Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten siedätte ajatuksen kumppanistanne muiden kanssa silleen ennen teitä?

Vierailija
09.07.2019 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikanaan poikaystävä, joka oli kauhean utelias ja mustis hänen edeltäjiensä suhteen. Minusta sellainen on suorastaan idioottimaista - ei minua kiinnosta, mitä tai kenen kanssa kumppanini on minua ennen puuhannut (no okei, ehkä jossain nekrofiliassa menee raja). Mistä minä olisin älynnyt häntä varten itseäni "säästellä" tai kumppanini minua varten? En edes mieti moisia koskaan.

Vierailija
62/63 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla huono itsetunto kun tuollaisia mietit. Älä huoli, monilla muillakin on. Se itsetunto voi myös parantua. Aloita siitä, että näet itsesi positiivisessa valossa, kyllä se siitä. Ja puolisosi on valinnut sinut juuri siksi, että olet hänelle paras, myös seksihommissa, luota siihen. Menneisyys on ollutta ja mennyttä. Tämä hetki ja tulevaisuus tärkeintä. Ja vielä, outoa ja pelottavaa olisi se jos puolisosi ei olisi ennen sinua harrastanut seksiä. Nyt vaan takki auki, hymyä naamaan ja menoksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies jonka ihastus ei syvene rakastamiseksi jos naisella on ollut monta aiempaa seksikumppania, tällai tunnen itseni ja tiedän että on kynnyskysymys. Onneksi vaimon kanssa ei ole ongelmaa, kun ei hänellä ole ollut

Todennäköisesti hänellä on ollut. Ei me naiset koskaan kerrota totuutta.

Jos ei ole ollut, kokeilunhalu käy jossain vaiheessa ylitsepääsemättömäksi. Mutta tuskin saat hänen syrjähypyistään tietää niin se ei sinänsä sinua haittaa. Paitsi siinä vaiheessa kun hän huomaa mitä vailla on ollut ja saat ehkä jäädä.

Jos olisit hyvä rakastaja, kestäisit sen että naisella on ollut aiempia. Tiedät että et ole kummoinen niin tuntuu turvallisemmalta ettei hänellä vaan ole parempaa johon verrata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi