Miten vanhana nainen haluaa vielä
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
55v ja haluan vielä vaikka mitä. Mitähän haluja tarkoitat?
Seksihaluja. ap
Kyllä minä ainakin haluan, en tosin miestäni. Hän laukeaa ennen aikojaan ja yhdyntä on epätyydyttävä.
Masturboin useita krt viikossa.
54 v.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin haluan, en tosin miestäni. Hän laukeaa ennen aikojaan ja yhdyntä on epätyydyttävä.
Masturboin useita krt viikossa.
54 v.
Hienoa, että haluja on!
Ainakin vielä seitsemänkymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vielä seitsemänkymppisenä.
Yllättävän vanhana!
Vierailija kirjoitti:
Loppu jo alle 35v tommoset halut
Kaipaatko kuitenkin haluja?
Eihän iällä ole mitään tekemistä halujen kanssa. Seksistä nauttivat ihmiset nauttii siitä kuolemaansa asti tavalla tai toisella.
44v ja halut loppu pari vuotta sitten. Ei haittaa, koska en ole suhteessa, mutta oishan se vielä kiva joskus haluta. Ja myös sitten saadakin. Pelkkä haluaminen ilman saamista on aika hanurista.
Halut loppuivat kuin seinään vaihdevuosien alettua täysillä eli 51-vuotiaana. Onneksi ei ole miestä.
Ja tämähän on yksilöllistä, ei kaikkien halut lopu menopaussiin, päinvastoin.
Ehkä mullakin joskus tilanne muuttuu...
Vierailija kirjoitti:
44v ja halut loppu pari vuotta sitten. Ei haittaa, koska en ole suhteessa, mutta oishan se vielä kiva joskus haluta. Ja myös sitten saadakin. Pelkkä haluaminen ilman saamista on aika hanurista.
Minusta haluaminenkin on jo kivaa!
Olen 57 v nainen ja haluan aina enempi enempi seksiä :) Pitää vaan olla oikea kohde, onneksi nyt on, nuorempi komee vakipano, kyllä heiluu peitto monta kertaa viikossa. Suosittelen!
Niin kauan kun voi saada lapsia. Selvää biologiaa
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun voi saada lapsia. Selvää biologiaa
70v ei voi saada lapsia
MIKÄ ON OLLUT luonnon tarkoitus tehdä vanhemman naisen haluavan seksiä kun ei voi saada enää edes lapsia? Kummallista
t.ihmettelevä nainen
Varmasti vaihtelee.
Enemmän kuin seksiä, kaipaan halia, vahvaa syliä.
55v ja haluan vielä vaikka mitä. Mitähän haluja tarkoitat?