Kirjoitin juuri irtisanomisilmoitukseni...
... enkä malta odottaa, että saan sen tämän kuun lopussa ojentaa sen pomolleni.
Mahtaa naama venähtää entisestään...
Kommentit (10)
Minun pitää tehdä sama heti lomalta palattuani. Sain jo paremman paikan.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun minä tein niin, sain palkankorotuksen.
Sinccis
Hyvä näin.
Onnea sinulle.
Minä en jäisi tuohon firmaan, vaikka saisinkin palkankorotuksen, mitä en kyllä edes saisi...
Mullakin on uusi työpaikka, eli tyhjän päälle en ole hyppäämässä.
Kaikki loppuu aikanaan...
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Turha kuvitella, että se toistuisi, tai että se saisi sinut viihtymään töissäsi yhtään sen paremmin. Eiku niin, sinä olet Sinccis, joka joka kerran irtisanomiskorttia heilutellessaan saa lisää liksaa, koska on korvaamaton siinä mitä tekee.
Lypsäminen on tyylitöntä. Jos tekee päätöksen että lähtee, niin sitten kanssa lähtee; jos palkka ei nouse muuten kuin kiristämällä, on todella aika vaihtaakin työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Hyvä näin.
Onnea sinulle.
Minä en jäisi tuohon firmaan, vaikka saisinkin palkankorotuksen, mitä en kyllä edes saisi...
Muista kuitenkin hoitaa homma tyylikkäästi loppuun saakka. Siltoja ei ikinä kannata polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Turha kuvitella, että se toistuisi, tai että se saisi sinut viihtymään töissäsi yhtään sen paremmin. Eiku niin, sinä olet Sinccis, joka joka kerran irtisanomiskorttia heilutellessaan saa lisää liksaa, koska on korvaamaton siinä mitä tekee.
Lypsäminen on tyylitöntä. Jos tekee päätöksen että lähtee, niin sitten kanssa lähtee; jos palkka ei nouse muuten kuin kiristämällä, on todella aika vaihtaakin työpaikkaa.
Mä pyysin vain väliaikaista työtodistusta. Pomo tulkitsi ihan oikein. Mietin lähtöä.
Sinccis
No, 500e / kk tuli lisää. Tästä pari vuotta aikaa, enkä mä ole vedättäjä. On mulle tarjottu kovapalkkaisempiakin töitä. Mutta mä olen hyvä siinä mitä mä teen.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Mä pyysin vain väliaikaista työtodistusta. Pomo tulkitsi ihan oikein. Mietin lähtöä.
Sinccis
Paisuttelit siis, tapasi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Sinccis
Paisuttelit siis, tapasi mukaan.
No aloitus oli mikä oli. Tavallaan se väliaikainen työtodistus, jota en koskaan pomolta saanut oli vähän kuin irtisanomisilmoitus ..
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis
Hyvä näin.
Onnea sinulle.
Muista kuitenkin hoitaa homma tyylikkäästi loppuun saakka. Siltoja ei ikinä kannata polttaa.
Tietenkin.
En ole mikään eilisen teeren tyttö, joten totta kai hoidan työni asiallisesti kuten olen aina hoitanut.
Pienet piirit eivät tosiaankaan ole otollinen paikka alkaa olla asiaton.
Oletus on, että pomo saattaa vetää niin suuret herneet nenäänsä, että se on saman tien avaimet pois ja ulos! Työvelvoite loppuu.
Jos ei ihan noin, niin ainakin työkavereitani kehotetaan kyttäämään minua ja tekemisiäni viimeisen päälle irtisanoutumisen jälkeen aivan kuin tuossa puljussa olisi jotain valtiosalaisuuksia.
Olen sen verran reilu, että annan ilmoituksen jo ennen määräaikaa enkä tasan kuukautta ennen, koska haluan, että on aikaa sulatella ja rauhassa etsiä uusi orja tilalleni, jota voin ehkä jopa perehdyttää työni "saloihin".
Vaikka olen kurkkua myöten täynnä, en ikinä olisi niin typerä, että alkaisin siltoja poltella.
Sinccis