Huomasin yllätyksekseni, että on enää vain 4 kokonaista kuukautta Jouluun! Olisiko syytä aloittaa valmistelut...
Nyt, kun on laajalti alennusmyyntejä, olisi tilaisuus tehdä joululahjalöytöjä edullisesti, ja näin lomalla ollessa rentoutuneesti ilman joulustressiä! Koleat ilmatkin muistuttavat lähestyvästä Joulusta!
Kommentit (32)
Kyllä tässä on viisi kokonaista kuukautta jäljellä ja vielä kaksi viikkoa päälle.
Missä on koleaa?
Täällä Seinäjoella on ollut hyvät kelit pidempään. Vettä saisi sataa kun on niin kuivaa.
Asiaa, jouluhan on kesä talven keskellä. Hankin lahjoja juhlaa varten pitkin vuotta, aina kun löydän jotakin sopivaa jollekulle lahjalistalla olevalle.
Kolea ilma? Täällä on suoranainen SUPERHELLE menneillään. Ihan oikeasti vieläpä.
Kyllä, jos olet jouluihminen, aloita jouluvalmistelut nyt.
Saa edullisesti lahjatavaraa, vaatteista lähtien, eikä ole kiire niskassa, eikä muutakaan joulukiirettä kannoilla hoputtamassa.
Ja kas, kun muut tuskailee jouluvalmistelujen kanssa joulun alla, sinulla on jo kaikki valmiina.
Itse ajattelin alkaa jo säästämään joulua varten. Joka kuukausi laitan 70 euroa sukan varteen, niin minä yksinäinen vähävarainenkin saan kinkkua, joulukoristeita ja sisaren lapsille ostettua lahjat.
Kannattaa lähettää joulukortit jo nyt, hyvällä tuurilla ovat jouluna sitten perillä
Joo ja voit alkaa ostamaan joulukonvehteja jo nyt, moneen kertaan, katsos syöt joulutunnelmoiden ne jo nyt ja aina ostat uudelleen.
Mistä saat tuon neljä kokonaista kuukautta? Missä joulu on 10.11.?
No ei helvetissä nyt vielä! Tosin jotkut vouhottajat ripustavat nykyään jouluvalot iltojen pimetessä jo elokuussa!
Vierailija kirjoitti:
Minä en osta mitään joululaatikoita kaupasta vaan teen itse. Paljon voita vaan päälle ja hyvä tulee.
Kinkulle paistoaika tunti ja kilo + yksi tunti ja hyv' tulee.
Ja päälle Turun sinappia.
4 kokonaista kuukautta: elö-syys-loka-marras
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat tuon neljä kokonaista kuukautta? Missä joulu on 10.11.?
Joillain tuo laskupää ei toimi. Todellisuudessa tarkalleen 5 ja puoli kuukautta on jouluaattoon.
Vierailija kirjoitti:
Kolea ilma? Täällä on suoranainen SUPERHELLE menneillään. Ihan oikeasti vieläpä.
Missä täällä? Ilmatieteenlaitoksen kartan mukaan lämpimintä on n. 22c, se on vielä aika kaukana superhelteestä.
Löysin tässä eräänä lomapäivänä komeroa siivotessani joululahjaksi aikomiani paketteja viime jouluksi, aloitinkohan viime kesänä hankinnat vähän liian aikaisin!
No, todellakin! Olen perinteisesti joululahjat rahoittanut veronpalautuksilla ja minun tililleni ne tulevat 6.8.
Joskus Jouluaattona on olut lähes sama, +10 astetta, kuten on ollut Pohjois-Savossa viime aikoina.
...hetken keestää eeläämää ja sekin syynkkää ja iikäävää.....,mut..
hei tenu-ukot hyppikää, viel kesälomaa jäljellääää...hic....
Ihanaa, pian saa aloittaa glögikauden, eikä tarvitse lipittää gintonicia jäillä, kolealla terassilla!
Minä en osta mitään joululaatikoita kaupasta vaan teen itse. Paljon voita vaan päälle ja hyvä tulee.
Kinkulle paistoaika tunti ja kilo + yksi tunti ja hyv' tulee.