Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhana nainen haluaa vielä

Vierailija
11.07.2019 |

Tämä kysymys on aina askarruttanut minua.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seksihalut loppu siinä vaiheesaa kun näin peilistä oman roikkuvan läskimahani.

Ja se taas alkoi kehittyä, kun lopetin pitkäaikaisen ja kaikennielevän salarakassuhteen eli todellisuudessa kaiken seksin mitä minulla oli.

Vierailija
22/74 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ylläolevaan, nyt 43v salasuhde loppui 34v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51 ja haluan koko ajan. Mies suunnilleen saman ikäinen ja jaksaa myös. Pitkä liitto.

Vierailija
24/74 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ ON OLLUT luonnon tarkoitus tehdä vanhemman naisen haluavan seksiä kun ei voi saada enää edes lapsia? Kummallista

t.ihmettelevä nainen

Naisten seksuaalisuus on kontrollissa, toisin kuin miesten jotka haluaa koko ajan panna, osa vaikka väkisin.

Miehiä joilla on lapsen tai elukan mieli ja aikuisen tarpeet, on liikaa.

Halu tehdä pahaa ja vahingoittaa naamioidaan "vain" seksivietiksi.

Vierailija
25/74 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosiin loppuu varsinainen kiima, mutta pakottava tarve seksuaaliseen aktiin säilyy, kuitenkin harventuen, eikä kyky orgasmiin katoa mihinkään. 

Vierailija
26/74 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

58v. Vielä haluan. Noin 40v. Miehet jaksaa

Vierailija
27/74 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 v ja aviomieheni 60 v ja salarakkaani 43 v ovat täystyöllistettyjä minun tyydyttämisessä. Kiima ei todellakaan lopu vaihdevuosiin!

Vierailija
28/74 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun voi saada lapsia. Selvää biologiaa

Etkö tiedä, että on ihmisiä jotka eivät voi saada lapsia, vaikka ikä olisi sopiva.

Vierailija
29/74 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja nuori mies? Kiima? Ikinä en alentuisi itsestäni moista kirjoittamaan. Olen 55v ja rakastan epätäydellisen täydellistä miestä. En tunne mitään kiimaa mutta läheisyyttä ja hellyyttä, ja molemmille avointa seksiä, aina ei se kiinnosta, mutta usein lähden mukaan koska toinen haluaa. Ei se naaman komeus ole tärkeintä.

Olen siitä onnellisessa asemassa että voin hoitaa itseäni ja tuhlailla itseeni rahan lisäksi myös aikaa. Sanoisin näin että nykyään seksi ja haluaminen on toiselaista, paljon antavampaa mutta myös sitä että löytää oman tyytyvöisyyden aidosri.

Vierailija
30/74 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauskohtaista. Olen 55 ja haluan koko ajan enemmän. Kiimaa riittää kunhan olisi joku haluttava kohde.

Vierailija
31/74 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin haluan, en tosin miestäni. Hän laukeaa ennen aikojaan ja yhdyntä on epätyydyttävä.

Masturboin useita krt viikossa.

54 v.

Onko miehesi yrittänyt korjata vaivaansa? Mietin tätä siksi, kun aloin seurustelemaan miehen kanssa, joka laukeaa aivan liian nopeasti ja huolestuttaa, ettei se muutu paremmaksi missään vaiheessa.

Vierailija
32/74 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se loppuu siinä 45 vuotiaana viimeistään.

Vierailija
33/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 v täällä ja pelkään, ettei himot lopu ikinä. Olen kysynyt lääkäriltäkin, voiko olla joku sairaus kun haluaa niin paljon s*.

Tällä hetkellä s* kolmen eri miehen kanssa. Yksi huomattavasti nuorempi. Suhteet pelkkiä s*suhteita.

Yksi ei riitä, omanikäiset ei halua tarpeeksi usein.

Tarvisin päivittäin paljon.

Vierailija
34/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55 v täällä ja pelkään, ettei himot lopu ikinä. Olen kysynyt lääkäriltäkin, voiko olla joku sairaus kun haluaa niin paljon s*.

Tällä hetkellä s* kolmen eri miehen kanssa. Yksi huomattavasti nuorempi. Suhteet pelkkiä s*suhteita.

on sairasta, eikö lääkäri sanonut. Seksiaddiktio, joka on sairaus.

Vierailija
35/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on sairasta, eikö lääkäri sanonut. Seksiaddiktio, joka on sairaus.

Kävimme tilanteeni kyllä läpi eikä ole seksiaddiktio. Lääkäri kyseli monenlaista, eikä ollut syytä huoleen. Häntä nauratti.

Olen elänyt suuren osan elämästäni puutteessa kun en ole saanut mitä ja miten paljon tarvin.

Nyt olen tullut siihen tulokseen, etten enää kärvistele vaan pidän vaikka useampaa miestä vakituisesti aivan pelkässä s*tarkoituksessa.

Ketäpä se vahingoittaa? Kaikki olemme vapaita tekemään mitä haluamme, ketään ei petetä.

Lisäksi on muutama jonka kanssa pelkkää nettis*.

Halut ovat vain voimistuneet viime vuosina.

Odotan mielenkiinnolla miten tulevaisuudessa.

Onneksi on myös paljon miehiä, joilla on fetissi vanhemmasta naisesta. Nyt ei vielä ole tarpeen mutta kun olen oikeasti vanha niin sitten turvaudun heihin.

Tällä hetkellä nuorin rakastajani on 30 v. Sen nuorempiin en haluaisi sekaantua. Ehdokkaita on kyllä paljon parinkympin molemmin puolin, mutta se olisi itsestäni sairasta, he ovat melkein lapsia vielä.

Niin ja unelma toki olisi rakkaussuhde, jossa saa tarpeeksi hyvää s*. Voi voi.

Vierailija
36/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se loppuu siinä 45 vuotiaana viimeistään.

Toivottavasti ei. Oon 45v ja himokas, halut ovat lisääntyneet, kun lasten kasvettua jää enemmän vapaa-aikaa. Aviomieheni on myös hyvin aktiivinen ja kykenevä.

Vierailija
37/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ ON OLLUT luonnon tarkoitus tehdä vanhemman naisen haluavan seksiä kun ei voi saada enää edes lapsia? Kummallista

t.ihmettelevä nainen

Vaihdevuosu-ikäinen nainen on ennen ollut ainoa, jonja kanssa saattoi harrastaa seksiä ilman raskayden pelkoa. Eli luonnon tarkoitus on ollut perehdyttää nuorukaiset seksin saloihin. Katolinen kirkko teki lopun seksihurjastelusta 1700-luvulla esittämällä, että seksi vaihdevuosi-ikäisen naisen kanssa on erityisen tuomittavaa.

Vierailija
38/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmissa on tyypillistä sekä yliseksuaalisuus että haluttomuus. Kumpi siis tulee ensin, ikä vai mielenterveysongelmat, jos naisista kuitenkin jo nuorena noin puolet on mielenterveysongelmaisia?

Vierailija
39/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit väittävät, että vaihdevuosien hormonikorvaushoito tekee s*hulluksi.

Vierailija
40/74 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä vaihdevuosia eikä korvaushoitos t. Se 55 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän