeilin paprikaa joskus ja se on niin hyvää, että vaihdoin kurkun paprikaan! Eriväriset paprikat maistuvat vähän eriltä ja on kiva vaihdella. Suomalaiset punaiset suippopaprikat ovat hyviä kesällä. Muutenkin pyrin syömään kesällä tuoreita vihanneksia ja marjoja, kun ne ovat parhaimmillaan.
Oletko koskaan kokeillut laittaa ruokaa niistä? Esimerkiksi korealainen kurkkusalaatti on aika hyvää. Luuletko, että minä rouskuttelen ne aina sellaisenaan?
Mä ostan about joka keeta, helppoja naposteltavia
En tajua.