Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisihteet kestäisi paremmin jos nussittais enemmän?

Vierailija
11.07.2019 |

?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvyys että kestäisi paremmin.

Vierailija
2/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kieltämättä kiva saada useammin. Mies pamautti paksuksi (halusimme molemmat lapsen), mutta ei halua panna paksua. Näin rv37 ja saanut viimeksi saanut seksiä kk sitten, vaikuttaa suhteeseen negatiivisesti.

Vierailija
4/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tälleen 20 vuoden jälkeen ollaan ihan muista syistä yhdessä.

Johan sitä jokusen tuhatta kertaa on tullut nusaistua keskenämme.

Vierailija
5/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Nuorena naisena tapailin kiinnostavaa miestä ja meillä synkkasikin hyvin. Mutta hän kertoi olevansa himonusuttelija - osoitti kyllä merkkejäkin siitä. Se sai minut pakokauhun valtaan ja lopetin suhteen. Halusin varjella herkintäni, ikävä olla ihan nilellä.

Vierailija
6/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos on seksiä niin ainakin on himoa, kiintymystä ja varmaan sitä rakkauttakin. Jos ei ole seksiä niin pitää olla sitten molemmilla kaverillinen kiintymys toiseen, jotta pysyy yhdessä.

Meiltä loppui nuo kaikki. Yli 20 vuoden aikana oli useita jopa puolen vuoden taukoja seksissä, mutta yhdessä piti jonkinmoinen kaveruus ja yhdessä perheen huolto. Sitten tuli se lopullinen 2,5 vuoden seksittömyys, täydellinen koskemattomuus ja lopulta puhumattomuus ja ero.

Vierailija
7/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäisivät paremmin jos ihmiset haluaisivat toisiaan enemmän.

Vierailija
8/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne kestäisi kun suhteen osapuolet panisivat toisiaan eikä ulkopuolisia

Vierailija
9/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kestä kyllä kun himonusuttelevan naisen kanssa pettää kunto :(

Vierailija
10/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Jos on seksiä niin ainakin on himoa, kiintymystä ja varmaan sitä rakkauttakin. Jos ei ole seksiä niin pitää olla sitten molemmilla kaverillinen kiintymys toiseen, jotta pysyy yhdessä.

Meiltä loppui nuo kaikki. Yli 20 vuoden aikana oli useita jopa puolen vuoden taukoja seksissä, mutta yhdessä piti jonkinmoinen kaveruus ja yhdessä perheen huolto. Sitten tuli se lopullinen 2,5 vuoden seksittömyys, täydellinen koskemattomuus ja lopulta puhumattomuus ja ero.

Tämä oli ihan niin kuin meidän tarina. 

Vierailija
11/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi osa-alue kyllä. Pitää tiedostaa että kyseessä PARIsuhde. Tuntuu hyvältä olla yhdessä, arvostat toista, rakkastat toista ja myös osoitat ja sanot sen. Jos vaan on ja elämä soljuu niin kavereita siinä kohta ollaan. Ja jos puoliso ei enää himota niin pitäisi uskaltaa kohdat totuus et voi päättää jatkosta.

Joskushan vaan käy niin että toinen ei enää miellytä. Joskus se on vaan hukkunut arjen kiireisiin.

Ainakin internetin perusteella ihmisissä on liikaa minäminäminä ihmisiä parisuhteessa. Parisuhde on kompromisseja. Kaikesta omasta ei tarvi luopua mutta joustaa pitää puolin toisin.

MINUN rahat, MINUN harrastukset, MINUN loma, MINUN kämppä, MINUN oma aika, MINUN ruuat.

Eipä tuo ole ihme ettei hetken päästä seksikään kiinnosta.

Vierailija
12/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta ei ole jos ei siinä ole seksiä. Ollaan vaan kämppiksiä tai yhteisessä lastenhoitosuhteessa olevia yksilöitä. En usko että rakkaus kukoistaa ilman seksiä ja itsellä yli kuukauden tauko ilman pätevää terveydellistä syytä, tarkoittaisi mulle samaa kuin "en välitä sinusta" ja katsoisin olevani oikeutettu hoitamaan seksiasiat suhteen ulkopuolella. 

En vain voi käsittää ihmisiä, jotka pihtaa seksiä, ihan kuin se olisi itseltä jotakin pois tai etteikö aikaa riittäisi. Tekosyitä ja asukoon itsekseen sellainen ihminen, joka seksiä pihtaa, mitä sillä ystäväänsä kiusaamaan..

Vierailija
13/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestäisivät paremmin jos ihmiset haluaisivat toisiaan enemmän.

Meillä minä haluan miestäni mutta mieheni alastomien naisten kuvia. Niitä jaksaa jokapäivä tuijottaa mutta seksiä ei jaksa harrastaa kanssani kun on niin väsynyt. No mikäa siinä. Eroa mietin. Mitä sitä suhteeseen kun ei kelpaa

Vierailija
14/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No shit Sherlock

Vierailija
15/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi osa-alue kyllä. Pitää tiedostaa että kyseessä PARIsuhde. Tuntuu hyvältä olla yhdessä, arvostat toista, rakkastat toista ja myös osoitat ja sanot sen. Jos vaan on ja elämä soljuu niin kavereita siinä kohta ollaan. Ja jos puoliso ei enää himota niin pitäisi uskaltaa kohdat totuus et voi päättää jatkosta.

Joskushan vaan käy niin että toinen ei enää miellytä. Joskus se on vaan hukkunut arjen kiireisiin.

Ainakin internetin perusteella ihmisissä on liikaa minäminäminä ihmisiä parisuhteessa. Parisuhde on kompromisseja. Kaikesta omasta ei tarvi luopua mutta joustaa pitää puolin toisin.

MINUN rahat, MINUN harrastukset, MINUN loma, MINUN kämppä, MINUN oma aika, MINUN ruuat.

Jos joudut tekemään niin paljon pieniä ja isoja kompromisseja, että kompromissien teko on sinusta keskeinen osa parisuhdetta, olet väärän ihmisen kanssa suhteessa. Ei tuollainen toimi pidemmän päälle. Molempien on saatava haluamansa.

Vierailija
16/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käytettävissä seksittömiin parisuhteisiin, joten siinä mielessä allekirjoitan väitteen. Jos seksi loppuu, loppuu myös parisuhde. Yhtään yli kahden viikon seksitaukoa ei ole parisuhteissani ollut.

Vierailija
17/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdetta ei ole jos ei siinä ole seksiä. Ollaan vaan kämppiksiä tai yhteisessä lastenhoitosuhteessa olevia yksilöitä. En usko että rakkaus kukoistaa ilman seksiä ja itsellä yli kuukauden tauko ilman pätevää terveydellistä syytä, tarkoittaisi mulle samaa kuin "en välitä sinusta" ja katsoisin olevani oikeutettu hoitamaan seksiasiat suhteen ulkopuolella. 

En vain voi käsittää ihmisiä, jotka pihtaa seksiä, ihan kuin se olisi itseltä jotakin pois tai etteikö aikaa riittäisi. Tekosyitä ja asukoon itsekseen sellainen ihminen, joka seksiä pihtaa, mitä sillä ystäväänsä kiusaamaan..

Puheesi on vähän ristiriitainen. Mielestäsi parisuhdetta ei ole jos siinä ei ole seksiä. Okei. Miksi sitten olet siihen valmis jäämään ja vaan hakemaan seksin ulkopuolelta? Sun ajatuksen juoksullahan yli kuukauden tauon jälkeen pakkaat laukkusi ja sanot että tämä oli tässä. Vai että oikein OIKEUTETTU hakemaan seksiä XD

Parisuhde ei ole myöskääm pelkkää seksiä. Tilanteita on niin monta kuin on parisuhteita. Oletan kylmästi että olet mies. Viiskymppisenä sairastut eturauhasyöpään eikä leikkauksen jälkeen seiso. Vaimo toteaa, että tää oli tässä. Käytän oikeuttani hakea seisokkia muualta.

Kun on parisuhteessa niin pitää selvittää mistä pihtaaminen johtuu. Eikö seksi tunnu hyvältä? (ei sitä halua harrastaa jos se ei tunnu hyvältä) Onko tunteet lopahtaneet? Eikö toinen enää himota? Jos toinen toteaa ettei himota, niin sittenhän siinä on ratkaisuja edessä. Voiko tehdä jotain että himottaisia? jos ei niin sitten erotaan tai todetaan että käy hakemassa tyydytyksen muualta (eikä tuo tauteja tai pane paksuksi/pamahda paksuksi sitä panokaveria)

Vierailija
18/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joudut tekemään niin paljon pieniä ja isoja kompromisseja, että kompromissien teko on sinusta keskeinen osa parisuhdetta, olet väärän ihmisen kanssa suhteessa. Ei tuollainen toimi pidemmän päälle. Molempien on saatava haluamansa.

Mitä jos molempien ei ole mahdollista saada haluamansa? Silloin vaihtoehdot ovat a) kompromissi b) toinen luovuttaa. Jos huomaatte, että ihan kaikessa haluatte eri asioista ja kummankin pitää saada omansa - mikäs parisuhde se on? Kun huomaatte, ettei olekaan mitään yhteistä? Entä jos toinen haluaa lapsen ja toinen ei? Toinen haluaa panna kakkoseen, toinen ei? Miten ratkaiset nämä, että molemmat saa haluamansa?

Parastahan se on, jos asioista on samanlaiset näkemykset. Silloin ei tarvi tehdä niitä kompromisseja. 

Minulle parisuhteen keskeinen osa on se, että molemmilla on hyvä olla. Joskus löytyy yhteinen sävel, joskus tehdään asiassa kompromissi.  Omassani hienoa että esim lomamatkoista meillä on täysin samanmoiset mieltymykset. Ei tarvi riidellä, ei tarvi tehdä kompromissejä. Ei tarvi lähteä erikseen lomalle.

Kumpaakaan ei kiinnosta baareissa riekkuminen. Siitäkään ei tarvi tehdä kompromisseja eikä toisen mököttää. Kumpikin tekee kotitöitä. Harrastuksia meillä on erilaisia, mutta myös muutama yhteinen.

Vierailija
19/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos molempien ei ole mahdollista saada haluamansa? Silloin vaihtoehdot ovat a) kompromissi b) toinen luovuttaa. Jos huomaatte, että ihan kaikessa haluatte eri asioista ja kummankin pitää saada omansa - mikäs parisuhde se on? Kun huomaatte, ettei olekaan mitään yhteistä? Entä jos toinen haluaa lapsen ja toinen ei? Toinen haluaa panna kakkoseen, toinen ei? Miten ratkaiset nämä, että molemmat saa haluamansa?

Eroamalla. Juurihan sanoin, että jatkuvat kompromissit ovat merkki siitä, että ollaan yhdessä väärän ihmisen kanssa.

Vierailija
20/29 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puheesi on vähän ristiriitainen. Mielestäsi parisuhdetta ei ole jos siinä ei ole seksiä. Okei. Miksi sitten olet siihen valmis jäämään ja vaan hakemaan seksin ulkopuolelta? Sun ajatuksen juoksullahan yli kuukauden tauon jälkeen pakkaat laukkusi ja sanot että tämä oli tässä. Vai että oikein OIKEUTETTU hakemaan seksiä XD

Parisuhde ei ole myöskääm pelkkää seksiä. Tilanteita on niin monta kuin on parisuhteita. Oletan kylmästi että olet mies. Viiskymppisenä sairastut eturauhasyöpään eikä leikkauksen jälkeen seiso. Vaimo toteaa, että tää oli tässä. Käytän oikeuttani hakea seisokkia muualta.

Kun on parisuhteessa niin pitää selvittää mistä pihtaaminen johtuu. Eikö seksi tunnu hyvältä? (ei sitä halua harrastaa jos se ei tunnu hyvältä) Onko tunteet lopahtaneet? Eikö toinen enää himota? Jos toinen toteaa ettei himota, niin sittenhän siinä on ratkaisuja edessä. Voiko tehdä jotain että himottaisia? jos ei niin sitten erotaan tai todetaan että käy hakemassa tyydytyksen muualta (eikä tuo tauteja tai pane paksuksi/pamahda paksuksi sitä panokaveria)

Jos kumppanillani on seksuaalisia tarpeita, joihin en pysty vastaamaan, ja hän on sen vuoksi onneton, vaihtoehdot ovat silloin suhteen avaaminen tai ero. Tämä on täysin itsestäänselvää. Kenenkään ei tule olla suhteessa, josta ei saa niitä asioita, joita parisuhteelta hakee.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän