Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhana nainen haluaa vielä

Vierailija
11.07.2019 |

Tämä kysymys on aina askarruttanut minua.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana? Tarkoitat kai minkä ikäisenä.

Vierailija
62/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihalut riippuu myös siitä seksikumppanista. Jos on sopimaton kumppani niin halut saattaa loppua jo nuorenkin, jos siis ei vaihda kumppania.

Yhteensopivan kumppanin kanssa seksi saattaa jatkua hyvin pitkäänkin.

Terv. Tämän kokenut ja loppua ei vielä tullut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla halut alkoi, kun erosin miehestäni 48-vuotiaana.

Vierailija
64/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

68v olen ja julkipuuma. Edellinen toyboy oli 31v.

Vierailija
65/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 ja on sekä naisia että miehiä seksikumppanina. Iän myötä tuntuu kokeilunhalu yltyvän

Vierailija
66/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo kommentti oli, että takaseinästä rahat? 

Meillä on 2 laste, vanhempi 4 vuotias ja nuorempi 3 vuotias. Olemme miehen kanssa molemmat työelämässä, mutta arki kaatuu minulle. Lasten päiväkotiin viennit, haut, kaupassa käynnit, ruoanlaitto, pyykit, kodin siivous, nukuttamiset... kaikki! Teen klo 7-15 töitä ja ah, tuo on päivän helpointa aikaa, vaikkakin olen asiantuntijatehtävissä ja kiirettä on. Mies on yrittäjä, tekee yleensä töitä klo 7-18 + asiakastapaamiset ja/tai muut työt siihen päälle. Kotona on ehkä klo 20 aikoihin illalla. Siitä voi jokainen miettiä, kuinka ruuhkavuosissa täällä(kin) eletään ja seksi todellakin on olematonta, siis sitä ei ole. KOSKA OLEN NIIN VÄSYNYT!!! 

Oikeastaan en edes huomaisi eroa, asuuko mies kotona vai ei. Paitsi, että pyykkiä olisi vähemmän pestävänä. 

Kommentti oli: eikö olisi kivaa ottaa taikaseinästä rahaa, molemmat vain lasten kanssa kotona.

Kuluttakaa vähemmän niin ei tarvitse tehdä noin paljon töitä. Suomi on täynnä perheitä joissa kumpikaan ei käy töissä ja hyvin pysyvät hengissä. Jaksaa sekstailla ja tehdä lisää lapsia!

Vierailija
67/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei halua seksiä oikeastaan minkään ikäisenä. Nuorempana hän suostuu pitkin hampain seksiin miehen mieliksi, mutta ainakin vakituisessa suhteessa tuossa noin neljänkympin iässä tulee lopullinen stoppi.

Vierailija
68/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin seksiä monta kertaa päivässä N50. Halut on vaan lisääntyneet vaihdevuosien jälkeen.

Vierailija
69/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo kommentti oli, että takaseinästä rahat? 

Meillä on 2 laste, vanhempi 4 vuotias ja nuorempi 3 vuotias. Olemme miehen kanssa molemmat työelämässä, mutta arki kaatuu minulle. Lasten päiväkotiin viennit, haut, kaupassa käynnit, ruoanlaitto, pyykit, kodin siivous, nukuttamiset... kaikki! Teen klo 7-15 töitä ja ah, tuo on päivän helpointa aikaa, vaikkakin olen asiantuntijatehtävissä ja kiirettä on. Mies on yrittäjä, tekee yleensä töitä klo 7-18 + asiakastapaamiset ja/tai muut työt siihen päälle. Kotona on ehkä klo 20 aikoihin illalla. Siitä voi jokainen miettiä, kuinka ruuhkavuosissa täällä(kin) eletään ja seksi todellakin on olematonta, siis sitä ei ole. KOSKA OLEN NIIN VÄSYNYT!!! 

Oikeastaan en edes huomaisi eroa, asuuko mies kotona vai ei. Paitsi, että pyykkiä olisi vähemmän pestävänä. 

Materia js rshanahneus vähemmälle js parisuhde tärkeämmäksi. Oma syysi.

Vierailija
70/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin kumppanista, toista haluaa koko ajan, toista ei ollenkaan. Ja seksi on parempaa kuin koskaan näin keski-ikäisenä.

Vierailija
71/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei halua seksiä oikeastaan minkään ikäisenä. Nuorempana hän suostuu pitkin hampain seksiin miehen mieliksi, mutta ainakin vakituisessa suhteessa tuossa noin neljänkympin iässä tulee lopullinen stoppi.

Jos sinä olet kohdannut vain haluttomia naisia, niin ainoa yhteinen nimittäjä siinä kuviossa olet sinä...

Vierailija
72/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä olet kohdannut vain haluttomia naisia, niin ainoa yhteinen nimittäjä siinä kuviossa olet sinä...

tai vesijohtovesi ja pillerit joita vedätte

Vierailija
73/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ ON OLLUT luonnon tarkoitus tehdä vanhemman naisen haluavan seksiä kun ei voi saada enää edes lapsia? Kummallista

t.ihmettelevä nainen

Luonnon tarkoitus on pitää mummo ja pappa yhdessä auttamassa lastenlasten kasvatuksessa. Seksi on siinä ollut se yhdessä pitävä liima.

Sen merkitys on nykyaikana heikentynyt. Mutta on tutkittu tosiasia, että ne parit, joiden apuna isovanhemmat ovat olleet, ovat pystyneet kasvattamaan enemmän lapsia aikuiseksi.

Vaikka alkuperäinen tarkoitus on muuttunut, niin kyllä se halu ja orkku kummasti piristävät vanhankin mieltä

Vierailija
74/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu. Mistähän johtuu, että olen kohdannut vain seksistä pitäviä naisia. Pari ( 40+ ikäisiä) kyllä tuumasi alkuun, että kerran viikossa tai harvemmin riittää. Mutta heistäkin tuli aivan kyltymättömiä, joka päivä oli saatava monesti. Ihmettelivät sitä itse enemmän kuin minä. Oma selitykseni oli, että he alkoivat luottamaan minuun siinä mielessä, että saivat olla täysin omana itsenään mitään ujostelematta ja arkailematta.

Olen jo 65+ vaari ja mummojen kanssa vehtaan. Hyvin tuntuu maistuvan edelleen. Tänä aamuna viimeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi