Aikuinen mies sekaisin.
Tämä on kovin hämmentävää..
Olen onnellisesti naimisissa, jo 16 vuotta. Lapsia, kaksi varhaisteiniä, talo maksettu, säännöllinen työ... Elämä on kaikin puolin mallillaan. Elämä on asettunut seesteiseksi, arki on arkea ja lomilla reissataan kokoperheen voimin.
Olen ollut uskollinen, ei koskaan edes vieraat ole käyneet mielessä. Vaimoni on myös ns. yhden miehen nainen, ei koskaan ole tullut epäilyksiä mihinkään suuntaan - meillä luotto pelaa.
Ainut pieni pilvi aurinoisella taivaalla on että elämme kuin sisko ja veli - petipuuhat on jäänyt vuosia sitten :( Mutta olen sopeutunut,ja vaimo on sopeutunut, eikä se ole kuitenkaan elämää määrävä ongelma ole ollut - elämässä on muutakin.
Sitten viimeviikolla...
Kävin eräässä huoltokohteessa, siellä konttorissa oli Hän - jäädyin kokonaan kun katseemme kohtasi - vain ehkä pariksi sekunniksi. Jutustelimme jotain pientä ko. työtehtävääni liittyen... Hän on persoonallisen kaunis, ihana hymy, silmät kuin tähdet. Hänen ääni, kuin ... En osaa häntä oikein kuvailla, sanat eivät tee oikeutta hänelle. Sydän pysähtyy ja hengitys salpaantuu kun vain ajattelen häntä. Olettaisin hänen iäksi noin 25, itse olen siis 46,
Tästä on nyt viikko kun hänet tapasin, enkä saa häntä ajatuksistani! Tämä jo rupeaa siis häiritsemään olemistani. Laskun kuittauksesta pongasin hänen nimen ja nyt olen googlettanut hänet Fascebookista ( en ole Facessa itse) ja stalkannut hänen kuvaansa - huokaus...
Haluaisin hänet vaikka Esson baariin kahville, riittäisi että saisin istua hänen kanssaan hetkisen, ja katsoa syvälle silmiin.
En halua kuitenkaan rikkoa kenenkään sydäntä - vähiten vaimoni, tai hänen (ihstukseni). Eli en rupea suhteeseen, mutta olisiko tällä nuorella naisella oikeus tietää, että hänellä on tällainen "fani" joka on ihastunut korviaan myöten...
Olen usein kuullut, "kukaan ei pidä minusta" tapauksiin, ja varsinkin nuorilla se saattaa olla elämää suurempi kysymys.
Olen aivan ihmeissäni, koska en kertakaikkiaan olettanut tällaista itsestäni, jos pystyisin unohtamaan ihastukseni sormia napsauttamalla, mutta kun en voi!
Haluaisin tietää mitä mieltä olette, haluaisitko nuorena naisena kuulla että vanha ukkomies on sinuun aivan...
Kommentit (354)
Miten joku tavismies muka menisi keski-ikäisenä parikymppisestä, kun ei ne Hollywoodinkaan puunatut, operoidut, stailatut, tiukkaa kunto-ohjelmaa noudattavat top 1% komistuksetkaan ei mene?
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ketjussa jo todettu, että aloituksesta näkee todella hyvin, että se ei ole keski-ikäisen miehen, vaan ilmeisesti sen haaveilevan nuoren naisen kirjoitus?
Nuoret naiset ei haaveile vanhoista äidistä. Kirjoittaja on keski-ikäinen nainen. Kirjoitustyyli selkeästi tunnistettavissa yhdeksi vakkari trolliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajamies puhuu tunteistaan ja saa alun viidettäsataa alapeukkua.
Mutta keitä olivatkaan ne, jotka kehottivat miehiä puhumaan tunteistaan?
Puhumaan tunteistaan kumppaneilleen, ei tuntemattomille työpaikalla tavatuille parikymppisille naisille. Siinä on aika iso ero.
Aloittaja puhui tunteistaan palstalle, ei tytölle. Kai se nyt on vielä sallittua?
Aloittajahan halusi neuvoja/vahvistusta sille että puhuisi myös naiselle tunteistaan, sehän tässä oli asian ydin.
Hän kysyikin neuvoa nuorilta naisilta ( kuinkahan moni vastaajista on nuori nainen? ). Mielestäni neuvojen kysyminen anonyymeiltä on kohtuullista, ennenkuin mahdollisesti pelästyttää ihastuksen kohteensa.
Mäkin ihmettelen näitä kaikkia alapeukkuja ja suoranaista vihaa, ap vaikuttaa symppikseltä tyypiltä, ei halua kenellekään mitään pahaa.
Itse nuorena naisena myönnän kyllä kiinnostuvani vanhemmista miehistä. Heissä on sitä karismaa, itsevarmuutta ja herrasmiesmäisyyttä. Oman ikäiset jonnet ei vaan sytytä. Mut täällä taitaa olla haukkumassa vaan kaikki vihaiset vaimot, kun pelkäävät että oma mies on ihastunut nuorempiin.
Kaikki me vanhemmat vaimot ollaan oltu nuoria naisia, ja aika moni meistä on ollut setämiesten ihailun kohteena. Useimmat eivät pitäneet siitä. Mä olen myös kasvattanut nuoren naisen, joten ajatusmaailmojen ero nuoren ja keski-ikäisen välillä on hyvin selvä. Tässä tilanteessa ei pelota oman miehen ihastuminen nuorempiin, vaikka nuorena niin kuvittelikin. Ohis, anteeksi.
Hmm, itse olen tullut hyvin juttuun näiden miesten kanssa, niin makuuhuoneessa kuin sen ulkopuolellakin. Mä itse vaan ihmettelen tätä järkyttävää vihan määrää ja sitä millaisilla termeillä näitä vanhempia miehiä kutsutaan. Voit lukea muutamia kommentteja ketjusta, ehkä huomaat itsekin saman. Jos ja kun miehet puhuisivat noin negatiivisesti, halventavasti ja rumasti vanhemmista naisista, heitä syytettäisiin varmasti muslimeiksi tms.
Ap kuitenkin kysyi täältä neuvoa, avasi sydäntään ja oli rehellinen. Ja vastaukseksi hän saa tällaisen noitavainon? Mun on vaikea ymmärtää sitä.
Hän sai rehellisen vastauksen.
Että hän on ällöttävä, limainen, iljettävä vain siksi, että on ikää X ja ihastunut nuorempaan naiseen?
Eiks toi oo susta kauheen surullinen ja negatiivinen tapa katsoa maailmaa?
Sekä se, että kuolaa naimisissa olevana ihmisenä naista, joka voisi ikänsä puolesta olla oma tytär. Kuka haluaa oman tyttärensä joutuvan sietämään tällaisen lähentelyjä? Kaksinkertainen yök.
Mielestäsi tuo miehen kertoma ihastuminen on kuolaamista? Ok.
Eikö muka ole? Pakkomielle ihmisestä, josta ei tiedä muuta kuin ulkonäön. Kyllähän tämä sinne järjettömään limerenssiin ajaa eikä normaaliin ihastumisen. Lapset seksi kyseessä on ukkomies, joten juoksua osastolle menee ja lujaa.
Ihastuminen ei ole pakkomielle!
Jos ei osaa muuta kuin ajatella täysin vierasta ihmistä, jonka on kerran nähnyt ja jota ei edes tunne niin kyseessä on pakkomielle. Limerenssi.
Kyllä minäkin olen ihastunut korvia myöten.
Täytyy vaan ilmeisesti opettaa pojalle, että ei kannata ihastua. Se on palstan mielestä pakkomielle.
Muistakaa myös itse tämä, naiset!
Vierailija kirjoitti:
Love conquers all kirjoitti:
Ainut mikä särähti korvaan ap:n tekstissä on tuo mahdollinen pettäminen.
Länsimaissa ikä-eroa pidetään tabuna. Kysymys on rakkaudesta, ei rakkaus tee kenestäkään ällöttävää tai oksettavaa. Länsimaissa ihmisillä on semmoiset lasit päässä missä suositaan just oman ikäistä kumppania. Jos et ymmärrä, niin älä ymmärrä. Tässäkin ketjussa peukutetaan alas hyvinkin kaunista asiaa kuin rakkaus. Henkilökohtaisuuksiin meneminen on aika noloa, pitäisi osata perustella miksi rakkaus on paha asia? Mitä pahaa siinä on? Miksi jokin ikä olis jokin ongelma? Ahdistelu on paha juttu, mutta tässä on kyse rakkaudesta. Ei ahdistelusta.
Yksipuolisesta pakkomielteestä ja harhoista. Ei rakkaudesta. Mitä tasa-arvoisemoi yhteiskunta, sitä enemmän naiset valitsee kumppanin, joka on suunnilleen samanikäinen
Mutta silti ihmiset rakastuu toisiinsa ilman mitään yhteiskunnan "pakottamaa" hyväksyttävää samanikäisyyttä. Miten selittäisit tämän?
Eiks tästä nyt kannattaisi kuitenkin pikemminkin keskustella sen vaimon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Länsimaissa ikä-eroa pidetään tabuna. Kysymys on rakkaudesta, ei rakkaus tee kenestäkään ällöttävää tai oksettavaa. Länsimaissa ihmisillä on semmoiset lasit päässä missä suositaan just oman ikäistä kumppania. Jos et ymmärrä, niin älä ymmärrä. Tässäkin ketjussa peukutetaan alas hyvinkin kaunista asiaa kuin rakkaus. Henkilökohtaisuuksiin meneminen on aika noloa, pitäisi osata perustella miksi rakkaus on paha asia? Mitä pahaa siinä on? Miksi jokin ikä olis jokin ongelma? Ahdistelu on paha juttu, mutta tässä on kyse rakkaudesta. Ei ahdistelusta.
Yksipuolisesta pakkomielteestä ja harhoista. Ei rakkaudesta. Mitä tasa-arvoisemoi yhteiskunta, sitä enemmän naiset valitsee kumppanin, joka on suunnilleen samanikäinen
Mutta silti ihmiset rakastuu toisiinsa ilman mitään yhteiskunnan "pakottamaa" hyväksyttävää samanikäisyyttä. Miten selittäisit tämän?
Aika harvinaista se on. Itselleni ei äkkiseltään tule yhtään tuttua pariskuntaa mieleen, jossa olisi enemmän kuin 4 vuoden ikäero suuntaan taikka toiseen. Ne jutut varmaan lähtevät liikkeelle jostain muusta, kuin siitä, että ukko "ihastuu" yhden kerran näkemäänsä naiseen, kehittelee tästä fantasioita mielessään ja suunnittelee menevänsä läähättämään tämän työpaikalle. Ja samalla pettävänsä vaimoansa. Tämä olisi vähän sama, kuin itse (oon 34) näkisin juuri lukiosta valmistuneen pojan kioskilla kesätöissä, alkaisin unelmoida tästä ja hylkäisin puolisoni mennäkseni pojan työpaikalle keimailemaan. Poika ei edes muistaisi minua ja kun menisin tiskille kuolaamaan, hän korkeintaan kysyisi: "Mitä täti on vailla?" Kuulostaako jotenkin lupaavalta rakkaustarinalta sinun mielestäsi?
Aikalisä, ota aikalisä,
Se on vaan TUNNE. Tunteet tulee ja menee.
Keksi itsellesi muuta aktiviteettiä, vaikka liikuntaa.
Aloittaja kysyi neuvoja ja sai niitä. Kuitenkin täällä tuntuu olevan miehiä, jotka kieltävät kaikki saamansa ohjeet ”vanhojen naisten katkeruutensa” tai jonkun muun tekosyyn varjolla. Jokainen vanha nainen on joskus ollut nuori nainen. Moni on kertonut, miten epämiellyttävältä vanhan miehen seksuaalinen kiinnostus on tuntunut. Nuoren naisen silmissä ne vanhat miehet eivät edes ole seksuaalisia olentoja. Lisäksi osa miehistä katsoo oikeutetuksi ikänsä valehtelun naisten ikärasismin vuoksi. Oikeasti sitä ikää on lähes mahdoton peitellä. On todella turhauttavaa haaskata aikaansa treffeihin, joiden toinen osapuoli on jotain muuta, mitä on kertonut olevansa. Olen kerran seurustellut itseäni 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, joka oli ulkonäöltään varmaan top 2 % luokassa. Hän oli komea 190 cm pitkä viikinki, jolla oli hiukset päässä eikä vatsakummusta tietoakaan. Seurustelu kuitenkin päättyi siihen, että hän oli niin huono sängyssä ja arvomaailmaltaan kanssani ihan eri vuosituhannella.
Tuntuu, ettei näillä jankkaajamiehillä ole lainkaan kykyä nähdä itseään kriittisesti eikä varsinkaan nähdä asioita toisen henkilön näkökulmasta.
Pitäiskö siihen omaan vaimoon viritellä suhdetta?
Ottakaa uusi aloitus.
Virittele lähemmäs.
Tai saahan sitä viritellä mihin haluaa. Tuo nuorikko tuntuu ihan haavekuvaltasi.
Ehkä tehtävänsä on, että tajuat haluavasi fyysistä läheisyyttä.
Mikä pelottaa lähetä omaa vaimoa? Siinä haaste.
Mielenkiintoisessa tilanteessa olet.
Kai sille kaverivaimolle voisi tämän jutella?
Vierailija kirjoitti:
Niin suunnilleen samanikäisiin. Ja tämä on ihmisten ihan oma valinta. Keskimäärin pariskuntien ikäero on 3 vuotta. Neljässä tapauksessa viidestä ikäero on alle 5 v. 0,46% saa tapauksista ikäero on yli 20v. Ihmiset haluaa suunnilleen omanikäisen kumppanin, joka on samassa elämänvaiheessa. Mitä tasa-arvoisemoi yhteiskunta sitä enemmän naiset suosii suunnilleen itsensä ikäisiä kumppaneita. Sori vaan papparaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajamies puhuu tunteistaan ja saa alun viidettäsataa alapeukkua.
Mutta keitä olivatkaan ne, jotka kehottivat miehiä puhumaan tunteistaan?
Puhumaan tunteistaan kumppaneilleen, ei tuntemattomille työpaikalla tavatuille parikymppisille naisille. Siinä on aika iso ero.
Aloittaja puhui tunteistaan palstalle, ei tytölle. Kai se nyt on vielä sallittua?
Aloittajahan halusi neuvoja/vahvistusta sille että puhuisi myös naiselle tunteistaan, sehän tässä oli asian ydin.
Hän kysyikin neuvoa nuorilta naisilta ( kuinkahan moni vastaajista on nuori nainen? ). Mielestäni neuvojen kysyminen anonyymeiltä on kohtuullista, ennenkuin mahdollisesti pelästyttää ihastuksen kohteensa.
Mäkin ihmettelen näitä kaikkia alapeukkuja ja suoranaista vihaa, ap vaikuttaa symppikseltä tyypiltä, ei halua kenellekään mitään pahaa.
Itse nuorena naisena myönnän kyllä kiinnostuvani vanhemmista miehistä. Heissä on sitä karismaa, itsevarmuutta ja herrasmiesmäisyyttä. Oman ikäiset jonnet ei vaan sytytä. Mut täällä taitaa olla haukkumassa vaan kaikki vihaiset vaimot, kun pelkäävät että oma mies on ihastunut nuorempiin.
Kaikki me vanhemmat vaimot ollaan oltu nuoria naisia, ja aika moni meistä on ollut setämiesten ihailun kohteena. Useimmat eivät pitäneet siitä. Mä olen myös kasvattanut nuoren naisen, joten ajatusmaailmojen ero nuoren ja keski-ikäisen välillä on hyvin selvä. Tässä tilanteessa ei pelota oman miehen ihastuminen nuorempiin, vaikka nuorena niin kuvittelikin. Ohis, anteeksi.
Hmm, itse olen tullut hyvin juttuun näiden miesten kanssa, niin makuuhuoneessa kuin sen ulkopuolellakin. Mä itse vaan ihmettelen tätä järkyttävää vihan määrää ja sitä millaisilla termeillä näitä vanhempia miehiä kutsutaan. Voit lukea muutamia kommentteja ketjusta, ehkä huomaat itsekin saman. Jos ja kun miehet puhuisivat noin negatiivisesti, halventavasti ja rumasti vanhemmista naisista, heitä syytettäisiin varmasti muslimeiksi tms.
Ap kuitenkin kysyi täältä neuvoa, avasi sydäntään ja oli rehellinen. Ja vastaukseksi hän saa tällaisen noitavainon? Mun on vaikea ymmärtää sitä.
Hän sai rehellisen vastauksen.
Että hän on ällöttävä, limainen, iljettävä vain siksi, että on ikää X ja ihastunut nuorempaan naiseen?
Eiks toi oo susta kauheen surullinen ja negatiivinen tapa katsoa maailmaa?
Sekä se, että kuolaa naimisissa olevana ihmisenä naista, joka voisi ikänsä puolesta olla oma tytär. Kuka haluaa oman tyttärensä joutuvan sietämään tällaisen lähentelyjä? Kaksinkertainen yök.
Mielestäsi tuo miehen kertoma ihastuminen on kuolaamista? Ok.
Eikö muka ole? Pakkomielle ihmisestä, josta ei tiedä muuta kuin ulkonäön. Kyllähän tämä sinne järjettömään limerenssiin ajaa eikä normaaliin ihastumisen. Lapset seksi kyseessä on ukkomies, joten juoksua osastolle menee ja lujaa.
Ihastuminen ei ole pakkomielle!
Jos ei osaa muuta kuin ajatella täysin vierasta ihmistä, jonka on kerran nähnyt ja jota ei edes tunne niin kyseessä on pakkomielle. Limerenssi.
Kyllä minäkin olen ihastunut korvia myöten.
Täytyy vaan ilmeisesti opettaa pojalle, että ei kannata ihastua. Se on palstan mielestä pakkomielle.
Muistakaa myös itse tämä, naiset!
Olet ihastunut pakkomielteisesti ja yksipuolisesti johonkin tuntemattomaan ihmiseen, jonka olet työsi puolesta tavannut ja joka ei ole sinua edes huomannut? Puhumattakaan siitä, että olisi jotenkin edes antanut aihetta näihin tuntemuksiin. Kyllä normaalissa tapauksessa ihastuttataan niihin ihmisiin, jotka edes jotenkuten tunnetaan ja jotka ovat edes jollain tavalla kiinnostuneita tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän te vanhat kantturat aina kuvittelette.
T. Nuori nainen
Tuo ei sitten ole nuoren naisen teksti. Naiset eivät nimittele toisiaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin suunnilleen samanikäisiin. Ja tämä on ihmisten ihan oma valinta. Keskimäärin pariskuntien ikäero on 3 vuotta. Neljässä tapauksessa viidestä ikäero on alle 5 v. 0,46% saa tapauksista ikäero on yli 20v. Ihmiset haluaa suunnilleen omanikäisen kumppanin, joka on samassa elämänvaiheessa. Mitä tasa-arvoisemoi yhteiskunta sitä enemmän naiset suosii suunnilleen itsensä ikäisiä kumppaneita. Sori vaan papparaiset.
En usko tilastoihin. Elän omassa kuplassani missä meuhkaan nuorien neitosten kimpussa. Kun hyväksyy itsensä niin muutkin hyväksyy ja silleen aika usein siihen kuplaani sitten ilmestyy nuori nainen.
Yksi esimerkki oli kun osallistuin speed-datingiin missä oli 30+ naisia, niin ketään en kiinnostanut. Kun menin nuorten naisten sekaan niin juostiin perässä. Ehkä sen vaistoo, että jos on aidosti kiinnostunut nuoremmista kun väkisin yrittää oman ikäisiä tai vanhempia naisia. "Noh, montako lasta?".
Meinasin aluksi mennä alle kolmekymppisten pöytään, mutta talutettiin just vastaavanlaisten sanakääntein, että ei ne susta oo kiinnostuneita. Täällä sulle varmasti löytyy joku.. Kato nyt tilastoja..
On mulla 18v tyttöystävä ollut ja joo hirveä motkotus siitä alkoi. "Niin nuori vielä." "Ei se kestä." Virityksiä just paljon alle kolmekymppisten kanssa. Mutta saan kyllä kuulla tämmöistä samanlaista kun täällä.. Mistä lie johtuu?
Enemmän sterotypia-harhasta kyse, kuten ihon väristä tms. Oon ite vähän alle nelkyt. En mä koe itteeni mitenkään vanhaksi tai ällöttäväksi. Tosin oon huomannut, että tuolla 'stereotypia'-harhalla voi leikkiä myös, vanha ällötys on nuoren naisen kimpussa.. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harvinaista se on. Itselleni ei äkkiseltään tule yhtään tuttua pariskuntaa mieleen, jossa olisi enemmän kuin 4 vuoden ikäero suuntaan taikka toiseen. Ne jutut varmaan lähtevät liikkeelle jostain muusta, kuin siitä, että ukko "ihastuu" yhden kerran näkemäänsä naiseen, kehittelee tästä fantasioita mielessään ja suunnittelee menevänsä läähättämään tämän työpaikalle. Ja samalla pettävänsä vaimoansa. Tämä olisi vähän sama, kuin itse (oon 34) näkisin juuri lukiosta valmistuneen pojan kioskilla kesätöissä, alkaisin unelmoida tästä ja hylkäisin puolisoni mennäkseni pojan työpaikalle keimailemaan. Poika ei edes muistaisi minua ja kun menisin tiskille kuolaamaan, hän korkeintaan kysyisi: "Mitä täti on vailla?" Kuulostaako jotenkin lupaavalta rakkaustarinalta sinun mielestäsi?
Ei voi koskaan tietää jos ei uskalla ottaa riskiä..
Isän ikäiset eivät ole koskaan kiinnostaneet.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näillä setämiehillä on että aletaan 50v kynnyksellä "rakastumaan ensisilmäyksellä" parikymppisiin tyttöihin?? :D
Ei, sä et ole ihastunut, vaan pelkkä himo seksittömästä suhteesta. Huoh, jättäkää ne parikymppiset rauhaan.Osaatko sanoa että minkä takia ollaan ihan hulluna ja lähetellään viestejä puhelimeen ja hihitellään lähes nelikymppiselle miehelle, mutta kun ikä paljastuu niin on hyi yök setämies?
Mutta ennen tietoa ei ollut hyi yök setämies, vaan viestimies ja hihi hihi ihana mies?
Mikä siinä on että jos ei ole parikymppinen niin on yök setämies?
Miksi ikärasismia suositaan?
Ja miksi sen jälkeen syyllistetään että huijasi ikänsä ja antoi ymmärtää. Vaikka asiasta ei ole ollut mitään puhettakaan.
Mikä siinä reaali-iässä oikein on ettei kykene sitä sulattamaan?
Pelottaako ikääntyminen?
Voi sinua reppanaa. Ehkä tytöt eivät miettineet sinua tai oletettua ikääsi niin paljon kuin kuvittelet, olivat lähinnä kohteliaita. Tottakai se on creepyä, kun ikämies vain sluibailee nuorten opiskelijatyttöjen partyihin. Ehkä näytit heidän nuoriin silmiinsä max. kolmekymppiseltä, mutta olitkin melkein iskäikäinen. Se, ettet ilmaissut sitä mitenkään on epäilyttävää, tahallaan harhaanjohtavaa.
Turha yrittää psykologisoida. Reaali-ikä on reaali-ikä. Se on sinun ikäsi ja se oli noin tuplasti enemmän kuin ko. tytöillä. Se, että vingut ja ihmettelet asiaa täällä, kertoo vain omasta lapsellisuudestasi (joka ehkä näitä opiskelijoita myös hämäsi kuvittelemaan sinut todellista ikääsi nuoremmaksi) ja lapsellisuus yhdistettynä keski-ikään on vain yäk.
Sluibaaminen tarkoittaa velvollisuuksien välttelyä.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas on useampi ukko harhoissaan siitä että olisi muka ikäänsä nuoremman näköinen. Fakta , ette ole. Näytätte tasan sen ikäisillä kuin olette. Tämän huomaa mm. Ihon kimmoisuuden vähenemisestä, ikänäöstä, hiusten harvenemisesta ja hiusrajan noususta sekä vanhan äijän hajusta, joka tunkee huokosistanne. Näihin ei auta vaikka miten hulluna puntteja nostelisi tai spandexeissa pyöräilisi. Säälittävimpiä ovat juuri nämä ikäharhaiset, jotka kyllä näkevät toisten ikääntymisen , mutteivat tajua niitä omalla kohdallaan.
Mutta onneksi sinä pysyt ikuisesti nuorena ja näin ollen sinulla on varaa katsella vanhempia ihmisiä nenänvartta pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kysyi neuvoja ja sai niitä. Kuitenkin täällä tuntuu olevan miehiä, jotka kieltävät kaikki saamansa ohjeet ”vanhojen naisten katkeruutensa” tai jonkun muun tekosyyn varjolla. Jokainen vanha nainen on joskus ollut nuori nainen. Moni on kertonut, miten epämiellyttävältä vanhan miehen seksuaalinen kiinnostus on tuntunut. Nuoren naisen silmissä ne vanhat miehet eivät edes ole seksuaalisia olentoja. Lisäksi osa miehistä katsoo oikeutetuksi ikänsä valehtelun naisten ikärasismin vuoksi. Oikeasti sitä ikää on lähes mahdoton peitellä. On todella turhauttavaa haaskata aikaansa treffeihin, joiden toinen osapuoli on jotain muuta, mitä on kertonut olevansa. Olen kerran seurustellut itseäni 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, joka oli ulkonäöltään varmaan top 2 % luokassa. Hän oli komea 190 cm pitkä viikinki, jolla oli hiukset päässä eikä vatsakummusta tietoakaan. Seurustelu kuitenkin päättyi siihen, että hän oli niin huono sängyssä ja arvomaailmaltaan kanssani ihan eri vuosituhannella.
Tuntuu, ettei näillä jankkaajamiehillä ole lainkaan kykyä nähdä itseään kriittisesti eikä varsinkaan nähdä asioita toisen henkilön näkökulmasta.
20v ikä-eroinen suhde alkoi kun olin hyvä seksissä. Sitä haluttiin lisää ja paljon. Hyvä valttikortti näin vanhalla. Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa. Senkun vaan aliarvioitte meitä vanhoja...
Näin. Olen eläissäni tavannut yhden ainoan miehen, jonka ikä tuli minulle yllätyksenä. Luulin itseäni pari vuotta nuoremmaksi, mutta olikin pari vuotta vanhempi. Pukeutui tosi erikoisesti, mikä saattoi tehdä harhavaikutelman.
Miehet kai luulee, että pelkkä hauiksen läpimitta indikoi nuorekkuutta. Naisen kyllä näkevät ne ohimoillasi kuultavat suonet, leukarutun kun nyökkäät tai katsot alaspäin, nousseen hiusrajan, kasvaneet nenäkarvat, silmäpussit, paksuuntuneen ihon, ulospäin pullottavan mahan ja olemuksen raskauden ja joustamattomuuden, vaikka sitä itse et huomaisikaan.
Nää on niin monesti kuultu. "Painoa nousee niin ettei ikinä. Menen ihan kaksvitosesta!" "Lihaskuntoni on huomattava. Ihan parikymppiseltä vaikutan!"