Miksi mies tietoisesti haluaa pilata meidän loman?
Vietämme lomaviikkoa sukulaisten mökillä Turun saaristossa. Ollaan täällä minä, mun mies ja lapset 2 kpl sekä mun sisko.
Ollaan oltu täällä maanantaista ja vielä olisi yli viikko jäljellä.
Ongelma on se, että mies yrittää pilata meidän muiden loman. Hän ei halua esim ajaa Turkuun katselemaan nähtävyyksiä ja shoppailemaan, vaan pitää käydä lähikaupassa, missä ei ole kovin hyvä valikoima esim tuoretta lihaa.
Oltaisiin myös haluttu käydä yleisemminkin shoppailemassa ja vaikka syömässä ravintolassa.
Mies on myös puhunut meidän lapset puolelleen niin ettei hekään halua lähteä mihinkään täältä mökiltä.
Jotenkin meillä ei taaskaan mennyt yksiin nämä ajatukset lomasta. Kun sanotaan että mennään mökille, eihän se tarkoita että siellä täytyy olla koko ajan?!?!
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne voi lähteä Turkuun, jotka sitä haluaa? Onko koko porukan oltava joka Päivä kokoajana yhdessä?
Miten täältä pääsee? Emmä tiedä kulkeeko täällä jotain busseja. Ja taksi maksaisi jotain 100€. Ap
Kannattaa varmaan just kysyä AV:lta miten sieltä pääsee Turkuun, eikä missään nimessä vaan ite kannata edes yrittää googlata asiaa🤣
Naiset: ajakaa nyt ihmeessä ajokortti ettette jää miehenne armoille kuljetuskysymyksissä. Nolo olla jumissa, jos mies ei suostu kuskiksi.
Miksi sun sisko on mukana perhelomalla? Kiukuttelisin minäkin.
Kumpi nyt pilasi loman? Mies joka ei kiinnosta lähteä kuskille shoppailureissulle, vai nainen, joka ei keksi keinoa päästä sinne shoppailemaan ilman miehen apua, kun ei ole tullut hankituksi ajokorttia? Muistat kai murista ja nurista asiasta miehelle vähintään vartin välein?
Googlaa nauvo turku bussi niin löydät aikataulut, pyydä miestä kuskaan pysäkille ja muista kylmälaukku mukaan, niin ongelma ratkaistu.
Katso Föli. fi
Siel on aikataulut ja reitit ym mitä tarviit bussilla kulkemiseen.lakkaa olemasta avuton!
Mene siskosi kanssa kahdestaan, mikäs sen mukavampaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla eikä siskolla ei ole ajokorttia että voisitte lähteä käymään siellä Turussa?
Mulla ei ole ja sisko ei haluu ajaa manuaalilla. Ap
Näin paljastui provo heti muutaman viestin jälkeen. Ja jos ei ole provo ja nuo ovat "syyt", niin pidä turpasi kiinni, jos olet noin avuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen syy kun sisko ei halua ajaa manuaalilla 😂
Ja mies nyt sitten tietoisesti pilas loman 😆
Tietoisesti osti manuaalin ettei vaimo pääse siskonsa kanssa Turkuun shoppailemaan. Varmisti sillä että vaimon loma menee pilalle kun itse vain nauttii kesästä. Itsekäs minäminäminänarsistisika ja kontrollifriikki.
Ap:lla ei ole korttia, joten ap:n mies on tuossa perheessä se, joka ajaa aina, oli sitten kyseessä mökki-/lomareissut ja sukulaisvierailut tai arjen menot kuten lasten kuskailut, harrastukset ja kauppareissut. En yhtään ihmettele ettei enää huvita lähteä kesken mökkeilyn kuskaamaan rouvia Turkuun shoppailemaan.
En mä ainakaan osaisi kuvitellakaan että jättäisin tuollaisen perustaidon hankkimatta ja sitten odottaisin toisen toimivan jonain huvikuskina itselleni. Se autokoulu nyt ei kovin iso ponnistus kuitenkaan ole.
Te voitte siskon kanssa leikkiä kauppaa kuten lapsina, lauta vaan kahden kiven päälle ja kävyistä ja kivistä shoppailut käyntiin.
Ensi kerralla Nizzaan. Ranta, museot ja shoppailu, kaikki onnistuu.
Kai nyt kaksi aikuista ihmistä osaa mennä ostoksille ilman miehen apua?
Oikeesti!!! Miten joku tietää mis me ollaan?!?! Onko täällä joku, joka tunnisti meidät?!?!!! Ap