Miksi mies tietoisesti haluaa pilata meidän loman?
Vietämme lomaviikkoa sukulaisten mökillä Turun saaristossa. Ollaan täällä minä, mun mies ja lapset 2 kpl sekä mun sisko.
Ollaan oltu täällä maanantaista ja vielä olisi yli viikko jäljellä.
Ongelma on se, että mies yrittää pilata meidän muiden loman. Hän ei halua esim ajaa Turkuun katselemaan nähtävyyksiä ja shoppailemaan, vaan pitää käydä lähikaupassa, missä ei ole kovin hyvä valikoima esim tuoretta lihaa.
Oltaisiin myös haluttu käydä yleisemminkin shoppailemassa ja vaikka syömässä ravintolassa.
Mies on myös puhunut meidän lapset puolelleen niin ettei hekään halua lähteä mihinkään täältä mökiltä.
Jotenkin meillä ei taaskaan mennyt yksiin nämä ajatukset lomasta. Kun sanotaan että mennään mökille, eihän se tarkoita että siellä täytyy olla koko ajan?!?!
Kommentit (54)
Aikuiset naiset.
Menkää keskenänne shoppailemaan, tilatkaa vaikka taksi jos kyydistä kiikastaa.
Ne joita kiinnostaa menevät ja tekevät. Suurempaa loman pilaamista on haluttomien pakottaminen mukaan kuin se että ei lähde jos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla eikä siskolla ei ole ajokorttia että voisitte lähteä käymään siellä Turussa?
Mulla ei ole ja sisko ei haluu ajaa manuaalilla. Ap
Eikö ne voi lähteä Turkuun, jotka sitä haluaa? Onko koko porukan oltava joka Päivä kokoajana yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla eikä siskolla ei ole ajokorttia että voisitte lähteä käymään siellä Turussa?
Mulla ei ole ja sisko ei haluu ajaa manuaalilla. Ap
Eli sehän on sitten siskon syy kun hän ei halua ajaa manuaalilla, jos se ei olisi ongelma, oisitte jo Turussa.
No olisiko pitänyt taas vaikka ihan vahingossa kysyä siltä mieheltä, että haluaako se sinne mökille ja jos haluaa, niin mitä se haluaa siellä tehdä. Että kun minä olen ajatellut, että siellä mökillä käydään nukkumassa ja muu aika vietetään siskon kanssa Turussa shoppailemassa ja kiertelemässä, niin onhan tämä ok sinulle? Olisi ehkä siinä vaiheessa saanut sanottua, että hänelle mökkeily tarkoittaa juuri sitä mökkeilyä. Varmasti nyt kuvitellut, että oikeasti pääsee mökille rentoutumaan, niin ei sitten mikään ihme, jos ei kiinnosta rouvien kuskina toimiminen.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset naiset.
Ne joita kiinnostaa menevät ja tekevät. Suurempaa loman pilaamista on haluttomien pakottaminen mukaan kuin se että ei lähde jos ei kiinnosta.
Turkuun on täältä yli 60 km eli aika kallis taksimatka. Ap
Miehen syy kun sisko ei halua ajaa manuaalilla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset naiset.
Turkuun on täältä yli 60 km eli aika kallis taksimatka. Ap
Lomailu ei ole ilmaista.
Siskoltas pitäis ottaa ajokortti pois jos ei pysty manuaalivaihteista käsittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne voi lähteä Turkuun, jotka sitä haluaa? Onko koko porukan oltava joka Päivä kokoajana yhdessä?
Miten täältä pääsee? Emmä tiedä kulkeeko täällä jotain busseja. Ja taksi maksaisi jotain 100€. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehen syy kun sisko ei halua ajaa manuaalilla 😂
Ja mies nyt sitten tietoisesti pilas loman 😆
Eli mies ei suostu teidän kuskiksi niin loma on pilalla. Nyyh.
Vierailija kirjoitti:
No olisiko pitänyt taas vaikka ihan vahingossa kysyä siltä mieheltä, että haluaako se sinne mökille ja jos haluaa, niin mitä se haluaa siellä tehdä. Että kun minä olen ajatellut, että siellä mökillä käydään nukkumassa ja muu aika vietetään siskon kanssa Turussa shoppailemassa ja kiertelemässä, niin onhan tämä ok sinulle? Olisi ehkä siinä vaiheessa saanut sanottua, että hänelle mökkeily tarkoittaa juuri sitä mökkeilyä. Varmasti nyt kuvitellut, että oikeasti pääsee mökille rentoutumaan, niin ei sitten mikään ihme, jos ei kiinnosta rouvien kuskina toimiminen.
En nyt ihan ymmärtänyt sun pointtia. Kannattaisko opetella tiivistämään? Ap
Laita roikkosi kunnolla tiskiin ja käy flirttaamassa naapurimökin Artsille, haluaisiko hän viedä sinut ja idioottisiskosi ostoksille. Maksat sitten vaikka luonnossa.
Mulle tulikin paha mieli tästä ketjusta. Ap
Laitatte autosta kakkosen päälle ja ajatte kakkonen silmässä Turkuun asti, sehän on vähän niin kuin automaattivaihteen kanssa ajelisi👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan ymmärtänyt sun pointtia. Kannattaisko opetella tiivistämään? Ap
No tuo sun ongelma on sitä luokkaa, etten yhtään ihmettele ettet ymmärtänyt. Mut hei tsemppiä sulle ja haluttomalle siskolle ♥️
Eipä taida siskokaan haluta, tekosyy tuo ettei muka halua manuaalilla 60 kilsan matkaa ajaa. Miksi ihmeessä ei haluaisi? Jos nyt yleensä tykkääkin automaatilla enempi ajaa niin mitä sitten, kyllä se välillä menee vähemmänkin mieluisalla ajopelillä jos oikeasti jonnekin haluaa, ja tuo matka menee alle tunnissa.
PS. Kannattaa hankkia se ajokortti niin ei tarvi koko elämäänsä olla muiden kuskattavana.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulikin paha mieli tästä ketjusta. Ap
Ei se mitään, meillä muilla on hauskaa sun uusavuttomuuden kanssa 😂
Provo. Mies takuulla veisi teidät molemmat lähimmälle Turkuun vievälle bussipysäkille ihan vaan saadakseen itselleen ja lapsille vapaapäivän.