Mitä mieltä olet ihmisistä jotka ostavat aina kaupasta paprikaa ja kurkkua?
Kovin on kapea heidän kasvivalikoimansa ja suukin lienee tuohesta.
Kommentit (48)
Heidän aikansa koittaa ensimmäisenä, kun yhteiskunta romahtaa ja vahvimman laki on voimassa.
Mitäpä noissa ois vikaa. Muun ruoan oheen kelpo tuotteita ja mielummin niitä napostelee kuin vaikkapa karkkia, sipsiä yms ns. turhaa, vaikka itse en kurkkua tai paprikaa ihmeemmin syökkää. Mutta jos se olisi ainoa ruoan lähde diettaajana tai yleensäkkää niin ei kiitos, pitäisi olla muutakin oheen. Mikäli se ois semmoinen *challenge* kokeilu kuin ytubessa *elän vain tällä tai tällä vuorokauden* ni se ja sama.
Vierailija kirjoitti:
Naisille ok, jos mies selvä homo.
Hyvä kumminkin, että selvä.
Kylläpä joillakin ottaa tunteisiin paprika ja kurkku.
Mitä mieltä, mitä mieltä, voi vttu.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan aina kaupasta kurkkua ja paprikaa. Niiden lisäksi meiltä löytyy aina tomaattia, salaattia, porkkanoita.
Muut kasvikset vaihtelevat, mutta aina niitä on muitakin kuin kurkku ja paprika.
Mielipiteeni: hieno ihminen!
Ihanko AINA. Entä jos tarvitset vaikkapa vain maidon? silti pitää ostaa kurkku ja paprika. Pakkomielteiseksi kutsuisin henkilöä joka AINA ostaa kaupasta kurkkua ja paprikaa. Entä jos hän on ostamassa vaikka vaatteita/elektroniikkaa? Saati jos kaupan valikoimaan ei moiset kuulu.
Typerä aloitus ylipäätään. KUKAAN ei osta AINA näitä tuotteita kun asioi kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan aina kaupasta kurkkua ja paprikaa. Niiden lisäksi meiltä löytyy aina tomaattia, salaattia, porkkanoita.
Muut kasvikset vaihtelevat, mutta aina niitä on muitakin kuin kurkku ja paprika.
Mielipiteeni: hieno ihminen!
Ihanko AINA. Entä jos tarvitset vaikkapa vain maidon? silti pitää ostaa kurkku ja paprika. Pakkomielteiseksi kutsuisin henkilöä joka AINA ostaa kaupasta kurkkua ja paprikaa. Entä jos hän on ostamassa vaikka vaatteita/elektroniikkaa? Saati jos kaupan valikoimaan ei moiset kuulu.
Typerä aloitus ylipäätään. KUKAAN ei osta AINA näitä tuotteita kun asioi kaupassa.
besserwisser öööööööööm ähm öööööhhmmn (sen stand up imitoijan tapaan)
Naisille ok, jos mies selvä homo.