Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö Paypalille annettu oma matkapuhelinnumero (vahvistuskoodin lähetys) olla kansaninvälisessä muodossa?

Vierailija
11.07.2019 |

Terv. Tumpelo

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tietenkin. +358 eteen.

Vierailija
2/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paypal ei tunne suomalaisia puhelinnumeroita joten maatunnus eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meni sitten sillälailla että koska olin antanut oman puhelinnumeron väärässä muodossa niin tuossa väärässä muodossa sitten myös pääsin lopulta kirjautumaan tililleni. Eli he eivät kyenneet sitä tekstiviestiä lähettämään.

Nyt pitäisi sitten keksiä paikka missä tuo puhelinnumero vaihdetaan siihen oikeaan muotoon, voi ostot tyssätä syksyllä ilaman tuota tekstarina tuleva vahvustuskoodia. Viimeksi olen käyttänyt tätä tiliä pari vuotta sitten:)

ap.

Vierailija
5/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin etten voikaan muokata puhelinnumeroa tilin sisällä ollessani, koska he eivät voi lähettää vahvistuskoodia matkapuhelimeeni, koska numero ei ole kansaninvälisessä muodossa:)

Hauska paradoksi.

Teen niin että kirjaudun ulos ja koitan uudestaan.

ap.

Vierailija
6/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä meni sitten sillälailla että koska olin antanut oman puhelinnumeron väärässä muodossa niin tuossa väärässä muodossa sitten myös pääsin lopulta kirjautumaan tililleni. Eli he eivät kyenneet sitä tekstiviestiä lähettämään.

Nyt pitäisi sitten keksiä paikka missä tuo puhelinnumero vaihdetaan siihen oikeaan muotoon, voi ostot tyssätä syksyllä ilaman tuota tekstarina tuleva vahvustuskoodia. Viimeksi olen käyttänyt tätä tiliä pari vuotta sitten:)

ap.

Kuvittelisin, että asetuksista?

Vierailija
7/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista missä muodossa olen antanut Paypaliin puhelinnumeroni, mutta tiedoissani näyttää olevan ihan suomalaisessa muodossa. Pitäisikö varmuuden vuoksi muuttaa?

Vierailija
8/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin etten voikaan muokata puhelinnumeroa tilin sisällä ollessani, koska he eivät voi lähettää vahvistuskoodia matkapuhelimeeni, koska numero ei ole kansaninvälisessä muodossa:)

Hauska paradoksi.

Teen niin että kirjaudun ulos ja koitan uudestaan.

ap.

Taitaa olla niin että tuota väärin  ilmoitettua puhelinnumeroa ei voi enää korjata millään konstilla ja parasta siirtää rahat pois ja lopettaa tili.

ap.

Vierailija
9/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista missä muodossa olen antanut Paypaliin puhelinnumeroni, mutta tiedoissani näyttää olevan ihan suomalaisessa muodossa. Pitäisikö varmuuden vuoksi muuttaa?

Ei pysty muuttamaan, ellei sitten jotenkin asiakaspalvelun kautta.

En ainakaan ole löytänyt konstia.

Taitaa tili olla käyttökelvoton muutaman kuukauden päästä kun tunnuslukutaulukko vaatii puhelinvarmistuksen.

ap.

Vierailija
10/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Vaihtamista varten haluavat ensin lähettää tekstarin ja se ei onnistu koska puhelinnumero on suomalaisessa muodossa. Vaihtaminen tyssää tähän.

ap.

Vierailija
11/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä puhelinnumeron vaihtamisen mahdottomuus on tehty tietysti asiakkaan turvan takia. Eli oma vika kun sen alkujaan väärässä muodossa annoin.

ap.

Vierailija
12/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Vaihtamista varten haluavat ensin lähettää tekstarin ja se ei onnistu koska puhelinnumero on suomalaisessa muodossa. Vaihtaminen tyssää tähän.

ap.

LÄhetä sähköpostia ellet halua soittaa.

Olen asioinut Paylin kanssa aina pelkästään sähköpostin välityksellä, koskaan heiltä ei ole tullut mitään ilmoituksia puhelimitse.

Vierailija
13/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tili olla käyttökelvoton muutaman kuukauden päästä kun tunnuslukutaulukko vaatii puhelinvarmistuksen.

ap.

Mikä on Paypalin tunnuslukutaulukko? Ikinä kuullutkaan moisesta.

Vierailija
14/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Mikä on Paypalin tunnuslukutaulukko? Ikinä kuullutkaan moisesta.

Olet oikeassa. Mitä sekoilen 😒

ap.

ps. kiitos ja näkemiin

Vierailija
15/15 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

ap.

LÄhetä sähköpostia ellet halua soittaa.

Olen asioinut Paylin kanssa aina pelkästään sähköpostin välityksellä, koskaan heiltä ei ole tullut mitään ilmoituksia puhelimitse.

No näinhän se onkin.

Eihän tuo väärä puhelinnumero mitään haittaa kun ei sitä kysytä ostotapahtumissa.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä