Oletko valmis siihen, että valintojasi RAJOITETAAN lailla ilmastokriisin vuoksi ?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
VMP, yksikään eko fasisti ei määrää mitään mitä minä teen tai miten minä elän. Lihaa syön koko elämän ajan, samoin kuin perheeni. Lennän perheeni kanssa niin paljon kuin lompakko antaa periksi ja sehän antaa.
It u hippi vassa rit voi järsiä lanttua maakuopissaan kun hyräytän mini ydinvoimalan käyntiin kartanon pihalla jotta saadaan virtaa tilusten sähkö-aitaan jolla roskaväki pysyy pois.
Huh näitä lapsellisuuspuuskia.
Jokaisen valintoja rajoitetaan lailla nykyäänkin.
Ilmastosyyt ovat mielestäni järkevämpiä rajoituksille kuin se, että joku uskonto paheksuu tai ei hyväksy tiettyjä asioita.
Kyllä ja olen tehnytkin niin ilman lainsäädäntöä, koska olen ollut jopa parikymmentä vuotta huolissani ilmaston lämpiämisestä ja saastumisesta.
Nykyinen kulutus ei voi jatkua loputtomasti, sillä jo nyt 50v aikana sillä on ollut tuhoisat seuraukset. Ihmisten kulutus ja ympäristön saastuttaminen alkoi n.70-80-luvulla eli varsin lyhyellä aikavälillä on tuhottu paljon ja sen ovat tehneet tämän päivän ihmiset.
Tämä näkyy myös luonnossa. Meillä vuokot kukkivat nyt huhtikuussa, kun vielä 80-luvulla vasta touko-kesäkuussa. Samoin pihassa on kasvanut ja kukkinut jo 10v japaninmangolia.
Samoin myrskyt ja rakkasateet lisääntyneet rajusti.
Luulet tekeväsi paljon, mutta todellisuudessa kaikki tuo on puuhastelua, ja kuulut huippusaastuttajiin. Lentäminen ja autoilu on ne, joista voisit vähentää. Mutta niistä sinä pidät, joten ei se käy.
Kun jokainen ajattelee samalla tavalla, niin ei tästä mitään tule.