Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen mies sekaisin.

M46
11.07.2019 |

Tämä on kovin hämmentävää..

Olen onnellisesti naimisissa, jo 16 vuotta. Lapsia, kaksi varhaisteiniä, talo maksettu, säännöllinen työ... Elämä on kaikin puolin mallillaan. Elämä on asettunut seesteiseksi, arki on arkea ja lomilla reissataan kokoperheen voimin.

Olen ollut uskollinen, ei koskaan edes vieraat ole käyneet mielessä. Vaimoni on myös ns. yhden miehen nainen, ei koskaan ole tullut epäilyksiä mihinkään suuntaan - meillä luotto pelaa.

Ainut pieni pilvi aurinoisella taivaalla on että elämme kuin sisko ja veli - petipuuhat on jäänyt vuosia sitten :( Mutta olen sopeutunut,ja vaimo on sopeutunut, eikä se ole kuitenkaan elämää määrävä ongelma ole ollut - elämässä on muutakin.

Sitten viimeviikolla...
Kävin eräässä huoltokohteessa, siellä konttorissa oli Hän - jäädyin kokonaan kun katseemme kohtasi - vain ehkä pariksi sekunniksi. Jutustelimme jotain pientä ko. työtehtävääni liittyen... Hän on persoonallisen kaunis, ihana hymy, silmät kuin tähdet. Hänen ääni, kuin ... En osaa häntä oikein kuvailla, sanat eivät tee oikeutta hänelle. Sydän pysähtyy ja hengitys salpaantuu kun vain ajattelen häntä. Olettaisin hänen iäksi noin 25, itse olen siis 46,

Tästä on nyt viikko kun hänet tapasin, enkä saa häntä ajatuksistani! Tämä jo rupeaa siis häiritsemään olemistani. Laskun kuittauksesta pongasin hänen nimen ja nyt olen googlettanut hänet Fascebookista ( en ole Facessa itse) ja stalkannut hänen kuvaansa - huokaus...

Haluaisin hänet vaikka Esson baariin kahville, riittäisi että saisin istua hänen kanssaan hetkisen, ja katsoa syvälle silmiin.

En halua kuitenkaan rikkoa kenenkään sydäntä - vähiten vaimoni, tai hänen (ihstukseni). Eli en rupea suhteeseen, mutta olisiko tällä nuorella naisella oikeus tietää, että hänellä on tällainen "fani" joka on ihastunut korviaan myöten...
Olen usein kuullut, "kukaan ei pidä minusta" tapauksiin, ja varsinkin nuorilla se saattaa olla elämää suurempi kysymys.

Olen aivan ihmeissäni, koska en kertakaikkiaan olettanut tällaista itsestäni, jos pystyisin unohtamaan ihastukseni sormia napsauttamalla, mutta kun en voi!

Haluaisin tietää mitä mieltä olette, haluaisitko nuorena naisena kuulla että vanha ukkomies on sinuun aivan...

Kommentit (354)

Vierailija
81/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisia vainoavat somessa täysin estoitta. Kauheaa.

Vierailija
82/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää viisikymppiset luulee olevansa jotain lahjoja nuorille naisille? Miten ap kuvittelee saavansa kys. naisen Essolle ( 😂😂 ) eipä taida lähteä, äläkä edes kysy ettet nolaa itseäsi ja aiheuta ahdistusta ilmapiirissä. Olen nähnyt MUUTAMAN oikeasti nuorekkaan ja hyvin säilyneen 45+ miehen mutta kaikki setämiehet kaljamahan ja spederenkaan kokoon katsomatta luulevat edustavansa tätä porukkaa. Hyi vitt* joitain itsekritiikkiä oikeasti! Tuossa ylempänä oli teksti vanhemmalta naiselta joka on ihastunut poikansa kaveriin MUTTA ei edes yritä kuvitella mitään koska TIETÄÄ että ei ole mahdollisuuksia ja koko ajatus on muutenkin älytön. Miten te äijän käppänät ette itse näe omaa, todellista tilaanne?? T. Aika ärsyyntynyt nuori nainen

Juu, juu. Nuori nainen olet varmasti ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nää viisikymppiset luulee olevansa jotain lahjoja nuorille naisille? Miten ap kuvittelee saavansa kys. naisen Essolle ( 😂😂 ) eipä taida lähteä, äläkä edes kysy ettet nolaa itseäsi ja aiheuta ahdistusta ilmapiirissä. Olen nähnyt MUUTAMAN oikeasti nuorekkaan ja hyvin säilyneen 45+ miehen mutta kaikki setämiehet kaljamahan ja spederenkaan kokoon katsomatta luulevat edustavansa tätä porukkaa. Hyi vitt* joitain itsekritiikkiä oikeasti! Tuossa ylempänä oli teksti vanhemmalta naiselta joka on ihastunut poikansa kaveriin MUTTA ei edes yritä kuvitella mitään koska TIETÄÄ että ei ole mahdollisuuksia ja koko ajatus on muutenkin älytön. Miten te äijän käppänät ette itse näe omaa, todellista tilaanne?? T. Aika ärsyyntynyt nuori nainen

Niinpä. Nuoret ovat jossain muualla kuin av:lla.

Vierailija
84/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä teitä, jotka olette selibaatissa kuukausia ja jopa vuosia avioliitossa.  Olen yli 70 ja naimisissa lähes 50 vuotta.  Seksi kuuluu suhteeseemme noin 3-5 päivän välein ja näin on jatkunut koko avioliittomme ajan.  Ei seksin tarvitse olla eikä se voikkaan olla intohimoista, mutta se on välttämätönsä kohtuullisen suhteen säilyttämiseksi.  Mielestäni se on ihan järjellistä toimintaa suhteen kannalta.

Sanaa mieltä, vaikka olen "vasta" 37 v. ja avioliittoa takana 10 v. Neljä lasta.

Tässä kesällä oli noin kuukauden tauko, ettei ollut seksiä tai edes suutelua. Syy taukoon oli vain väsymys ja yhteisen ajan puute. Muuten meni ok, olimme kuin kämppikset mutta jotain olennaista puuttui. Toissailtana saimme asian korjattua ja oli valehtelematta parasta seksiä aikoihin. Nyt taas jaksaa katsella toista eri tavalla; ihan alamahassa kihelmöi.

Siis ap: yllätä vaimosi ja rakastelkaa! Ja jos ei noun helposti onnistu, selvittäkää syitä, menkää juttelemaan jollekulle terapeutille.

Vierailija
85/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa sedällä olla nyt kiellot päällä 😂😂 joo älä jatkossakaan katso itseäsi realistisesti, älä!

Vierailija
86/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan n25 halua tuollaisia kommentteja setämieheltä.

Heräiskö se seksielämä vaimon kanssa jos puhuisit asiasta? Osoitat rakkautta sanoin ja teoin? Ei kai vaimoa himota jos on sulle vaan alusta kun on aktista kyse.

Vierailija
87/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nuori nainen ilahtuu melkein isänsä ikäisen miehen siirappisista huomionosoituksista.

Aika harva pari tekee 20-vuotiaana nykypäivänä lapsia.

"""Vanhemmiksi tullaan jatkuvasti myöhempään: Helsingissä asuva ylempi toimihenkilö synnyttää pian ensimmäisen lapsensa keskimäärin 34-vuotiaana, kun keskimäärin ensimmäinen vauva synnytetään 28,5-vuotiaana. Eniten vauvoja syntyy 30–34-vuotiaille äideille. Isäksi tullaan ensimmäistä kertaa 31-vuotiaana."""

Noissa on mukana ulkomaalaiset perheet joissa lapsia tehdään paljon ja aikaisin.

Se ei muuta sitä tosiasiaa että mies joka ikänsä puolesta , siis fyysisesti voisi olla, sun isä on limainen iljettävä pervo. Mikä Asperger täällä taas jankkaa?

Älä ole vauva. Mieheni on 20 vuotta vanhempi ja itse olen 24 vuotias. Kyllä, olisin saanut omanikäisen todennäköisesti helpommin kuin sinä.

-onnellinen

Sinä olet säälittävä mt- potilas tai isäsuhteessasi on ongelmia. Mitä luulet, kumpaa paikkaat?

Itseasiassa minun mieheni on pari kuukautta nuorempi kuin itse olen eikä mikään vanha haiseva veltostunut papparainen.

Tietoisku: neljässä viidestä parista pariskunnan ikäero on alle 5 v. Kahdenkymmenen vuoden ikäero tai suurempi on ,0,46% lla pareista. Eli tämä ikäero on täysin epänormaali.

Ja sinä olet ikäkriisissä. ymmärrä, että nuoruus ei kestä ikuisesti.

Ei kestäkkään. Yli 30 v alkavat rapistua ja yli 40v on jo toinen jalka haudassa. Hiukset harvenee, miehillä testosteroni laskee, peli ei toimi, ikänäkö vaivaa, iho veltostutuu, huokosista pukkaa vanhan äijän haju. Tämänpä vuoksi nuoren naisen ei kannata tuhlata nuoruuttaan vanhoihin äijiin.

Sanoo mamma 50v, alias ikis :D

Minun ikäni on irrelevantti tässä asiassa. Se ei vaikuta mitenkään ihmisten ikääntymiseen ja sen mukanaan tuomiin fysiologisiin muutoksiin miehissä. Täytyy olla täysin harhainen papparainen joka ei tajua muuttuvansa iän lisääntyessä. Kaikki muut sen vanhenemisen kyllä huomaa.

Jos ap on hyvin säilynyt? Saa hän silti haluta nuorempaa naista. Ei se kuulu minulle tai sinulle. Onko sinulle ulkonäkö kaikki?

Ihan ilman minun henkilökohtaista mielipidettä on täysin varmaa, ettei isänsä ikäiset vanhat sedät ole kuuminta hottia parisuhderintamalla. Tämän todistaa ihan tutkimuksetkin. Pariskuntien ikäero on keskimäärin pari vuotta ja 4/5 tapauksista alle 5v.

Niin. Nuorista 25 vuotiaista miehistä 90% ei myöskään ole kuuminta hottia.

Vierailija
88/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että ap pettää helposti, vaikka haluaa vain jutella. Kun uinuvat halut ja rakastetuksi tulemisen tarve heräävät, se on kovaa kyytiä.

Puhu vaimolle suoraan. Kerro ettet jaksa näin.

Vierailija
89/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerolla ei väliä, vain se että ap varattu. On ongelma.

Vierailija
90/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Turhaan jankkavat tuosta iästä, vaikka todellinen negari on varattuna oleminen.

Vierailija
91/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Turhaan jankkavat tuosta iästä, vaikka todellinen negari on varattuna oleminen.

Ei kukaan muu jankkaa kuin ikis. Varattuna oleminen on este terveelle ihmiselle.

Vierailija
92/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuon ikäisenä setämiehet vain inhotti ja nauratti, mutta olin oppinut liian kiltiksi sanomaan rumasti.

Anna olla, ihaile kaukaa, jätä fantasiaksi.

Vierailija
93/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Hertta-sarjaa aloittaja on vintiltään löytänyt? Satoiko teilläkin ja oli tylsää?Esson baariin,Esson baariin...

Vierailija
94/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nuori nainen ilahtuu melkein isänsä ikäisen miehen siirappisista huomionosoituksista.

"""Vanhemmiksi tullaan jatkuvasti myöhempään: Helsingissä asuva ylempi toimihenkilö synnyttää pian ensimmäisen lapsensa keskimäärin 34-vuotiaana, kun keskimäärin ensimmäinen vauva synnytetään 28,5-vuotiaana. Eniten vauvoja syntyy 30–34-vuotiaille äideille. Isäksi tullaan ensimmäistä kertaa 31-vuotiaana."""

Noissa on mukana ulkomaalaiset perheet joissa lapsia tehdään paljon ja aikaisin.

Se ei muuta sitä tosiasiaa että mies joka ikänsä puolesta , siis fyysisesti voisi olla, sun isä on limainen iljettävä pervo. Mikä Asperger täällä taas jankkaa?

Älä ole vauva. Mieheni on 20 vuotta vanhempi ja itse olen 24 vuotias. Kyllä, olisin saanut omanikäisen todennäköisesti helpommin kuin sinä.

-onnellinen

Osanotot tulevalle omaishoitajalle.

Me naiset vanhenemme nopeammin ja tämä on fakta jonka jokainen näkee. Meillä on toki prinsessa aikamme, mutta siihen se jää. Mieheni on aktiiviurheilua harrastava ja minä enemmän tai vähemmän sohvaperuna. Todennäköisesti vanhenemme samaa tahtia.

-onnellinen

Vanhenemisen merkkeihin vaikuttavat elintavat ja geenit. Aurinko, tupakointi, vähäinen uni, ylipaino, liikkumattomuus ja vääränlainen ravitsemus vanhentavat nopeasti. Suomessa yleensä naiset elävät miehiä terveellisemmin. Miesten ulkonäkö romahtaa noin 55-vuotiaana. Se on myös ikä jossa miehiä kuolee paljon.

Vierailija
95/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-onnellinen

Sinä olet säälittävä mt- potilas tai isäsuhteessasi on ongelmia. Mitä luulet, kumpaa paikkaat?

Itseasiassa minun mieheni on pari kuukautta nuorempi kuin itse olen eikä mikään vanha haiseva veltostunut papparainen.

Tietoisku: neljässä viidestä parista pariskunnan ikäero on alle 5 v. Kahdenkymmenen vuoden ikäero tai suurempi on ,0,46% lla pareista. Eli tämä ikäero on täysin epänormaali.

Ja sinä olet ikäkriisissä. ymmärrä, että nuoruus ei kestä ikuisesti.

Ei kestäkkään. Yli 30 v alkavat rapistua ja yli 40v on jo toinen jalka haudassa. Hiukset harvenee, miehillä testosteroni laskee, peli ei toimi, ikänäkö vaivaa, iho veltostutuu, huokosista pukkaa vanhan äijän haju. Tämänpä vuoksi nuoren naisen ei kannata tuhlata nuoruuttaan vanhoihin äijiin.

Sanoo mamma 50v, alias ikis :D

Minun ikäni on irrelevantti tässä asiassa. Se ei vaikuta mitenkään ihmisten ikääntymiseen ja sen mukanaan tuomiin fysiologisiin muutoksiin miehissä. Täytyy olla täysin harhainen papparainen joka ei tajua muuttuvansa iän lisääntyessä. Kaikki muut sen vanhenemisen kyllä huomaa.

Niinpä. Ja tämähän tapauksessa AP ei kiinnosta seksuaalisessa mielessä edes omaa muijaansa.

Ap:n vaimolla saattaa olla vilkas seksielämä. Monet miehet eivät enää kykene siinä viidenkympin tienoilla. Jotkut naiset hankkivat nuoremman rakastajan. Mies tietysti selittää, että potenssiin menetys johtuu naisesta.

Vierailija
96/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä trolli, naispuoliset heräsivät puolustamaan salamana reviirejään.😃😃

Vierailija
97/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta että on onnellinen suhde (ainakaan molempien mielestä) jos seksiä ei ole ollut vuosiin...

Vierailija
98/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt lukea kuin alun. 

Olen samanikäinen nainen ja ikisinkkuna ikuisuuden vailla seksiä. Ja olen kokenut parin viime vuoden aikana salamaihastumisen muutamaan huoltomieheen (tosin en stalkannut heitä jälkikäteen). Kyse on pelkästä fysiikasta ja puutteessaolosta, ei mistään vuosisadan rakkaustarinasta. 

Ja ennen aikaan tajuttiin sana aviovelvollisuudet. Seksi on parisuhteen liima ja te molemmat olette laiminlyöneet sitä. Nyt kovaa vauhtia korjaamaan asia. 

Vierailija
99/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap se nuori nainen mukaan kimppaan ja sitten naitte kolmestaan ja nautitte elämästä. Uuh! AAh! OOHH!!!!

Vierailija
100/354 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kaikkia kommentteja, mutta miksi et alkaisi virittelemään seksielämää vaimosi kanssa uudelleen? Saattaa vaimokin sitä kaivata, mutta jonkun pitää tehdä ensimmäinen aloite.