Miten siedätte ajatuksen kumppanistanne muiden kanssa silleen ennen teitä?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies jonka ihastus ei syvene rakastamiseksi jos naisella on ollut monta aiempaa seksikumppania, tällai tunnen itseni ja tiedän että on kynnyskysymys. Onneksi vaimon kanssa ei ole ongelmaa, kun ei hänellä ole ollut
Huvittava ajatus, jos joku ei pystyisi rakastamaan minua entisten seksikumppanien takia. Itse en muistele ollenkaan sellaisia, niillä ei ole minulle mitään merkitystä. Vähän sama kuin jos joku ei voisi rakastaa minua, koska olen käynyt uimassa uimahallissa.
Tässä lienee suuri sukupuoliero, olen havainnut että yleensä miehillä on tällainen tunne-esto mutta naisilla ei
Siis että miehet eivät yleensä pysty rakastamaan naista, jolla on ollut seksiä muiden miesten kanssa?
Näin on. Määrä (joka ex-seksikumppanimiehiä pitää olla jotta tunne-esto laukeaa) vaihtelee
Haluaako osa oikeasti palata menneeseen aikaan, jolloin morsiamen oli oltava neitsyt?
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Haluaako osa oikeasti palata menneeseen aikaan, jolloin morsiamen oli oltava neitsyt?
Mielestäni myös sulhasen tulisi olla.
Kyllä se vähän vaivaa. Vaimo sanoi ihan suoraan että minulla on pienin vehje hänen kaikista miehistään ja silti meni kanssani naimisiin. Nauroi vaan päälle. Yritin vähän hymähdellä mutta korpeaahan tuo, että montako niitä jättivehkeitä on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia seurustelen vain neitsyiden kanssa. Muut on jo pilattu.
En söisi munkkiakaan, jos joku toinen tökkää ensin "sormensa" siihen. Söisitkö sinä?
Se munkkikin on voinut elää vaikka millaista elämää ennen munkiksi alkamistaan. Syömättä jäisi siitä syystä etten munkkeihin koske.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vähän vaivaa. Vaimo sanoi ihan suoraan että minulla on pienin vehje hänen kaikista miehistään ja silti meni kanssani naimisiin. Nauroi vaan päälle. Yritin vähän hymähdellä mutta korpeaahan tuo, että montako niitä jättivehkeitä on ollut?
tyypillinen nainen
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Miksi ei?
Ymmärrän että neitsyenä voi ajatella, että kumppanin on oltava myös neitsyt. Nuorille opetetaan, että seksi on jotain aivan erityistä ja että siinä on melkein kuin jonkinlaista taikavoimaa, joka muuttaa kaiken. Sitä en sitten ymmärräkään, miten kokenut ihminen voi pitää seksiä niin ihmeellisenä asiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies jonka ihastus ei syvene rakastamiseksi jos naisella on ollut monta aiempaa seksikumppania, tällai tunnen itseni ja tiedän että on kynnyskysymys. Onneksi vaimon kanssa ei ole ongelmaa, kun ei hänellä ole ollut
Huvittava ajatus, jos joku ei pystyisi rakastamaan minua entisten seksikumppanien takia. Itse en muistele ollenkaan sellaisia, niillä ei ole minulle mitään merkitystä. Vähän sama kuin jos joku ei voisi rakastaa minua, koska olen käynyt uimassa uimahallissa.
Tässä lienee suuri sukupuoliero, olen havainnut että yleensä miehillä on tällainen tunne-esto mutta naisilla ei
Siis että miehet eivät yleensä pysty rakastamaan naista, jolla on ollut seksiä muiden miesten kanssa?
Näin on. Määrä (joka ex-seksikumppanimiehiä pitää olla jotta tunne-esto laukeaa) vaihtelee
Entä jos nainen on neitsyt, mutta on elämänsä aikana himoinnut useitakin miehiä, joita ei vain ole onnistunut iskemään?
No onneksi on ollut elämää ennen minua.
En mitään kokematonta miestä olisi ottanutkaan 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nainen on neitsyt, mutta on elämänsä aikana himoinnut useitakin miehiä, joita ei vain ole onnistunut iskemään?
Se lienee kaikille ok
Vailla mitään ongelmia, en ole näiden vuosien aikana kertaakaan edes ajatellut asiaa, varmaan koska en ole tippaakaan mustasukkainen. Ei tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lienee kaikille ok
Eli siis miesten tekemä valinta luetaan naisen ansioksi? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaimosi ennemmin tai myöhemmin huomaa että olet huono sängyssä. Ja isot tytöt voi kertoa omista miehistään ja heidän varustuksistaan. Et voi sille mitään, noloahan se on.
Ei ole sellaisia vahvoja narsistisia tai läheisriippuvaisia piirteitä joissa kuvittelisin omistavani puolisoni menneisyyden. Eli jos minulla puoliso olisi mustasukkainen tai kokisi vaikeaksi myöntää seksielämäni ennen suhdettamme, niin varmaan suosittelisin terapiaan menoa ja vaikkapa opetellemaan ne omat ja muiden ihmisten rajat.
Nautin että on saanut kokea ha tehdä, osaa hommat hyvin nimittäin
Joudun kestämään kumppanin aikaisemmista suhteista aiheutuneet traumat.
Hyvä, että on harjoitellut paljon muiden kanssa. Parempaa seksiäkin sitten tiedossa. Ei tämmösiä kannata miettiä:)
Kumna kyllä, olen päässyt yli jopa siitä, että aviopuolisoni petti minua toisen kanssa jopa avioliittomme aikana.
Siihen verrattuna menneet seksikumpoanit ovat yhtä tyhjän kanssa. Parempi, että on jonkun kanssa vähän harjoitellut...
Sen pettämisen olisi voinut kyllä jättää väliin. Siitä on jo vuosia, siihen oli omat syynsä ja se asia on käsitelty täysin.