Miten siedätte ajatuksen kumppanistanne muiden kanssa silleen ennen teitä?
Kommentit (63)
En ajattele noin typeriä asioita. Sinunkaan ei kannattaisi.
En viitsi pahemmin päätäni asialla vaivata.
En ajattele asiaa.
Olen nelikymppinen, niin en odota tässä iässä, että kumppani olisi säästänyt itseään vain minua varten :D
Toi on helppoa, enemmän mulle tuottaa vaikeuksia ajatella kumppania muiden kanssa silleen meidän seurusteluaikana. Se vähän jurppii.
Se on sitä elämää, jolloin et ollut vielä kuvioissa. Ei kuulu sulle yhtään kumppanin entiset. Hanki itsetunto. Ja sama toisinpäin.
Olen mies jonka ihastus ei syvene rakastamiseksi jos naisella on ollut monta aiempaa seksikumppania, tällai tunnen itseni ja tiedän että on kynnyskysymys. Onneksi vaimon kanssa ei ole ongelmaa, kun ei hänellä ole ollut
Helposti. Ihan sama mitä on puuhastellut ennen mua. Evvk.
Tämän takia seurustelen vain neitsyiden kanssa. Muut on jo pilattu.
En söisi munkkiakaan, jos joku toinen tökkää ensin "sormensa" siihen. Söisitkö sinä?
Miksi sillä pitäisi päätään vaivata? Olen kuitenkin parempi kuin ne entiset.
En oikein tiedä, kiihottuuko vaimo ajatellessaan minua entisten kumppaneiden kanssa. Ainakin hän kyselee melko yksityiskohtaisia asioita seksihistoriastani.
En siedäkään. Kieltämättä vaikeampaa oli, kun hän p* toista kun olimme yhdessä. p.s. emme ole enää.
Enpä tuollaisella päätäni vaivaa. Aikuisia kun ollaan, niin menneisyyttä toki on molemmilla. Sen enempää sitä ei tarvitse miettiä. Keskityn ennemmin nykyhetkeen ja siihen omaan kumppaniini kuin hänen eksiinsä.
En ajattele asiaa enkä ole kysynyt entisistä kumppaneista koskaan, en edes määrää. Ei kiinnosta minua enkä koe asiana, josta minun tarvitsisi tietää mitään.
Mies on minulle ensimmäinen ja toivottavasti myös viimeinen, mutta ihan iänkin (~ 35) puolesta olisi ehkä oudompaa jos hän ei olisi koskaan ollut kenenkään kanssa ennen minua.
Menneet kumppanit ei itse asiassa kuulu sinulle pätkän vertaa. Miksi se sinulle merkitsee?
Ei ole tapana ajatella kumppani kenenkään muun kuin itseni kanssa "silleen"
Vierailija kirjoitti:
Olen mies jonka ihastus ei syvene rakastamiseksi jos naisella on ollut monta aiempaa seksikumppania, tällai tunnen itseni ja tiedän että on kynnyskysymys. Onneksi vaimon kanssa ei ole ongelmaa, kun ei hänellä ole ollut
Sama.
Vierailija kirjoitti:
En söisi munkkiakaan, jos joku toinen tökkää ensin "sormensa" siihen. Söisitkö sinä?
No en tod.
Vierailija kirjoitti:
Minä en söisi kumppaniani, söisitkö sinä?
En jaksa miettiä asiaa, kun en jaksa miettiä omiakaan entisiä. Ainoa milloin rassaa on jos tiedän asiasta ja hyökkivät piirittämään puolisoani.
Vierailija kirjoitti:
Ja itse olet ollut jo monen kanssa?Typerä ajatus.Mitä jos sitä neitsyttä vaivaa sinun käytetty vehkeesi?Taidat olla Oulusta.
Ihan yhtälailla kun ajatuksen itsestäni aikaisempien kumppanien kanssa. Tosin osan olisi voinut jättää väliin. 😄