Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin yllätyksekseni, että on enää vain 4 kokonaista kuukautta Jouluun! Olisiko syytä aloittaa valmistelut...

Vierailija
10.07.2019 |

Nyt, kun on laajalti alennusmyyntejä, olisi tilaisuus tehdä joululahjalöytöjä edullisesti, ja näin lomalla ollessa rentoutuneesti ilman joulustressiä! Koleat ilmatkin muistuttavat lähestyvästä Joulusta!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin ajatuksesta niin paljon, että jo tänään valmistin siirappipiparitaikinan jääkaappiin tekeytymään. Hain jopa neilikkajauhetta taikinaa varten kaupasta, kun huomasin sen loppuneen. Ai, että oli taikina hyvää,  en voinut olla maistamatta!

Vierailija
22/32 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolea ilma? Täällä on suoranainen SUPERHELLE menneillään. Ihan oikeasti vieläpä.

Missä täällä? Ilmatieteenlaitoksen kartan mukaan lämpimintä on n. 22c, se on vielä aika kaukana superhelteestä.

Sanotaanko nyt vaikka että aika länsi-suomessa.

Niin kuuma, että asunnossakin on +30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolea ilma? Täällä on suoranainen SUPERHELLE menneillään. Ihan oikeasti vieläpä.

Missä täällä? Ilmatieteenlaitoksen kartan mukaan lämpimintä on n. 22c, se on vielä aika kaukana superhelteestä.

Sanotaanko nyt vaikka että aika länsi-suomessa.

Niin kuuma, että asunnossakin on +30.

+33 itse asiassa. Että joo, superhelteeksi tätä kutsuisin.

Vierailija
24/32 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät yyhoot varsinkin nyt kuulolle!

Ala säästää nyt rahaa jouluksi ja hanki lapsille lahjoja yms. Ettei se joulu taas tule tänä vuonna yllättäin ja sitten itketään viikko ennen joulua, kun ei ole rahaa ruokaan eikä lapsillekaan lahjoja. Vielä voit vaikuttaa tulevaan jouluun!

Vierailija
25/32 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän se ole kuin kolme kuukautta, niin markettien karkkiosastot pursuavat konvehteja, tulevat yleensä lokakuun alkupuolella!

Vierailija
26/32 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime jouluna laputettuna kaikki laatikot ja kinkun, ei ole stressiä kun kaikki on jo pakasteessa.

Vierailija
27/32 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eikö emännät ole vielä mitään tehneet joulun eteen, millaisia ihmisiä te oikein olette?

Meillä on jo paketoitu lahjat ja tehty loorat pakkaseen, joulupukin olen tilannut ja joulukortteja tässä kirjoittelen paraikaa. Jouluvalotkin ripustin parvekkeelle, mutta ei ne oikein näy kun on niin valoisaa...

Ensimmäinen kuusi tuotiin heinäkuun alussa. Vähän se varistaa jo, jostain syystä.

Vierailija
28/32 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin yhden (ei-jouluaiheisen) kaupan loppuunmyynnissä, ja siellä soi muun musan ohessa pari joululaulua. 

Aika jouluisethan tässä on säät muutaman päivän jo olleetkin. Tänään on poikkeuksellisen lämminta.

Vierailija
29/32 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔔🎁🎄⛄❇ Hyvää joulua, av-mammulit!

Vierailija
30/32 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivosin varaston ja kaapit perusteellisesti, nyt voi joulu tulla!

Vierailija
31/32 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen! Olen vuosikausia kerännyt joululahjoja pitkin vuotta. Lahjalistat vaihdetaan sisarusten kanssa jo tammikuussa :D Helpottaa hirveästi. Siinä vaiheessa, kun muut alkavat panikoida joulustressissä lahjojen ja muun perään, minä koristelen kuusen, istun kirjan kanssa alas ja nostan jalat rennosti ylös.

Puhumattakaan siitä, että oikeasti säästää pitkän pennin, kun hyödyntää tammi- ja kesäalet joululahjaostoksiin. Etenkin, jos on paljon porukkaa jota lahjoa. Just itse ostin tällä viikolla vanhemmille joululahjat.

Vierailija
32/32 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipin kapin varaamaan matkoja etelään, jos haluatte korvata kolean kesäloman joulumatkalla lämpimässä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan