Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuinen mies sekaisin.

M46
11.07.2019 |

Tämä on kovin hämmentävää..

Olen onnellisesti naimisissa, jo 16 vuotta. Lapsia, kaksi varhaisteiniä, talo maksettu, säännöllinen työ... Elämä on kaikin puolin mallillaan. Elämä on asettunut seesteiseksi, arki on arkea ja lomilla reissataan kokoperheen voimin.

Olen ollut uskollinen, ei koskaan edes vieraat ole käyneet mielessä. Vaimoni on myös ns. yhden miehen nainen, ei koskaan ole tullut epäilyksiä mihinkään suuntaan - meillä luotto pelaa.

Ainut pieni pilvi aurinoisella taivaalla on että elämme kuin sisko ja veli - petipuuhat on jäänyt vuosia sitten :( Mutta olen sopeutunut,ja vaimo on sopeutunut, eikä se ole kuitenkaan elämää määrävä ongelma ole ollut - elämässä on muutakin.

Sitten viimeviikolla...
Kävin eräässä huoltokohteessa, siellä konttorissa oli Hän - jäädyin kokonaan kun katseemme kohtasi - vain ehkä pariksi sekunniksi. Jutustelimme jotain pientä ko. työtehtävääni liittyen... Hän on persoonallisen kaunis, ihana hymy, silmät kuin tähdet. Hänen ääni, kuin ... En osaa häntä oikein kuvailla, sanat eivät tee oikeutta hänelle. Sydän pysähtyy ja hengitys salpaantuu kun vain ajattelen häntä. Olettaisin hänen iäksi noin 25, itse olen siis 46,

Tästä on nyt viikko kun hänet tapasin, enkä saa häntä ajatuksistani! Tämä jo rupeaa siis häiritsemään olemistani. Laskun kuittauksesta pongasin hänen nimen ja nyt olen googlettanut hänet Fascebookista ( en ole Facessa itse) ja stalkannut hänen kuvaansa - huokaus...

Haluaisin hänet vaikka Esson baariin kahville, riittäisi että saisin istua hänen kanssaan hetkisen, ja katsoa syvälle silmiin.

En halua kuitenkaan rikkoa kenenkään sydäntä - vähiten vaimoni, tai hänen (ihstukseni). Eli en rupea suhteeseen, mutta olisiko tällä nuorella naisella oikeus tietää, että hänellä on tällainen "fani" joka on ihastunut korviaan myöten...
Olen usein kuullut, "kukaan ei pidä minusta" tapauksiin, ja varsinkin nuorilla se saattaa olla elämää suurempi kysymys.

Olen aivan ihmeissäni, koska en kertakaikkiaan olettanut tällaista itsestäni, jos pystyisin unohtamaan ihastukseni sormia napsauttamalla, mutta kun en voi!

Haluaisin tietää mitä mieltä olette, haluaisitko nuorena naisena kuulla että vanha ukkomies on sinuun aivan...

Kommentit (354)

Vierailija
281/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajamies puhuu tunteistaan ja saa alun viidettäsataa alapeukkua.

Mutta keitä olivatkaan ne, jotka kehottivat miehiä puhumaan tunteistaan?

Puhumaan tunteistaan kumppaneilleen, ei tuntemattomille työpaikalla tavatuille parikymppisille naisille. Siinä on aika iso ero.

Aloittaja puhui tunteistaan palstalle, ei tytölle. Kai se nyt on vielä sallittua?

Aloittajahan halusi neuvoja/vahvistusta sille että puhuisi myös naiselle tunteistaan, sehän tässä oli asian ydin.

Hän kysyikin neuvoa nuorilta naisilta ( kuinkahan moni vastaajista on nuori nainen? ). Mielestäni neuvojen kysyminen anonyymeiltä on kohtuullista, ennenkuin mahdollisesti pelästyttää ihastuksen kohteensa.

Mäkin ihmettelen näitä kaikkia alapeukkuja ja suoranaista vihaa, ap vaikuttaa symppikseltä tyypiltä, ei halua kenellekään mitään pahaa.

Itse nuorena naisena myönnän kyllä kiinnostuvani vanhemmista miehistä. Heissä on sitä karismaa, itsevarmuutta ja herrasmiesmäisyyttä. Oman ikäiset jonnet ei vaan sytytä. Mut täällä taitaa olla haukkumassa vaan kaikki vihaiset vaimot, kun pelkäävät että oma mies on ihastunut nuorempiin.

Kaikki me vanhemmat vaimot ollaan oltu nuoria naisia, ja aika moni meistä on ollut setämiesten ihailun kohteena. Useimmat eivät pitäneet siitä. Mä olen myös kasvattanut nuoren naisen, joten ajatusmaailmojen ero nuoren ja keski-ikäisen välillä on hyvin selvä. Tässä tilanteessa ei pelota oman miehen ihastuminen nuorempiin, vaikka nuorena niin kuvittelikin. Ohis, anteeksi.

Hmm, itse olen tullut hyvin juttuun näiden miesten kanssa, niin makuuhuoneessa kuin sen ulkopuolellakin. Mä itse vaan ihmettelen tätä järkyttävää vihan määrää ja sitä millaisilla termeillä näitä vanhempia miehiä kutsutaan. Voit lukea muutamia kommentteja ketjusta, ehkä huomaat itsekin saman. Jos ja kun miehet puhuisivat noin negatiivisesti, halventavasti ja rumasti vanhemmista naisista, heitä syytettäisiin varmasti muslimeiksi tms.

Ap kuitenkin kysyi täältä neuvoa, avasi sydäntään ja oli rehellinen. Ja vastaukseksi hän saa tällaisen noitavainon? Mun on vaikea ymmärtää sitä.

Hän sai rehellisen vastauksen.

Että hän on ällöttävä, limainen, iljettävä vain siksi, että on ikää X ja ihastunut nuorempaan naiseen?

Eiks toi oo susta kauheen surullinen ja negatiivinen tapa katsoa maailmaa?

Sekä se, että kuolaa naimisissa olevana ihmisenä naista, joka voisi ikänsä puolesta olla oma tytär. Kuka haluaa oman tyttärensä joutuvan sietämään tällaisen lähentelyjä? Kaksinkertainen yök.

Mielestäsi tuo miehen kertoma ihastuminen on kuolaamista? Ok.

Eikö muka ole? Pakkomielle ihmisestä, josta ei tiedä muuta kuin ulkonäön. Kyllähän tämä sinne järjettömään limerenssiin ajaa eikä normaaliin ihastumisen. Lapset seksi kyseessä on ukkomies, joten juoksua osastolle menee ja lujaa.

Ihastuminen ei ole pakkomielle!

Kyllähän tuo Ap:n kertomuksen mukaan on jo pakkomielle, kun mies ei saa kerran kohtaamaansa naista ajatuksistaan vaikka kuinka haluaisi ja on jo valmis lähestulkoon rikkomaan avioliittonsa ja perheensä, menettämään työpaikkansa ja tulemaan julkisesti nöyryytetyksi kunhan vain edes kerran saisi katsella tuota unelmiensa naista sen netistä löytyneen valokuvan sijaan hänen oikeisiin silmiinsä.

Vierailija
282/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ap saa olla ihastunut naiseen, mutta pitäkööt sen omana tietonaan. Koittakoot vaikka sitä se**** vaimon kanssa niin että miettii tuota naista. Ehkä tulee intohimoa puuhiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sillä ihanalla oletetusti 25-vuotiaalla naisellakin olla perhe. Hänellä voi olla vaikkapa jo kaksi lasta ja hyvä avioliitto. Mistäpä sen tietää. En suosittele menemään kenenkään (miehen tai naisen) työpaikalle kertomaan mistään fantasioista. Töissä on vähän pakko olla kohtelias ääliöillekin, kuten sanottu on.

Vierailija
284/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumaan tunteistaan kumppaneilleen, ei tuntemattomille työpaikalla tavatuille parikymppisille naisille. Siinä on aika iso ero.

Aloittaja puhui tunteistaan palstalle, ei tytölle. Kai se nyt on vielä sallittua?

Aloittajahan halusi neuvoja/vahvistusta sille että puhuisi myös naiselle tunteistaan, sehän tässä oli asian ydin.

Hän kysyikin neuvoa nuorilta naisilta ( kuinkahan moni vastaajista on nuori nainen? ). Mielestäni neuvojen kysyminen anonyymeiltä on kohtuullista, ennenkuin mahdollisesti pelästyttää ihastuksen kohteensa.

Mäkin ihmettelen näitä kaikkia alapeukkuja ja suoranaista vihaa, ap vaikuttaa symppikseltä tyypiltä, ei halua kenellekään mitään pahaa.

Itse nuorena naisena myönnän kyllä kiinnostuvani vanhemmista miehistä. Heissä on sitä karismaa, itsevarmuutta ja herrasmiesmäisyyttä. Oman ikäiset jonnet ei vaan sytytä. Mut täällä taitaa olla haukkumassa vaan kaikki vihaiset vaimot, kun pelkäävät että oma mies on ihastunut nuorempiin.

Minustakin ap. vaikuttaa sympaattiselta. Mielelläni tutustuisin lähemmin. Olen 65-vuotias nuorekas leskinainen. Uskon, että meillä olisi paljon yhteistä.

Vierailija
285/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hair kirjoitti:

Mikä on palstalaisten mielestä hyväksyttävä ikäero että ei tule limaista setämies-fiilistä heti kättelyssä?

Ikäero voi olla vaikka sata vuotta, mutta sen kiinnostuksen on oltava molemmin puolista. Usein nuoret eivät pidä vanhempien lähentelyistä joten kannattaa antaa aloitteen teko sille nuorelle. Itse seurustelen itseäni 12 vuotta nuoremman miehen kanssa, johon tutustuin yhteisen harrastuksen parissa. Hän pyysi minut monen kuukauden tuntemisen jälkeen luokseen syömään. Ja siitä se sitten lähti.

Vierailija
286/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehnohko provo vaikka hyvä aihe.

Miksi joku nuori nainen kiinnostuisi miehestä, jolla ei ole libidoa?

Ei ole millään tasolla normaalia, että "petipuuhat" olisivat vain loppuneet joskus neljänkympin jälkeen.

Vierailija
287/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ihan normaali keski-iän kriisi. Kannattaa oppia muiden kokemuksista.

Vierailija
288/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun kokee olevansa sekaisin, kannattaa kokeilla kylmää suihkua tai terapiaa.

Kuvittele itsesi kimppuun yli 60 v. nainen, kohottaisiko itsetuntoa vai hakisitko lähestymiskieltoa :D

Eihän kuusikymppinen nainen ole lisääntymiskykyinen.

Vierailija
289/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei halua Esson baariin kahville.

Vierailija
290/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me vanhemmat vaimot ollaan oltu nuoria naisia, ja aika moni meistä on ollut setämiesten ihailun kohteena. Useimmat eivät pitäneet siitä. Mä olen myös kasvattanut nuoren naisen, joten ajatusmaailmojen ero nuoren ja keski-ikäisen välillä on hyvin selvä. Tässä tilanteessa ei pelota oman miehen ihastuminen nuorempiin, vaikka nuorena niin kuvittelikin. Ohis, anteeksi.

Hmm, itse olen tullut hyvin juttuun näiden miesten kanssa, niin makuuhuoneessa kuin sen ulkopuolellakin. Mä itse vaan ihmettelen tätä järkyttävää vihan määrää ja sitä millaisilla termeillä näitä vanhempia miehiä kutsutaan. Voit lukea muutamia kommentteja ketjusta, ehkä huomaat itsekin saman. Jos ja kun miehet puhuisivat noin negatiivisesti, halventavasti ja rumasti vanhemmista naisista, heitä syytettäisiin varmasti muslimeiksi tms.

Ap kuitenkin kysyi täältä neuvoa, avasi sydäntään ja oli rehellinen. Ja vastaukseksi hän saa tällaisen noitavainon? Mun on vaikea ymmärtää sitä.

Hän sai rehellisen vastauksen.

Että hän on ällöttävä, limainen, iljettävä vain siksi, että on ikää X ja ihastunut nuorempaan naiseen?

Eiks toi oo susta kauheen surullinen ja negatiivinen tapa katsoa maailmaa?

Sekä se, että kuolaa naimisissa olevana ihmisenä naista, joka voisi ikänsä puolesta olla oma tytär. Kuka haluaa oman tyttärensä joutuvan sietämään tällaisen lähentelyjä? Kaksinkertainen yök.

Mielestäsi tuo miehen kertoma ihastuminen on kuolaamista? Ok.

Eikö muka ole? Pakkomielle ihmisestä, josta ei tiedä muuta kuin ulkonäön. Kyllähän tämä sinne järjettömään limerenssiin ajaa eikä normaaliin ihastumisen. Lapset seksi kyseessä on ukkomies, joten juoksua osastolle menee ja lujaa.

Ihastuminen ei ole pakkomielle!

Kyllähän tuo Ap:n kertomuksen mukaan on jo pakkomielle, kun mies ei saa kerran kohtaamaansa naista ajatuksistaan vaikka kuinka haluaisi ja on jo valmis lähestulkoon rikkomaan avioliittonsa ja perheensä, menettämään työpaikkansa ja tulemaan julkisesti nöyryytetyksi kunhan vain edes kerran saisi katsella tuota unelmiensa naista sen netistä löytyneen valokuvan sijaan hänen oikeisiin silmiinsä.

Ihastuminen ja lähestulkoon avioliiton rikkominen (kaukana siitä). 

Nämä ovat AV-sanastoa, jotka luetaan kuten koetaan. Siis = pakkomielle.

Hienoa lukutaitoa!

Vierailija
291/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen viidenkympin villitys. Osta tänään kukkapuska ja kuohuvaa, lähetä teinit leffaan ja pane vaimoasi koko ilta. Unohtuu hiljalleen. 

Vierailija
292/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on provo koska miehet ei kirjoita noin muuten sinä kirjoitat.

Vierailija
293/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin juuri suunnilleen ikäisesi miehen ja ajauduimme samaan sänkyyn. Oli hauskaa mutta nyt tulee jatkuvasti viestejä ja on takertunut sekä jatkuvasti varmistamassa että homma jatkuu. En tiedä, onko vaarallista jatkaa mutta toisaalta juuri nyt tahdo elämältä muuta kuin huolettomuutta. Jospa hän ei nyt liikaa odottaisi...

Olen aloituksesi ikäinen nainen.

Silloin tällöin hengailu on hauskaa ajanvietettä mutta kaikki muu on täysin epärealistista.

Sinuna en ryhtyisi mihinkään missään vaiheessa. Tulee vain sekaannuksia ja ahdistusta, kyllä tuo tunteesi menee ohi.

Kun mä katson 25-vuotiaita naisia, aika käsittämättömän vähän siellä realisteja tulee vastaan.

Vierailija
294/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tuon ikäisen mielestä setämies...

Vierailija
295/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani 18-vuotias, ihastui eräs viisikymppinen (eli mielestäni ikivanha) asiakas minuun tulenpalavasti. Juttu alkoi suht. viattomasti, mies kehui hymyäni ja sanoi, kuinka ihanaa on, että olen niin iloinen ja ystävällinen.

Pikkuhiljaa ihastus muuttui ahdistavaksi. Mies tuli käymään työpaikallani lähes päivittäin, kehui ulkonäköäni ja sepitti minulle rakkausrunoja yms. Ahdisti kamalasti mennä töihin, varsinkin kun työ oli asiakaspalvelua, eli minun piti ihan työn puolesta olla ystävällinen ja hymyileväinen. Onneksi työ oli vain kolmen kuukauden kesäduuni, joten pääsin helpolla miehestä eroon töiden loputtua.

Oikeasti miehet, nuoret naiset eivät yleensä arvosta hellyydenosoituksia vanhemmilta miehiltä, VARSINKAAN töissä, olit sitten asiakas tai työkaveri.

Vierailija
296/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole millään tasolla normaalia, että "petipuuhat" olisivat vain loppuneet joskus neljänkympin jälkeen.

Yleensä ne mieheltä loppuvat. Nimittäin sen naisen neljänkympin jälkeen.

Vierailija
297/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne mieheltä loppuvat. Nimittäin sen naisen neljänkympin jälkeen.

Ei kukaan nainen, 20v sen enempää kuin 40v, jaksa touhuta homehtuneen lörppäkullin kanssa. Sori jos totuus sattuu. 

T. N 46 v joka vaihtoi laiskan, lihavan ja erekto-ongelmaisen miehen nuorempaan

Vierailija
298/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä ketjussa jankataan rakkaudesta? Ap on nähnyt tähtisilmän yhden kerran, viikko sitten.

Vierailija
299/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksen kohdetta ei voi valita.Täytyy kyllä sanoa,että itse tuskin silti ihastuisin  lähellä tyttäreni ikää oleviin miehiin.Pidän niitä lapsina.

Vierailija
300/354 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuksen kohdetta ei voi valita.Täytyy kyllä sanoa,että itse tuskin silti ihastuisin  lähellä tyttäreni ikää oleviin miehiin.Pidän niitä lapsina.

No ei varmaan voi, mutta ihmiset laittavat ihastuksentunteille ihan liikaa painoa. Jos olisin itse laukannut jokaisen ihastukseni perässä, en juuri muuta olisi ehtinyt tekemäänkään. Se on vain yksinkertainen ajatusluuppi. Ja sen ihastuneen pitää ymmärtää kunnioittaa sitä ihastuksen kohdetta, eikä piinata puolet nuorempia, varattuja, suhteesta kieltäytyneitä, tuntemattomia, työtään tekeviä jne. Se on vain huonoa ja tarpeetonta käytöstä. Itsekseen ihastuksessa voi toki velloa niin paljon kuin haluaa, mutta ei sillä pidä kiusata sen enempää sitä nuorta naista kuin vaimoakaan.