Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten siedätte ajatuksen kumppanistanne muiden kanssa silleen ennen teitä?

Vierailija
09.07.2019 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies jonka ihastus ei syvene rakastamiseksi jos naisella on ollut monta aiempaa seksikumppania, tällai tunnen itseni ja tiedän että on kynnyskysymys. Onneksi vaimon kanssa ei ole ongelmaa, kun ei hänellä ole ollut

Huvittava ajatus, jos joku ei pystyisi rakastamaan minua entisten seksikumppanien takia. Itse en muistele ollenkaan sellaisia, niillä ei ole minulle mitään merkitystä. Vähän sama kuin jos joku ei voisi rakastaa minua, koska olen käynyt uimassa uimahallissa.

Vierailija
22/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä kertaakaan ajatellut asiaa, tosin miehelläni on ollut vain yksi ennen minua enkä ole tälle naiselle mistään kateellinen. Mieheni taas on tunnustanut, että hän oli alkuun ihan aidosti mustasukkainen eksälleni sillä olin sentään ollut tähän rakastunut. Eksät ovat kuitenkin ihan syystä eksiä, tämä ajatus lohdutti. Jos aloittajaa kovasti vaivaa ajatus kumppaninsa historiasta niin työstä itsetuntoasi tai jätä kumppani, johon ei mahdollisesti voi luottaa. Menneelle et voi mitään, mutta itse voit yrittää muuttua ja kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan kokenut tarpeelliseksi miettiä moista. En edes tiedä mieheni entisistä muuta kuin hänen edesmenneen vaimonsa. Hänestä olen nähnyt jopa valokuvankin. Silti ei ole tullut mieleeni ajatella heitä "sillai".

Vierailija
24/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies jonka ihastus ei syvene rakastamiseksi jos naisella on ollut monta aiempaa seksikumppania, tällai tunnen itseni ja tiedän että on kynnyskysymys. Onneksi vaimon kanssa ei ole ongelmaa, kun ei hänellä ole ollut

Mistä tiedät kuinka monta kumppania jollain on ollut? 

Vierailija
25/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin väitin entiselleni olevani neitsyt. Oikeasti joitain on kyllä ollut, en ole edes varma kuinka monta. Osa isompia ja taitavampia kuin tämä "alfa"ex ja usein akattelinkin niitä nuoruuden panojani ollessani exäni kanssa "silleen". Näin se menee varmaan heidänkin aviovuoteessaan.

Vierailija
26/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heilauta tunteita suuntaan taikka toiseen. Se sen sijaan ihmetyttää, kun uudella miesystävällä on ex-puolisonsa tavaroita, valokuvia ja jopa hääkimppu koristamassa asuntoa vielä useita vuosia eron jälkeen.

Vierailija
27/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyisyyttä ei voi muuttaa ja nykyiseen parisuhteeseen mennyt ei onneksi kuulu.

Vierailija
28/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei heilauta tunteita suuntaan taikka toiseen. Se sen sijaan ihmetyttää, kun uudella miesystävällä on ex-puolisonsa tavaroita, valokuvia ja jopa hääkimppu koristamassa asuntoa vielä useita vuosia eron jälkeen.

Minunkin puolisollani on edellisen vaimonsa tavaroita ja minä jopa käytän mm. hänen puutarha-kumisaappaitaan ja joitakin muitakin kamppeita (hansikkaat, takki..).

Vierailija
29/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt muistaa kaikkia menneitä kumppaneitaan jos on elänyt villin vaiheen ja baaripokia en enemmänkin?

Vierailija
30/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt muistaa kaikkia menneitä kumppaneitaan jos on elänyt villin vaiheen ja baaripokia en enemmänkin?

Vierailija
31/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi varmaan olemaan.

Siksi varmaan aloinkin teininä näin neitsyeäni seurustella toisen neitsyen kanssa ja menin tämän kanssa aikanaan naimisiin. Onneksi molemmat olemme yhä seksuaalisesti kiinnostuneet toisistamme ja muokanneet toistemme seksuaalisia mieltymyksiä. 

Vierailija
32/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittava ajatus, jos joku ei pystyisi rakastamaan minua entisten seksikumppanien takia. Itse en muistele ollenkaan sellaisia, niillä ei ole minulle mitään merkitystä. Vähän sama kuin jos joku ei voisi rakastaa minua, koska olen käynyt uimassa uimahallissa.

Tässä lienee suuri sukupuoliero, olen havainnut että yleensä miehillä on tällainen tunne-esto mutta naisilla ei

Vierailija
33/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia seurustelen vain neitsyiden kanssa. Muut on jo pilattu.

En söisi munkkiakaan, jos joku toinen tökkää ensin "sormensa" siihen. Söisitkö sinä?

Missä vaiheessa yleensä otat puheeksi kumppanisi oletetun neitsyyden? Uskotko hänen sanomaansa vai pitääkö itse tarkistaa? Vai ootko p e d a r i ja ”seurustelet” vain pikkulasten kanssa?

Vierailija
34/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni oli neitsyt, ja sen kyllä huomasi

Vierailija
35/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä montako kumppania miehelläni on ollut ennen minua tai minkä ikäisenä sekstaili ekaa kertaa. Hän ei myöskään tiedä minun entisistä kumppaneista tai missä iässä menetin neitsyyteni. Ei yksinkertaisesti kiinnosta, koska menneillä ei ole mitään väliä. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta.

Vierailija
36/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hänellä ei ole entisiä kuten ei minullakaan.

Jos kuitenkin olisi niin se olisi kai vaan sitten pakko hyväksyä jos toisen kanssa haluaa olla ja ajatella että minä olen tässä nyt eikä entisillä ole merkitystä.

Vierailija
37/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä lienee suuri sukupuoliero, olen havainnut että yleensä miehillä on tällainen tunne-esto mutta naisilla ei

Siis että miehet eivät yleensä pysty rakastamaan naista, jolla on ollut seksiä muiden miesten kanssa?

Vierailija
38/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, koska en ole mustasukkainen hullu.

Vierailija
39/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksen entisistä tyttöystävistä kestän kyllä, kunhan ei jatkuvasti heistä puhu. Entiset panosuhteet on vaikeampi sietää, koska he ovat aktiivisesti miehen elämässä kavereina ja edustavat irtoseksikulttuuria, josta en tykkää. Myös nainen, jonka kanssa mies petti eksäänsä on yhä miehen hyvä kaveri, mistä en pidä ollenkaan. Kaikkein vaikeinta on sietää sitä, että mies on päivittäisessä viestittely-yhteydessä naisen kanssa, jonka kanssa hän vietti intiimin yön (kaikkea paitsi seksiä) silloin, kun minä olin jo kuvioissa ja olin ilmaissut, etten halua juttumme olevan mikään irtosuhde.

Vierailija
40/63 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä minuakaan naisena kiinnostanut ottaa muiden jämiä, kun eivät selkeästi olleet riittävän hyviä loppuelämän suhteeseen. Parempi ottaa neitsyt, jonka kanssa opetella yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän