Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhana nainen haluaa vielä

Vierailija
11.07.2019 |

Tämä kysymys on aina askarruttanut minua.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halut loppuivat kuin seinään vaihdevuosien alettua täysillä eli 51-vuotiaana. Onneksi ei ole miestä.

Ja tämähän on yksilöllistä, ei kaikkien halut lopu menopaussiin, päinvastoin.

Ehkä mullakin joskus tilanne muuttuu...

Huomattu, sillon ne vasta oikein alkaa, ne halut, kun kuukautiset loppuu. Kokemusta on. Koskaan ennen en ole ollut näin estoton.

Vierailija
42/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole vain lapsentekoa varten vaan naisenkin on lupa sekstata ihan vaan nautinnon vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 ja haluan aina vaan.

Vierailija
44/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 vuotias, ruuhavuosia elävä äiti ja vaimo. Millon haluan seksiä? En halua sitä. Niin paljon kaikkee tekemistä koko ajan, etten edes ehdi haluamaan. Eri asia, jos joku jakaisi tämän arjen kanssani, eikä aina olisi vain töissä. Että jep, en halua ollenkaan. 

Vierailija
45/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ ON OLLUT luonnon tarkoitus tehdä vanhemman naisen haluavan seksiä kun ei voi saada enää edes lapsia? Kummallista

t.ihmettelevä nainen

Naisten seksuaalisuus on kontrollissa, toisin kuin miesten jotka haluaa koko ajan panna, osa vaikka väkisin.

Miehiä joilla on lapsen tai elukan mieli ja aikuisen tarpeet, on liikaa.

Halu tehdä pahaa ja vahingoittaa naamioidaan "vain" seksivietiksi.

tämäkin saanut 13 ylänuolta ja 0 alanuolta.

Joko postaajalla on liikaa laitteita tai olette sairaita paskoja koko palstaporukka.

Vierailija
46/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 31 vuotias, ruuhavuosia elävä äiti ja vaimo. Millon haluan seksiä? En halua sitä. Niin paljon kaikkee tekemistä koko ajan, etten edes ehdi haluamaan. Eri asia, jos joku jakaisi tämän arjen kanssani, eikä aina olisi vain töissä. Että jep, en halua ollenkaan. 

Taikaseinästä rahat?

Lopeta asioiden haluaminen ja kuluttaminen

Vierailija
47/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58 v ja seksi on ihanaa. Ihanampaa kuin koskaan ennen elämässäni. 

Yksin jäätyäni hämmästyin, miten paljon innostuin miehistä pitkän ja seksittömän parisuhteen jälkeen. Olin satavarma, etten enää jaksaisi seksin takia hillua yhtään. Löysin kuitenkin kivan miehen, nuoremman, jonka kanssa suhde hurahti käyntiin ja hän on opettanut minua kokemaan seksistä aivan uusia asioita kokonaisvaltaisesti. Tosin olen niitä naisia, joiden kanssa pääsee vain puhumalla perille ja paras esileikki on hyvät keskustelut sekä rehevä huumori.

Vierailija
48/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi ole vain lapsentekoa varten vaan naisenkin on lupa sekstata ihan vaan nautinnon vuoksi.

Lupa?  Hienoa että on lupa, vielä kun olisi kiinnostusta.

Naiset eivät oikeasti eroa miehistä mitenkään

enkeli (kilttis) avioon

paholainen (jännis) vuoteeseen

Vierailija
49/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 58 v ja seksi on ihanaa. Ihanampaa kuin koskaan ennen elämässäni. 

Yksin jäätyäni hämmästyin, miten paljon innostuin miehistä pitkän ja seksittömän parisuhteen jälkeen. Olin satavarma, etten enää jaksaisi seksin takia hillua yhtään. Löysin kuitenkin kivan miehen, nuoremman, jonka kanssa suhde hurahti käyntiin ja hän on opettanut minua kokemaan seksistä aivan uusia asioita kokonaisvaltaisesti. Tosin olen niitä naisia, joiden kanssa pääsee vain puhumalla perille ja paras esileikki on hyvät keskustelut sekä rehevä huumori.

Ajatella jos et olisi ollut niin ahdasmielinen ja pidättyvä ensimmäisen ukkosi kanssa.

Vierailija
50/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
51/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

52v ja haluaisin useammin kuin mies .  Aiempi liitto oli runsaampi seksin tarjonnan suhteen, nykyinen taas sanoo, ettei näin paljon ollut seksiä hänen aiemmassa suhteessaan.

Molemmilla pitkät liitot takana.

Vierailija
52/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo kommentti oli, että takaseinästä rahat? 

Meillä on 2 laste, vanhempi 4 vuotias ja nuorempi 3 vuotias. Olemme miehen kanssa molemmat työelämässä, mutta arki kaatuu minulle. Lasten päiväkotiin viennit, haut, kaupassa käynnit, ruoanlaitto, pyykit, kodin siivous, nukuttamiset... kaikki! Teen klo 7-15 töitä ja ah, tuo on päivän helpointa aikaa, vaikkakin olen asiantuntijatehtävissä ja kiirettä on. Mies on yrittäjä, tekee yleensä töitä klo 7-18 + asiakastapaamiset ja/tai muut työt siihen päälle. Kotona on ehkä klo 20 aikoihin illalla. Siitä voi jokainen miettiä, kuinka ruuhkavuosissa täällä(kin) eletään ja seksi todellakin on olematonta, siis sitä ei ole. KOSKA OLEN NIIN VÄSYNYT!!! 

Oikeastaan en edes huomaisi eroa, asuuko mies kotona vai ei. Paitsi, että pyykkiä olisi vähemmän pestävänä. 

Vierailija
53/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin vielä seitsemänkymppisenä.

Yllättävän vanhana!

70-vuotiaalla sukulaisellani on fwb-suhde. Tykkää asua yksin, mutta seksihaluja vielä on.

Vierailija
54/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se loppuu siinä 45 vuotiaana viimeistään.

Mulla seksihalut hurahti käyntiin 46-vuotiaana eron jälkeen. Hommasin nuoremman miehen rakastajaksi.

Vierailija
55/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut tulee takaisin mahdollisen vaihdevuositauon jälkeen. Haluan kovasti, mutta tiedän etten enää koskaan harrasta seksiä kenenkään kanssa. Vähän surullista.

Nainen 59 v.

Vierailija
56/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v ei haluta yhtään.

Vierailija
57/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täysillä mukana. Nainen 59 v.

Höpölöpö..:::)

Vierailija
58/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vaihdevuodet jo pitkään, alkoivat kehittyä n 10 v sitten ja 3 v olen käyttänyt hormonikorvaushoitoa. Minusta on tullut tasaisesti lisääntyen seksihullu. Se alkoi silloin 10 v sitten lievänä, kun seksi alkoi ensimmäistä kertaa oikeasti kiinnostaa. Nuorena parikymppusenä en halunnut lainkaan. Nykyään viisikymppisenä näen vähän väliä pantavia miehiä ja ihastun. Onneksi oma miehenikin on tikissä kaikin puolin ja viriili. Ero on siis se, että olen alkanut kokea vahvaa kemiaa paljon useampien hiesten kanssa kuin nuorena, ja tunnen joitain kohtaan ihan puhdasta himoa.

Jos eroaisin, niin en varmaan menisi enää naimisiin tai muuttaisi yhteen kenenkään kanssa, sillä pidän omasta rauhasta, hankkisin vain pari miestä fwb-suhteisiin.

Vierailija
59/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 -vuotiaana loppui halut ja seksi. Eipä sillä että niitä hirveästi olisi ollut siihenkään asti.

N42

Vierailija
60/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella jos et olisi ollut niin ahdasmielinen ja pidättyvä ensimmäisen ukkosi kanssa.

Hölmö. Ei ole kyse ahdasmielisyydestä vaan biologiasta. Naisilla on nuorena aika olematon seksidraivi, se alkaa kiinnostaa nsisia vasta vanhemmiten hormoniuoiminnan muuttuessa.

Lisäksi on voinut olla väärä.mies puolisona. Kun einole ollut nuorena vahvaa halua, niin on menty yhteen väärän miehen kanssa ilman mitään kemiaa. Eihän kukaan halua ketä tahansa, vaikka kuinka yrittäisi haluta, sellaista miestä ei voi edes pakottautua koskemaan suunnilleen.

Moni nainen valitsee nuorena väärin siinä suhteessa, erityisesti jo haluaa perustaa perheen ja saada lapsia. Sitten kun lapset on hankittu, se seksuaalisesti väärä mies ei kiinosta enää lainkaan. Tämä on todella todella yleistä. Yksi kaverinikin on tehnyt niin ja lopetti seksin lapsen syntymään. Hän on väittänyt miehelleen, että se on muka luontaista kaikille naisille, mutta kuolaa todellisuudessa vieraita miehiä. Olen kehottanut häntä eroamaan niin järjettömästä suhteesta, mutta ei halua erota lapsen takia.

Sitten kun kohtaa miehen, johon tuntee kemiaa, niin halut ryöpsähtävät esiin. Joillain on periaatteena, ettei saa erota eikä.pettää, joten he kai sitten vaan tukahduttavat seksuaalisuutensa kokonaan. Se on surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi